Dream 28.05.2003 10:45:33 | |
---|
Joo, ongelma on se, kun otan esim. jostain midistä rumpukompin ja nauhotan kitaraa siihen päälle. No, vaikka soitan kuinka rumpukompin tahdissa, niin kuitenki kitara tulee paljon jäljessä, kun kuuntelee. Oon yrittäny Record asetuksia vaihtaa mut ei auta. http://www.fasoft.com/ = tuolta latasin tuon kokeilu version. Mutta mikä siin vois olla? Metal...! |
Riittääkö koneessa potku? Kannattaa kokeilla laittaa sitä recording bufferia isommalle. Muutenkin kannattaa noita buffereita kokeilla säädellä. Niissä monesti ongelma piilee. |
jPekka 28.05.2003 10:57:02 | |
---|
Joo, ongelma on se, kun otan esim. jostain midistä rumpukompin ja nauhotan kitaraa siihen päälle. No, vaikka soitan kuinka rumpukompin tahdissa, niin kuitenki kitara tulee paljon jäljessä, kun kuuntelee. Kokeiles File -> Settings -> Preferences -> Audio devices -> Advanced ja rasti pois "Keep audio devices open" -ruudusta. . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Dream 28.05.2003 14:09:20 | |
---|
Kokeiles File -> Settings -> Preferences -> Audio devices -> Advanced ja rasti pois "Keep audio devices open" -ruudusta. . Kiitoksia. Toi autto. Nyt ne tulee kaikki samaa tahtiin.
Metal...! |
jPekka 28.05.2003 20:06:43 | |
---|
Kiitoksia. Toi autto. Nyt ne tulee kaikki samaa tahtiin. Tuo on vakiovastaus n-Track forumilta näihin taimausongelmiin. (samasta osoitteesta kuin ohjelma, se Forum-painike vasemmalta). Jos englanninkieli sujuu, foorumia kannattaa seurata, ilmapiiri on reilu ja avulias ja porukka mukavaa. Heiltä saa hyviä vinkkejä, joten kannattaa kysyäkin - ja ehdottaa ohjelmaan parannuksia. n-Track Studion tekijä Flavio Antonioli lukee sitä itsekin ja parhaimmillaan parannusehdotuksia on ilmestynyt uusiin versioihin muutaman päivän varoitusajalla... . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
ukkopekka 20.07.2005 22:40:58 | |
---|
Kokeiles File -> Settings -> Preferences -> Audio devices -> Advanced ja rasti pois "Keep audio devices open" -ruudusta. Mulla on sama taimausongelma, ja kun otan ruksin pois, niin se palautuu kuitenkin siihen takaisin... Kellään samanlaisia kokemuksia? |
Spiral 21.07.2005 12:31:41 | |
---|
Mites tuo n-track muuten, onko hyvä? Verrattuna vaikka Kristal A engineen. |
klaasson 21.07.2005 19:35:00 | |
---|
Mites tuo n-track muuten, onko hyvä? Verrattuna vaikka Kristal A engineen. en oo kristallii käyttäny mut musta N-Track on muuten hyvä kaikkiin perusnauhotuksiin paitsi että epävakaa, hidas ja epävakaa. VST scan kaatunu aina, ei oo vielä kertaakaa päässy VST plugareita käyttelee ja muutenki softa saattaa kaatua kymmenen kertaa tunnissa. ei haittaa tietty jos seivaa parin sekunnin välein ja omaa pitkät hermot mut välillä ku se seivattu faili korruptoituu eikä lähe enää auki ni siitä tulee harmaat hiukset :P voisittekin suositella mulle vakaampaa vaihtoehtoa, ei enää jaksa riskeerata jos rupeaisi vaikka jotain työläämpää kuin parin-raidan-kerta-heitto juttuu tekee. |
Spiral 21.07.2005 20:02:24 | |
---|
voisittekin suositella mulle vakaampaa vaihtoehtoa, ei enää jaksa riskeerata jos rupeaisi vaikka jotain työläämpää kuin parin-raidan-kerta-heitto juttuu tekee. http://www.kreatives.org/kristal/No tuo Kristal Audio Engine on toiminut minulla ihan hyvin, myös vst-plugarit. Aika helppokäyttöinen, kunhan pääsee vähän sisään. |
Jibbe 22.07.2005 18:22:57 | |
---|
en oo kristallii käyttäny mut musta N-Track on muuten hyvä kaikkiin perusnauhotuksiin paitsi että epävakaa, hidas ja epävakaa. VST scan kaatunu aina, ei oo vielä kertaakaa päässy VST plugareita käyttelee ja muutenki softa saattaa kaatua kymmenen kertaa tunnissa. ei haittaa tietty jos seivaa parin sekunnin välein ja omaa pitkät hermot mut välillä ku se seivattu faili korruptoituu eikä lähe enää auki ni siitä tulee Tuossa ensimmäisessä tapauksessa kysymys saattaa olla myös korruptoituneesta plugarista. Minulla N-Trackin uusin varsinainen versio eli 4.05 on toiminut vakaasti ja on kaikkea muuta kuin raskas. Ei ole kaatunut kertaakaan nauhoitettaessa tai miksattaessa. Betaversiot toki ovat asia erikseen. Uusia buildeja tulee joskus päivittäin ja niiden toimivuus heittelee rankasti. |
varakeef 25.07.2005 17:20:43 | |
---|
en oo kristallii käyttäny mut musta N-Track on muuten hyvä kaikkiin perusnauhotuksiin paitsi että epävakaa, hidas ja epävakaa. Useimmilla tuntuu toimivan kuitenkin aivan mainiosti. Minulla ei ole epävaka, hidas eikä epävakaa. Mutta taitaapa joka ohjelmalle riittää käyttäjiä, joiden kokoonpanoihin ohjelma ei jostain syystä sovellu. "Jos demo kuulostaa paremmalta kuin varsinainen äänitys, julkaistaan demo"
- Rick Rubin |
PIM 25.07.2005 19:19:40 | |
---|
Jos n-Track tuntuu hitaalta ja takkuaa niin ainoa syy mikä mulle tulee mieleen on että bufferiasetukset on totaalisesti päin persettä. Oletusasetuksena siinä on järjettömän kokoiset bufferit, perua jvarmaan jostain 90-luvun suondblasterista, mutta jos sulla on joku oiken äänityskäyttöön tarkoitettu ja mahdolisesti vielä moniraitakortti niin kokeile pienentää buffereita minimiin ja kasvata sitten tarvittaessa jos ääni pätkii. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
Feggy 18.06.2007 20:28:57 | |
---|
Tuota...tyhmä pikainen kysymys. Yritän Kristal Audio Enginellä rukata stereo-waw-tiedostoa (bändimme demo). Tiedosto kyllä avautuu, mutta soitettaessa nopeus on äärimmäisen hidas eli pelkkää matalaa mölinää kuuluu. Sama tiedosto soi Goldwavessa ihan hyvin. Vinkeistä suurkiitos! |
varakeef 19.06.2007 13:15:12 | |
---|
Tiedosto kyllä avautuu, mutta soitettaessa nopeus on äärimmäisen hidas eli pelkkää matalaa mölinää kuuluu. Sama tiedosto soi Goldwavessa ihan hyvin. Vinkeistä suurkiitos! Koetapa osstolta Audio setup säätää sample rate kohdalleen. Varmaankin sinne pitäisi laittaa 44,10 khz siellä nyt luultavasti olevan ehkäpä puolet pienemmän lukeman sijaan (vai tuplaten suuremman, logiikka ei nyt toimi). "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |