Aihe: Kummeli Dvd
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17
el Bastardo
22.08.2005 22:27:55
Minkähän takia tämän kolmannen paketin nimi on "Jumankauta juu nääs päivää" kun kyseinen Matti & Teppo Näsän biisi nähtiin eräässä kakkosboksin jaksossa?

Mutta haitanneeko tuo, pakkohankintahan tämä on selvästi. Viikonloppuna tuli katsottua kaverin luona koko kakkosboksi ja enpä muistanutkaan että noin hyviä juttuja olivat. Aas Weckströminkin olin tyystin unohtanut.

"Te olette tunteeton homo. Ei olisi Mannisesta ensinäkemältä uskonut!"
sellisti
22.08.2005 23:23:07
Kolmas dvd sisältää jaksot 1997 (6 jaksoa) 1999-2000 (8 jaksoa).

Olikos nääkin vielä hyviä..? On tullut nyt niin paljon katottua noita vanhoja, ettei enää muista mitä kaikkea noina myöhempinä vuosina tuli. Oliko Vihinen just noissa mukana?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Juugeli
23.08.2005 06:39:48
Olikos nääkin vielä hyviä..? On tullut nyt niin paljon katottua noita vanhoja, ettei enää muista mitä kaikkea noina myöhempinä vuosina tuli. Oliko Vihinen just noissa mukana?

Noista 97-jaksoista en muista mitään muuta kuin sen Fabio-tyypin, mutta nuo myöhemmät on ainakin musta ihan mainioita. Ensimmäisenä huippuhetkenä tulee mieleen ainakin larppauksen maailmaa valottava sketsi.

- Hiisi, olisiko mahdollista saada haastattelua?
- SSHHHH!!!
- Hiisi, saammeko haastatella?
- SSHHHHH!!!!
- Anteeksi, Hiisi...
- SSHHHHHHH!!!!!!!
- Millaista ääntä Hiisi pitää?
- *hiljaisuus*
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
KTULU
23.08.2005 15:23:05
Noista minulle erityisesti mieleen on jäänyt Aziz!-sketsit. :D
Pinaattikeitto on pahaa...
Qsysi
23.08.2005 15:33:16

Ei ole ainakaan ysiseiskoissa. missäs ne oli?
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
kede
23.08.2005 18:28:25
Olihan niissä muutamia ehdottomia helmiä. Esim Jämävitsien kaatopaikalla, Virsikirjan lisälehdillä, Aziz, sekä joitain yksittäisiä pätkiä.
Tempura
23.08.2005 18:35:56 (muokattu 23.08.2005 18:36:19)

Niissä on maailman paras tunnari ja asenne.

Edit: ja loppuliite "Combat fighter" on paras koskaan.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
-Mickill-
23.08.2005 21:34:09
Pakko-ostoshan tää 3 paketti on. Ei malta odottaa ensi perjantai-iltaa kun pääsee jätkien kanssa kaljaa upottamaan ja lähtee Kummeli-dvd pyörimään. Siinä vaiheessa kun Klaus Meine (Kahilainen) menee parturiin niin lähtee henki, varmaan paras sketsi ikinä.
It's not your fault that you're always wrong, the weak ones are there to justify the strong
Juugeli
23.08.2005 21:39:59
Olihan niissä muutamia ehdottomia helmiä. Esim Jämävitsien kaatopaikalla, Virsikirjan lisälehdillä, Aziz, sekä joitain yksittäisiä pätkiä.

Itse lisäisin helmien listaan vielä ainakin sketsin, jossa Kahilainen ostaa kahvia ja pullaa Silvennoiselta.

- Mä annoin sulle tonnin setelin. Eiks se ollu tonnin seteli minkä mä sulle annoin? Mä annoin sulle tonnin setelin.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
sellisti
24.08.2005 00:15:08 (muokattu 24.08.2005 00:15:55)
Siinä vaiheessa kun Klaus Meine (Kahilainen) menee parturiin niin lähtee henki, varmaan paras sketsi ikinä.

Ai se on näissä?! Sitten menee ostoon. Putosin aikanaan sohvalta kun se tuli telkkarista. Ihan uskomaton sketsi. Kuka voi keksiä tollasta?

Ai niin, ja olikos näissä myös ne autokorjaamoveljekset, jotka tiuski toisilleen että "mee sinä helevettiin siitä" ja "ei tartte auttaa"..?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
k1mm0
24.08.2005 00:42:17
Noista 97-jaksoista en muista mitään muuta kuin sen Fabio-tyypin, mutta nuo myöhemmät on ainakin musta ihan mainioita. Ensimmäisenä huippuhetkenä tulee mieleen ainakin larppauksen maailmaa valottava sketsi.

"Jätkä löi mua oikeesti!"
My shit stinks much better than yours

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Jarkko G.
24.08.2005 00:43:32
..

Ai niin, ja olikos näissä myös ne autokorjaamoveljekset, jotka tiuski toisilleen että "mee sinä helevettiin siitä" ja "ei tartte auttaa"..?

On toki.
Myös työnjohtaja Kouhia on parhaassa vedossa näissä jaksoissa.

Olenkohan yksin mielipiteeni kanssa kun sanon Heikki Vihisen tuoneen Kummeliin rutkasti uutta puhtia.
"And in the end, the love you take is equal to the love you make.."
Pelsi
24.08.2005 00:44:19 (muokattu 24.08.2005 00:44:46)
Pakko-ostos siinäkin mielessä, että nämä Kummelit olen onnistunut melkoisen hyvin sivuuttamaan. Muutaman jakson olen nähnyt, mutta sivistyksessäni on silti armoton aukko.

Olenkohan yksin mielipiteeni kanssa kun sanon Heikki Vihisen tuoneen Kummeliin rutkasti uutta puhtia.

Et.
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
ozz3
24.08.2005 10:47:01
Ylihuomenna kauppaan. Kumikorjaamo Kinnunen, Tonninseteli ja AZIZ on rautaa!
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
aivokuolio
24.08.2005 11:36:57 (muokattu 24.08.2005 11:37:11)
Ai se on näissä?! Sitten menee ostoon. Putosin aikanaan sohvalta kun se tuli telkkarista. Ihan uskomaton sketsi. Kuka voi keksiä tollasta?

DDÖ - SGOOBIOUNS!

*repeilyä*
mustan huoneen testi.
slipkorn
24.08.2005 16:30:23
Hähä, jes! Pakko kai tuo on hankkia. Tonnin seteli, se larppaussketsi, "TUU TÄNNE!" sekä monet muut loistokkaat jutut, aijaijai..
Qsysi
24.08.2005 16:39:30
PimPom, minun päässäni soiiii. DingDong, teidän päässänne soiii. Ja studioyleisönämmetänäänLihasulanmartatvetäjänäännumeroneljäkymmetnäkaksi: Martti Syrjä!
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Rumpali Rölli
24.08.2005 18:09:27
Jeah ylihuomen pitäs kauppaa napsahtaa Pakko saaada se :P pitää vaa koulun jälkee suoraan johki putiikkiin mennä se hankkimaan :P.
Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
Guitarist in the Night
25.08.2005 14:18:57
Jees, tänään löytyi uus Kummeli DVD Myllyn Viihdepysäkistä.

Kattomaan ------>
Hevi on ihan hyvää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)