sellisti 20.08.2005 14:18:33 | |
---|
Pitäis ;) Halpahan tuo kyllä on, voisi itsekin tilata ja jälkeenpäin "harmistuneena" kinuta alennuskoodeja. No joo, peruutinpa kumminkin. Ajattelin että jos se on IHAN skeida niin ei se 5.95e alennus jostain muusta paljon lämmitä... "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Guitaristi 20.08.2005 15:39:44 | |
---|
Juuri eilen tuli neljän cd:n paketti. Toimitusajaksi lupasivat 5-7 päivää ja 5:ssä se tuli. Kaikki ehjiä, ei mitään valittamista. Aion kyllä tilata toistekkin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Tetsuo 20.08.2005 16:16:46 | |
---|
tilasin sieltä lynnäreiden vicious cyclen joku aika sitten, odotin pari viikkoa, ne lähetti spostin että tilaus on mitätöity kun ei niiden tavarantoimittajalla ole kyseistä levyä tai jotain. no, se ei nyt ole mikään ihmekkään kun en kyseistä levyä ole koskaan missään muuallakaan nähnyt, liekö koko lätty jotain kieroa kusetusta, hehheh ;) nyt tilasin pari päivää sitten muutaman levyn sieltä taas, saas nähdä millon tulee ja mitä tulee ja missä kunnossa. |
Tempura 20.08.2005 16:42:05 | |
---|
Älkää yllyttäkö, kohta on taas tilaus vetämässä! On se vaan mukavaa hommaa valkkailla levyjä ja oho kohta onkin jo 100 euron arvosta levyjä vaikka on tarjouksia vaan yrittänyt. No älä ny. Meikäläisellä systeemi toimii vaiheittain näin: 1) Käydään nyt katsomassa sivuilla kun ei muutakaan hommaa ole. 2) Perhana, muistinkin juuri että on pari levyä hukassa ja pari muuta pitäisi ostaa. Pitäisikö.... 3) No, jos mä nyt ihan leikilläni laitan noita tuonne ostoskoriin. 4) Hmm...aika halpoja nuo jotkut. Jos mä nyt laitan näitä halpoja vaan tuonne ostoskoriin sillai puoli-oikeasti. 5) Jaaha, 10 levyä ja hintaa vaan noin 50 euroa! Eihän tämä maksa mitään. Jos ottaisi tuohon vielä, ihan kokeilun vuoksi, muutaman hyvän kalliimman levynkin ja kattoo mitä tulee. 6) Joo-o, toistakymmentä levyä ja hintaa melkein kaksisataa! Ei perhana, jos poistan tuosta noita huonompia mitä en niin kovasti haluakaan. 7) Vähiten kiinnostavat poistettu! Nyt levyjä on enää kymmenen. Sääli vaan että kaikki nämä kiinnostavat on täyshintaisia ja hintaa 150 euroa ja vähän yli. 8) No vittu, jos sitä rahaa on varaa laittaa 150 euroa, niin otetaan pari levyä vielä päälle niin on sitten tasan 200. 9) No niin, sinne meni saatana. Maksan sitten ensi tilistä, jos on varaa. Jos ei ole, maksan sitten kun huvittaa. Ja eipähän tartte vähään aikaan levyjä taas tilailla, kyllä näillä pärjää kauan! (niimpä) THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Cathi777 20.08.2005 19:01:55 | |
---|
Tämä yllä oleva teksti kuulostaa niin tutulta. :D Only pop music can break my heart... |
Imper 21.08.2005 00:04:20 | |
---|
Tämä yllä oleva teksti kuulostaa niin tutulta. :D Niinpä :) Everyone is a per-son |
aikavaikea 22.08.2005 08:33:27 | |
---|
Arvoisat CDONin ja M.Netin sekakäyttäjät. Kehotan levyjä tuolta tilatessanne huomioimaan, että tuolla ylälaidan mainosbannerissa vilkahtaa aina säännöllisen epäsäännöllisesti CDONin mainos. Luulen että on sangen hyödyllistä M.Netin käyttäjien kannalta käyttää tuota siirtymöä. Lienee pieneltä osaltaan omiaan edesauttamaan tämän virtuaalikotimme kehitystöitä. Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
Tempura 22.08.2005 18:53:31 | |
---|
Arvoisat CDONin ja M.Netin sekakäyttäjät. Kehotan levyjä tuolta tilatessanne huomioimaan, että tuolla ylälaidan mainosbannerissa vilkahtaa aina säännöllisen epäsäännöllisesti CDONin mainos. Luulen että on sangen hyödyllistä M.Netin käyttäjien kannalta käyttää tuota siirtymöä. Lienee pieneltä osaltaan omiaan edesauttamaan tämän virtuaalikotimme kehitystöitä. Taitaapi olla fiksua tuo, ja miksei muutenkin voi klikkailla. Nytkin kävin tsekkaamassa tuon levykauppa.orgin ihan mielenkiinnosta. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
KädetönRumpali 23.08.2005 10:05:59 | |
---|
tilasin sieltä lynnäreiden vicious cyclen joku aika sitten, odotin pari viikkoa, ne lähetti spostin että tilaus on mitätöity kun ei niiden tavarantoimittajalla ole kyseistä levyä tai jotain. no, se ei nyt ole mikään ihmekkään kun en kyseistä levyä ole koskaan missään muuallakaan nähnyt, liekö koko lätty jotain kieroa kusetusta, hehheh ;) nyt tilasin pari päivää sitten muutaman levyn sieltä taas, saas nähdä millon tulee ja mitä tulee ja missä kunnossa. Jaa, jaa... Ymmärrän, että ottaa päähän tuollainen. Kyseisen levyn olen tosin nähnyt muutamaankin otteeseen kaupoissa ja kuunnellutkin kotikylän kirjastosta lainaamaani kappaletta. Ihan jees levy kyllä... =) Ja niin: En ole kyseisen lafkan palveluita itse käyttänyt, mutta suunnitelmissa kyllä olisi. Useammankin hankkimisenarvoisen ja kohtuuhintaisen platan olen listoiltaan löytänyt. Toivottavasti ei vaan käy niiden kanssa kuin tuossa edellä... En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4 |
Kitarajeesus 23.08.2005 14:49:02 | |
---|
No nyt minäkin sitten sorruin tuohon. Tänään tuli ensimmäiset levyt ja nyt on jo toinen tilaus vetämässä. Tuo on vähän sama asia kuin Visa-kortti baarissa. Se ei tunnu oikealta rahalta ja tulee sitten ostettua kaikenlaista mitä ei välttämättä tarvitsisikaan. Musiikki on elämä. |
Toveri 23.08.2005 16:43:21 | |
---|
Tilasin, ööh, keskiviikkona kuusi levyä, toimitusaika 5-7 päivää. Yksi tulee jälkitoimituksena, kertoi äsken lukemani sähköposti. Viimeksi tuli kaksi viidestä myöhässä. Romantikkoitkijät #2 |
Nazareth 23.08.2005 22:39:50 | |
---|
Pistimpä eilen 5 Jethro Tullin levyä tilaukseen, toivottavasti tulee kunnossa. :) Ei kotelot sinänsä haittaa ku niitä löytyy kotoa, mutta jos levyt o sökönä ni sit vilahtaa keltane kortti. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
tjw 23.08.2005 23:07:08 | |
---|
Juuri ilmoittivat, että 3 tilaamastani levystä 1 jäi jälkitoimitukseen :(. Ei näytä Cdonissa olevan Skycladin levyjä kaksi olen tilannut ja kumpaakaan ei vielä ole postitettu. Noh täytyy kuunnella Orchestra Baobabia ja Grave Diggeriä odotellessa. Tähän on peruna haudattuna. Jo vuodesta 2005! |
carnation 24.08.2005 15:10:59 (muokattu 24.08.2005 15:11:41) | |
---|
No voihan v... Laitoin jokin aika sitten tilauksen sisään joka oli täynnä himoitsemiani levyjä, eli Yesin Relayer ja Tales From Topographic Oceans ja Cult Of Lunan s/t ja The Beyond. Tänään tuli mailia, että COL:n The Beyond postitetaan tänään, muut jää jälkitoimitukseen. Kyllä nyt sapettaa taas. "Etsin itseäni, mmm." |
Wahi 24.08.2005 16:14:55 | |
---|
Mites, jos tilaa yli 10 levyä tai jonkun DVD paketin, tunkeeko ne jotenkin postiluukkuun? "Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page |
Mites, jos tilaa yli 10 levyä tai jonkun DVD paketin, tunkeeko ne jotenkin postiluukkuun? Minulle on isommat lähetykset tulleet sellaisessa pahvilaatikossa joka ei luonnollisestikaan postiluukusta mahdu sisään. Joissain tapauksissa, joissa olen tilannut vaikkapa 6 levyä, on ne levyt pakattu kuplamuovikirjeeseen päällekkäin niin, että paketin paksuus on reilusti yli 3 cm eikä se sellaisenaan postiluukusta mahdu. Tällaisissa tapauksissa postinjakaja saattaa rimputella ovikelloa tai koputella että tässä olisi tällainen lähetys joka ei luukusta mahtunut. Jos et ole kotona silloin, postinjakaja tiputtaa luukustasi noutoilmoituksen. Kävelet vain se kourassa postiin niin saat paketin. "Etsin itseäni, mmm." |
Kusse 24.08.2005 16:28:58 | |
---|
Mites, jos tilaa yli 10 levyä tai jonkun DVD paketin, tunkeeko ne jotenkin postiluukkuun? Isommat toimitukset tulee lähimpään postiin. I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell. |
SirElwood 24.08.2005 16:44:55 (muokattu 24.08.2005 16:46:26) | |
---|
Pistimpä eilen 5 Jethro Tullin levyä tilaukseen, toivottavasti tulee kunnossa. :) Samixiiii!!!! Mitä levyjä tilasit? Mulla on LP->CD päivitys Jethron osalta menossa. Mulle olis tulossa Too old to rock 'n roll, too young die, Stand Up, stormwatch, Crest Of A Knave ja Benefit. Halpojakin ovat, 6.95 tai 8.95 kappale. EDIT: väärä levy... |
Nazareth 24.08.2005 17:17:19 | |
---|
Yks levy jälkitoimituksena ei haittaa mutta ku mulle tuli kaks iha väärää levyä! Pistin vähän mailia cdonille... "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
Nazareth 25.08.2005 20:21:18 | |
---|
Eivät vastanneet sähköpostiin, pitää ruveta pommittamaa iha urakalla kait :) "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |