Markus Y 22.08.2005 15:49:52 | |
---|
www.mikseri.net/jpriest |
Jormaz 22.08.2005 18:02:27 | |
---|
Tulee tosta Sharonin sekoilusta mieleen armeija-aika ja venäläiset häirintäradiolähetykset. Koita siinä sitten sähköttää.. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jormaz 22.08.2005 18:02:57 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
MrHands 22.08.2005 19:10:26 | |
---|
Sharon Arden on paras, koska sillä on peruukki. |
...And Justice For All 22.08.2005 19:10:54 | |
---|
Sharon Arden on paras, koska sillä on peruukki. Hoho. Mm...beer... |
Glubatz 22.08.2005 21:14:36 | |
---|
Jumalauta!!!!!!!!!!!Saatanan Sharon!Ja se hemmetin kananmunien heittelijä!Helvetin alipmpaan loukkoon kaikki tommoset! Mut Maidenin fanit kääns jutun voitoks!Hyvä että kunnon ihmisiä löytyy! MAIDEN!MAIDEN!MAIDEN! |
Jumalauta!!!!!!!!!!!Saatanan Sharon!Ja se hemmetin kananmunien heittelijä!Helvetin alipmpaan loukkoon kaikki tommoset! Mut Maidenin fanit kääns jutun voitoks!Hyvä että kunnon ihmisiä löytyy! MAIDEN!MAIDEN!MAIDEN! Hahaha! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Pelsi 22.08.2005 21:34:47 | |
---|
Jumalauta!!!!!!!!!!!Saatanan Sharon!Ja se hemmetin kananmunien heittelijä!Helvetin alipmpaan loukkoon kaikki tommoset! Mut Maidenin fanit kääns jutun voitoks!Hyvä että kunnon ihmisiä löytyy! MAIDEN!MAIDEN!MAIDEN! Niijust! Vähänkö on taas siistii olla MAIDEN MIES! THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Tympee Huttunen 23.08.2005 10:08:22 | |
---|
Vittumaista touhua Sharonilta. Punaniskajenkit taas sähläävät. Kireä ämmä, eikä ihmekään niiden kasvoleikkausten jälkeen. |
sellisti 23.08.2005 13:24:54 (muokattu 23.08.2005 13:25:16) | |
---|
Se on aina pelottavaa, kun jonkun julkkiksen puoliso alkaa ajaa vähän liian innokkaasti julkkissiippansa asioita. Siinä tapahtuu monesti ylilyöntejä kun puolisolla ei oikeasti ole oikein realistista käsitystä asioista, ja itse julkkis saattaa olla hyvinkin nolona eukkonsa/ukkonsa tempauksista. Tuskinpa Ozzykaan vaimoaan kehaisi hyvästä ideasta. On noita esimerkkejä kotimaastakin. Levyjä tuottava sukulainen kertoi, kuinka oli tarkoitus tehdä muutaman miesartistin yhteislevy, ihan tunnetuista laulajista oli kysymys. Erään artistin vaimoke oli sitten alkanut pommittaa sukulaistani vihaisilla sähköposteilla vaatien saada tietää, miksi hänen miehellään oli levyllä vähemmän soolokappaleita kuin niillä muilla artisteilla. Sukulainen oli hienotunteisesti yrittänyt selvittää, että kaikki saavat kyllä laulaa ihan yhtä paljon sooloa, vaikka osassa biiseistä olikin yhteislaulantaa. Vaimoke vastasi entistä vihaisemmin ilmoittaen olevansa sitä mieltä, että se ei ole silloin soolobiisi jos muut laulaa siinä mukana, vaikka he laulaisivatkin vain taustoja. Tilanne meni niin hulluksi, että sukulaisen oli lopulta pakko jättää ko. artisti kokonaan levyltä pois, kun vaimokkeen viestit alkoivat olla sen verran asiattomia. Kaiken lisäksi itse artisti ei olisi edes halunnut laulaa niinkään paljon sooloa. Alkaa aina suututtaa joidenkin ihmisten typeryys kuin tällasia juttuja kuulee. Anteeksi, tuli pitkästi off-topicia. Jatkakaa aiheesta. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Jokunen 23.08.2005 14:47:08 | |
---|
Keskisuomalaisen mukaan Sharon väitti Dickinsonin halveeraavan jenkkiläistä yleisöä haastatteluissa ja heiluttamalla brittilippua keikoilla. Taitaa Sharon olla hiukka ulapalla... "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Jormaz 23.08.2005 14:49:13 | |
---|
Ei se Sharon varmaan tyytynyt sivusta kattomaan kun Ossi huvitteli päihtehien kanssa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Tympee Huttunen 23.08.2005 14:49:18 | |
---|
Keskisuomalaisen mukaan Sharon väitti Dickinsonin halveeraavan jenkkiläistä yleisöä haastatteluissa ja heiluttamalla brittilippua keikoilla. Taitaa Sharon olla hiukka ulapalla... Niinpä. Troopperin aikana olisi pitänyt sitten heiluttaa jenkkilippua (mitä joku idiootti tekikin). Ilmeisesti Black Label Societynkin jotain tyyppejä oli näissä jutuissa mukana? Sharon oli kai itse jakanut kananmunia heitettäväksi. |
Jokunen 23.08.2005 18:19:12 | |
---|
Maiden on englantilainen bändi, engalnnin lipun käyttäminen trooperin aikana ei siis ole kovin yllättävä veto... Mie yllättyisin ainakii, jos Englannin lippu lavalla heiluisi. Nus nus vaan. Turha kai tuosta on täällä kohkata noin kovasti. Ei vaikuta paikallisliikenteen aikatauluihin millään tavalla. Koko juttu kääntyi Sharonia vastaan joka tapauksessa. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Synnyttäjä 23.08.2005 22:36:19 | |
---|
Kun eräs tietty Darrell Lance Abbott kohtasi ennenaikaisen loppunsa männävuonna, ei ole kyllä paljon tehnyt mieli toivotella kuolemia kenellekään, oli ne sitten miten kyrpiä tahansa... Mutta asiaan. Tuo Maidenin ja Osbournen leirin juttu on aivan päätöntä. Sharon oli kuulemma loukkaantunut (muun muassa) siitä, että Bruce julkeaa tuoda Union Jackin lavalle Trooperin aikana joka ilta jenkkien maaperällä. Huomautti sitten, että jenkit käyvät sotaa yhdessä brittien kanssa, ja kuinka Bruce kehtaa unohtaa nämä jenkkisoltut. Siis mitä vittua?! Sotkee Trooperin johonkin Irakin sotaan tai vastaavaan. Olisi edes puhunut Afraid To Shoot Strangersistä, mutta kun ei. Ihme mimmi. Olisi kyllä ollut aika mhavaa olla paikalla. Monet paikallaolijat sanovat, että nuo kaikki skeidat piiskasivat Maidenia vain entistä parempaan esitykseen. Rod Smallwoodin seuraava kommentti kertoo paljon: "It was a truly memorable moment when Bruce went to the very front of the stage during 'Trooper'"... "waving the flag whilst avoiding the hail of missiles and yelling 'This is a fucking British flag, and these colours don't fucking run!'" Raudat vittu kattoon! "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |
Explorer 24.08.2005 00:13:13 | |
---|
Interstellar overdrive. |
Jormaz 24.08.2005 00:36:20 | |
---|
Tais Sharon olla gännissä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Pelsi 24.08.2005 00:40:36 | |
---|
Tais Sharon olla gännissä. Yeah!! Osbourneilla oli ollu rangga ryybbäys ilta siellä, ku Turbo, Römpsä, Markoking ja Kekkonen meni käymään siellä! THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Jormaz 24.08.2005 00:53:32 | |
---|
18.06.2005 Ranggaa menoa Turbo ja Kride (The Bodyguard) sekä muutama muu esim. Kekkonen -Paljon alkoholia -Kauniita naisia -Ozzy Osbourne Live & Loud DVD -Baari In Goth We Trust! The 666 Club #4
overthewall 24.08.2005 01:51:48 | |
---|
Sitä voi pohtia alkaisko itse vittumaiseksi jos joku haukkuu sut maan rakoon sun omissa bileissä. |