Aihe: Dave Mustaine
1 2 3 4 5 6 7 812 13 14 15 16
Burn
06.01.2005 13:24:24

Ja olikos Mustainella jännetuppi tulehdus vai mikä?

Sehän oli joku vakavamman sortin hermovaurio tjsp.
War Ensemble
Ewereth
06.01.2005 15:21:27

Minä kuulin siitä kädestä tämmösen jutun että se olisi nukkunut kätensä päällä niin että siinä ei ollut kiertänyt veri ja jotain muuta hässäkkää..
Neil Armstrong oli ensimmäinen joka kiersi avaruuden.
Lullervo
06.01.2005 15:53:01
Minä kuulin siitä kädestä tämmösen jutun että se olisi nukkunut kätensä päällä niin että siinä ei ollut kiertänyt veri ja jotain muuta hässäkkää..

Ai, minä taas kuulin että Hetfield olisi yön aikana käyny puremassa siltä käden kokonaan irti!
Powerslave88
06.01.2005 16:36:03
saammunu ja nukkunu kätensä päällä niin hermot surkastuu ja ei pysty soittaa yli kuukauteen mitään

näin on käynyt monelle soittajalle
Esim. Twilightningin rumpali(ehkä)
kuukauden joutunu olemaan soittamatta

ottas vähän päähän muakin
PoLFus
06.01.2005 21:16:58

Käsi meni lasketteluonnettomuudessa vinks vonks.
"hippi mieheksi." - Mirrinsane
mega_deth
09.01.2005 00:00:11
dave mustaine oli jo jumala syntyessään vaikka paha pankkiiri isä häntä hakkasikin nii ja mun mielestä toi huono lauluääni on bullshittiä sen ääni on sen karheuden ansiosta mahtava!!! trash ,metal rulezzz
??????
mega_deth
11.01.2005 16:39:19
no joo on katellu liikaa megadeth behind the muscikkia!=) löytyy kaikki tieto!suosittelen
??????
Kasperi Tervonen
12.01.2005 13:38:28 (muokattu 12.01.2005 13:39:06)
Helvetin kova jätkähän se Dave on. Loistava soittaja ja biisejen tekijä ja äijän laulutyylistäkin pidän.

Mustaine on parempi kuin Hetfield ja Hammett yhteensä.

Todellakin on.
Elämä on
Benizakura
20.01.2005 14:31:58
Holy Warsin alkuriffit + laulu -meininki ja metallican perusjynkkyriffit tappeli. Kumpi voitti?
toxic
20.01.2005 16:20:13
Holy Warsin alkuriffit + laulu -meininki ja metallican perusjynkkyriffit tappeli. Kumpi voitti?

YGNVII MÄLMSTIIN!!!111 Ku Se on NiinQ IhQ!!!1

Mutta miksi menit tekemään noin? :)

Kyllä toi dave on pro. Saisi multa heti plussan jos tulisi Mnettiin :)
J.Hollström
22.08.2005 09:42:59
Olen aina tiennyt ko. äijän laukovan totuuksia joista moni ei välitä. Esim. uusimman Soundin haastattelun kommentit kitaroiden vireistä ja kielimääristä oli asiallista luettavaa.

"Ketä kiinnostaa kuunnella jonkun vääntävän kitarasta ääniä, jotka kuulostavat nussivilta norsuilta?"

http://www.soundi.fi/main_01.html
Ben_D
22.08.2005 09:47:37

Olen aina tiennyt ko. äijän laukovan totuuksia joista moni ei välitä. Esim. uusimman Soundin haastattelun kommentit kitaroiden vireistä ja kielimääristä oli asiallista luettavaa.

"Ketä kiinnostaa kuunnella jonkun vääntävän kitarasta ääniä, jotka kuulostavat nussivilta norsuilta?"

Juu lueskelin haastattelun ja kyllä Dave puhuu asiaa.
Jormaz
22.08.2005 10:19:56

Kiitos tästä. Dave puhuu aina asiaa.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Backlet
22.08.2005 18:49:45

Kyllähän se hyvä on soittamaan, mutta laulu ei mielestäni ole mitään mahtavaa. Ja kyllähän Dave asiaa puhuu tossa haastattelussa.
Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa.
Explorer
22.08.2005 19:17:13

Dave on kurko. Ja ässä kepittäjä.
Interstellar overdrive.
saha
22.08.2005 19:19:36

Pariin otteeseen hörähdin. On se hieno mies.

"Kaikki kunnon taksit ajoivat konferenssikyytejä, joten minäkin sain yhdellä pätkällä tyytyä johonkin kuppaiseen Ladaan."

"Kerran minulle ehdotettiin, että kabuki voisi kuulostaa levyllä hyvältä. Sinne se jäi, mutta kuulosti mielestäni alusta lähtien aivan karmealta."

Totaalinen repeäminen:

"Mutta sitten ostin sellaisen pienen Rockmanin. Se oli uusinta uutta; mainio peli viiveineen ja choruksineen. Ja helppo käyttää. Feideri ja yksi nappula. Apinakin oppi käyttämään laitetta."

Ja kuten aiemmin mainittiin:

Täydellinen kiteytys :D

"Päivän päätteeksi olen vain pieni itseopiskellut metallikitaristi, joka ei edes puolta ajasta osaa selittää teoreettisesti, mitä tekee."
Hevi on nahkahousuisten ja huonon itsetunnon omaavien koulukiusattujen tapa esittää kovaa jätkää ja yrittää olla jotain.
Black Star
22.08.2005 19:29:15

(Pyyhkii hikeä otsaltaan)
Blokkasin juuri R.I.P....Polariksen ja täytyy sanoa että on kyllä aikamoista riffittelyä.
Dave on äijä.
"Listen to these words I preach, catastrophic lesson they shall teach"
kitarisaristi
22.08.2005 22:12:21

Kyllähän se hyvä on soittamaan, mutta laulu ei mielestäni ole mitään mahtavaa. Ja kyllähän Dave asiaa puhuu tossa haastattelussa.

minä olen laulusta aivan erimieltä... mielipiteeni on: megadeth ei olisi mitään daven "karismaattista" lauluääntä jos nyt mietitään esim.ronnie james dioa laulelemaan megadeth kipaleita se kuulostaisi "ehkä" täydeltä sonnalta.... mielestäni dave on ainut ja oikea laulaja megadethissä.... juu kyllähän se dave on mahtava kepittäjä, fanittanut tässä 4 vuotta nyt megadethiä täydellä teholla.(itse siis)... itse diggailen erityisesti peace sells, Killing Is My Business... And Business Is Good, so far so good so what levyistä vaikka kyllähän se hangar 18 on myös aika kovaa kamaa...
minä ja sinä sama paska eri pussissa
toxic
22.08.2005 22:27:38 (muokattu 22.08.2005 22:30:20)
minä olen laulusta aivan erimieltä... mielipiteeni on: megadeth ei olisi mitään daven "karismaattista" lauluääntä jos nyt mietitään esim.ronnie james dioa laulelemaan megadeth kipaleita se kuulostaisi "ehkä" täydeltä sonnalta.... mielestäni dave on ainut ja oikea laulaja megadethissä.... juu kyllähän se dave on mahtava kepittäjä, fanittanut tässä 4 vuotta nyt megadethiä täydellä teholla.(itse siis)... itse diggailen erityisesti peace sells, Killing Is My Business... And Business Is Good, so far so good so what levyistä vaikka kyllähän se hangar 18 on myös aika kovaa kamaa...

:)

E: Puhut asiaa, mutta... Saisiko olla konvehti?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)