Hannu H. 24.08.2005 12:09:56 | |
---|
Elikkä tuli nyt hommattua räkki, ettei tarttee rojuja pöydällä pitää (ja roudauskin helpottuu). Ongelmaksi tulikin että milläs helkkarilla saan äänikorttini muuntajan sinne kiinni niin ettei se lentele edes takaisin. Tuossa Presonus Firepodissa on siis tuollainen isohko möhkäle jonka mielellään laittaisin sinne sisälle kiinni jotenkin. Ilmastointiteipillä ei taida onnistua kun se lämpenee käytössä jonkin verran. Ideoita? Räkki siis tuommonen gatorin komposiitti räkki 4U. Kaksi 1U vehjettä sisällä. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
kivi 24.08.2005 12:15:30 | |
---|
Ilmastointiteipillä ei taida onnistua kun se lämpenee käytössä jonkin verran. Ideoita?. Nippusiteillä kiinni räkin perälle. Saatat joutua poraamaan räkkiin jokonkin kohti "tukikorvakkeen, johon nippusiteet saa kiinni. Tukevampi rakaisu, jota käytän itse raskaissa Transitcasen puuräkeissäni, on ruuvata räkin kylkeen perälle reikäpeltinen "panta", jolla muuntaja kiristetään seinää vasten. Toimii. Myös laitteille virtaa antavat jatkoroikat on kiinnitetty rasiastaan samalla tavoin räkin sisään. |
Hannu H. 24.08.2005 12:28:29 | |
---|
Nippusiteillä kiinni räkin perälle. Saatat joutua poraamaan räkkiin jokonkin kohti "tukikorvakkeen, johon nippusiteet saa kiinni. Tukevampi rakaisu, jota käytän itse raskaissa Transitcasen puuräkeissäni, on ruuvata räkin kylkeen perälle reikäpeltinen "panta", jolla muuntaja kiristetään seinää vasten. Toimii. Myös laitteille virtaa antavat jatkoroikat on kiinnitetty rasiastaan samalla tavoin räkin sisään. Vanhat kunnon nippusiteet käyttöön siis! Sukkahousuja ja paperiliittimiä vielä johonkin väliin niin on kaikki "perustarvikkeet" käytössä =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
kivi 24.08.2005 12:34:10 | |
---|
Vanhat kunnon nippusiteet käyttöön siis! Sukkahousuja ja paperiliittimiä vielä johonkin väliin niin on kaikki "perustarvikkeet" käytössä =) Kyl kyl. :-) Näin vuosia siten unta, jossa kirjoitin Popedalle biisiä: "...äitini loihe lausumaan: jos aiot ryhtyä roudaamaan osta nippusiteitä, rautalankaa, mattoteippiä CH: ...ja sadan watin kolvi!" |
Locrian 24.08.2005 12:34:56 | |
---|
Vanhat kunnon nippusiteet käyttöön siis! Sukkahousuja ja paperiliittimiä vielä johonkin väliin niin on kaikki "perustarvikkeet" käytössä =) Ei mut nippusiteethän on ehkä seuraavaks hyödyllisin juttu perushämäläisen jälkeen. Pieniä ja sit semmosia hillusti isompia pittee olla aina mukana. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Hannu H. 24.08.2005 13:17:04 | |
---|
Ei mut nippusiteethän on ehkä seuraavaks hyödyllisin juttu perushämäläisen jälkeen. Pieniä ja sit semmosia hillusti isompia pittee olla aina mukana. Joo kyllä ne hyödyllisiä on. Saa vaikka mitä "kikkapatentteja" väännettyä jos ja kun jokin hajoaa. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Mulla on irtosälää (esim jatkoroikka jne) räkin perällä kiinni tarranauhalla, siis tällaisella mitä löytyy vaikkapa tarralenkkareista. Biltemasta löytyy edullisesti. Ei silti pidä aliarvioiman nippusiteiden mahtia :) www.supremecourtband.fi |
hörhö 24.08.2005 20:42:05 | |
---|
Ei mut nippusiteethän on ehkä seuraavaks hyödyllisin juttu perushämäläisen jälkeen. Pieniä ja sit semmosia hillusti isompia pittee olla aina mukana. Ja sitten muistetaan, että nippusiteet pysyy kiinni, vaikka niitä ei niin tiukalle vetäisikään, kuin habasta lähtee. Olen irroittanut mainosbannerikankaita PA-torneissa yhdellä kädellä roikkuen tylsällä leathermanilla liian humalassa. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Boltsa 24.08.2005 21:17:06 | |
---|
Mä vedin kiinni ilmastointiteipillä. hyvin ainakin pari keikkaa on pysynyt :D Boltsa |
petank 08.03.2006 16:02:32 | |
---|
Mites kun on useammassa räkin laitteessa sellainen muuntaja, jossa pistoke on suoraan kiinni ja mötikät peittävät viereiset rasiat käyttökelvotomiksi. Virittelettekö jotain välikkeitä vai miten? |
Aki 08.03.2006 16:30:05 | |
---|
muuntaja, jossa pistoke on suoraan kiinni ja mötikät peittävät viereiset rasiat Jostain olen löytänyt jakorasian jossa noi slotit on käännettynä 90 astetta. Tuollaiset muuntajat siis sojottavat kiltisti sivulle. Mistään en ole enään moista löytänyt. |
jPekka 08.03.2006 17:01:35 | |
---|
Jostain olen löytänyt jakorasian jossa noi slotit on käännettynä 90 astetta. Tuollaiset muuntajat siis sojottavat kiltisti sivulle. Mistään en ole enään moista löytänyt. Bauhausissa oli muistaakseni aika laaja valikoima jakorasioita, myös tuollaisia. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006) |
ganesha 12.03.2006 21:13:29 | |
---|
muuntaja! - jumalan lahja ihmiskunnalle! "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |