Hetfield69 12.08.2005 11:40:02 | |
---|
Eihän ne Welcome to my nightmareakaan vetänyt kokonaan stevenkin oli kahes osassa.. Singer on ehkä elossa olevista rumpaleista vähiten arvostettu äijähän on soittanut monissa tunnetuissa bändeissä. Sabbath Queen Kiss... Loistava rumpali mutta ei Bonhamin tasoinen. Muakin häiritsi kun porukat lähti poisonin jälkeen pois... Lenskö sitä verta? mä en huomannut ollenkaan... Ja biisit: 1.Intro 2.Department of youth 3.No moore mr nice guy 4.Dirty Diamonds (uudelta levyltä) 5.Billion dollar babies 6.Be my lover 7.Lost in america 8.I never cry 9.Woman of mass destruction (uudelta levyltä) 10.Eighteen 11.Between high school and old school 12.Waht do you want from me 13.Is it my body 14.Go to hell 15.Black widow jam 16.Rumpusoolo 17.Gimme 18.Feed my frankenstein 19.Welcome to my nightmare 20.Steven 21.Only women bleed 22.Steven 23.Ballad of dwight fry 24.I love the dead 25.Schools out Encore: 1. Poison 2.I wish was born in Beverly hills 3. Under my wheels
Hmm.. Tulipa perjantai iltana mieleen kun oltiin yö hotelli ilveksessä et oisko alice ollut siellä myös? Näin mustia mersuja siel mut enpä usko... |
phiit 12.08.2005 12:49:40 | |
---|
Ei siellä mitään verta lennellyt ;) Would You?
www.below-me.com |
Angus 12.08.2005 14:19:05 | |
---|
Ei siellä mitään verta lennellyt ;) No sen verta mitä ne sitä sylki. Kyllä mun päälle lensi. Kiitoksia settilistasta! Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
phiit 12.08.2005 14:35:13 | |
---|
No sen verta mitä ne sitä sylki. Kyllä mun päälle lensi. Kiitoksia settilistasta!
Niin juu giljotiinikohtauksessa :) Paljolla myyt Alicen verta? :P Would You?
www.below-me.com |
Angus 12.08.2005 14:42:01 | |
---|
Niin juu giljotiinikohtauksessa :) Jep. Paljolla myyt Alicen verta? :P Saat nuolla mun päältä ilmaiseksi...
... eiku! Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
halodrummer 14.08.2005 08:03:36 | |
---|
Juu, loistava oli keikka, en tosiaan oikein tiennyt mitä olisin voinut odottaa mutta en mitään noin mahtavaa, se on varma! On tota Alicea tullut aina kuunneltua mut ei ikinä niin paljoa kuin viimeisen viikon aikana. Soundit olivat onneksi keikan aikana erittäin hyvät, Hanoi kuulosti nimittäin aika huonolta, ainakin sivuistumakatsomoon, kaikukin oli sen verran komea että ihan kuin olisi ollut jatkuva delay päällä. Sääli sinänsä sillä ihan asenteella vetivät keikkansa. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
phiit 15.08.2005 08:34:36 (muokattu 15.08.2005 11:44:13) | |
---|
Jep.
Saat nuolla mun päältä ilmaiseksi...
... eiku! Tässä vaiheessa ei sitten enää selittelyt kelpaa.. ;) Would You?
www.below-me.com |
saturnzreturn 22.08.2005 14:42:00 | |
---|
bootleggaskohan ton keikan joku? ois ihan kiva fiilistellä keikkatunnelmia vielä kotistereoissakin my wallet's fat and so is my head |
bootleggaskohan ton keikan joku? ois ihan kiva fiilistellä keikkatunnelmia vielä kotistereoissakin Kelpaisi kyllä tännekin, vastikkeeksi voisin tarjota jopa euroja. Would You?
www.below-me.com |
Angus 22.08.2005 15:19:20 | |
---|
Kelpaisi kyllä tännekin, vastikkeeksi voisin tarjota jopa euroja. Sama täällä. Pikaviestiä vaan jos minkäänlaisia nauhoitteita ko. keikasta löytyy. "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |