drum_man 18.08.2005 13:58:50 | |
---|
Eli tulleeko se yhtään halvemmaksi, jos tilaa tuolta thomannilta saksasta esim. jonkun uuden symbaalin, kuin että ostaa paikallisesta musiikki - liikkeestä?! |
ddrum54 18.08.2005 14:09:12 | |
---|
Kylhän se on niin, että kaiken minkä tingit, ei tartte maksaa. Mee kauppaan ja lyö thomanin tarjous tiskiin ja tingi. Aika usein hinta laskee. 2`n 4 |
tse 18.08.2005 15:20:11 | |
---|
K-custom dark haitsut lähti levytukusta 2004 alussa joitain euroja halvemmalla kuin thomann + postikulut. Eikä tarvinnut odotella. |
opa2 18.08.2005 15:55:10 | |
---|
Peltejä en tilaisi thomannilta, kun takuu asiat on helpompi hoitaa paikallisessa musakaupassa, kuin thomannilla. Ja hinnat pelleissä ovat jotakuinkin samat, jolleivat halvemmat, kuin thomannilla. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
Mikael 18.08.2005 16:04:41 | |
---|
Mä en tilaisi/ostaisi mitään käsintehtyä soitinta kokeilematta, ellei hinta olisi jotenkin ihan poikkeuksellisen halpa. Thomann on kuitenkin hyvä apu kilpailuttajana ja taitaa olla ihan arkipäivää nykyään musakaupoissa vertailu just Thomannin hintoihin. Muistan kyllä tilanteita josaa jo pelkkä Thomann-sana on aiheuttanut musakaupan myyjälle sen tasoisia käytöshäiriöitä, että koko kauppa on mennyt pannaan pitkäksi aikaa. Nykyään tilanne taitaa olla toinen. Oli miten oli, mutta näin on. |
totomiettinen 18.08.2005 17:35:18 | |
---|
Paljonko ne postikulut on? Ja meneekö muita maksuja? White men can't jump |
Youni 18.08.2005 17:37:45 | |
---|
Paljonko ne postikulut on? Ja meneekö muita maksuja? Thomannilla kiinteä hinta on 20€. Ei muita maksuja. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Koplinki 18.08.2005 17:47:25 | |
---|
Kyl tinkimälläkii voi päästä aika lähelle Tohmannen hintoja, ja sitte saa vielä kokeillakkii (ainakii useimmiten) sitä, mitä meinaa ostaa. Rumpalin raamattu = Ted Reed - Syncopation
-V*ittu toi jätkä on dorka...
-ERITTÄIN HYVIN SANOTTU SIELLÄ TAKARIVISSÄ! |
wavelength 18.08.2005 19:00:52 | |
---|
Tilasin juuri paikalliseen musiikkiliikkeeseen Taman RW105:n. Hinnaksi tuli T-kaupan pahamaineisen nimen mainitsemisen jälkeen samainen hinta, joka hilluu Thomannin sivuilla, eikä postikulujakaan tarvitse maksella. Laitteeni pitäisi saapua alle viikossa, joten toimituskin on nopeaa. Suosi siis suomalaisia, äläkä niitä saksalaisia persereikiä. ;) Ja tosiaankin, peltien ja muiden yksilöllisten soittimien tilaaminen ilman kokeilu- ja valitsemismahdollisuutta on aika köhmöä touhua. Kaikissa pelleissä on pieniä eroja, ehkä yleisimpänä epätasainen paino, josta johtuu pellin pyörähtäminen aina samaan asentoon. En tiedä mistä puhun. |
opa2 18.08.2005 21:35:55 | |
---|
Kyl tinkimälläkii voi päästä aika lähelle Tohmannen hintoja, ja sitte saa vielä kokeillakkii (ainakii useimmiten) sitä, mitä meinaa ostaa. Ja itse asiassa pääsee aika helposti alle Thomannin hintojenkin. Kun ostin oman settini keväällä, sain sen yli 100 egee halvemmalla Suomesta, mitä Thomannilta. Myös yksi tuttu musaliikkeen myyjä naureskeli, että on helppo myydä Ibanezia Suomessa, kun Suomen ovh hinnat on alempana, mitä hinnat T-kaupan sivuilla joissakin kitaramalleissa. Että on se halpaa tilata Thomannilta. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
Niskamies 18.08.2005 21:41:06 | |
---|
Thomannilla kiinteä hinta on 20€. Ei muita maksuja. Juuri noin. Justiinsa tilasin rumpupussit, kapulapussin, kapuloita ja muuta pikku tilphööriä. Ihan vaan sen takia että se on pirun helppoa kun kaikki tulee lähimpään postiin ja sieltä sitten hakemaan. Virallisesti semi-pro! |
T.Laine 19.08.2005 10:56:18 | |
---|
yritykset muuten saavat tilata noita thomannin kamoja halvemmalla kuin yksityiset ihmiset. Kaveri pyörittää järjettömiä bisneksiä thomannin kautta ja se hoitaa thomannin takuu/ palautus asioita muunmuassa. Liikkeet saa tuotteita halvemmalla ja ilman alvia thomannilta. Tää mun kaveri saa myös kaikki tuotteet samalla 20€ posti/ rahtimaksulla, vaikka jätkä tilaa lavoittain tavaraa kuukaudessa. Ite oon melkeen kaikki rojuni thomannilta ostanu, kun se mulle on niin helppoa (soitto kaverilla ja n.viikon sisällä tararat on kotona). Milleniumin tuotteista on myös mielenkiintoisia tarinoita kuullut. =) ...aina niitä menee... |
Triskal 19.08.2005 11:02:49 | |
---|
Hähää, eikö sitten rupea T-kaupan sedille kello kilisemään, että "miksi se nyt viidennen rumpusetin tilasi?" Niillä ei taida olla mitään "ei jälleenmyyjille" -kommervenkkia välissä. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
T.Laine 19.08.2005 11:06:31 (muokattu 19.08.2005 11:07:05) | |
---|
Ei ole ei... mutta joku Suomen kokonen maa on yks kärpäsen paska euroopan kokoisen alueen myynnissä... ...aina niitä menee... |
gh n 20.08.2005 10:10:11 | |
---|
Offia mutta onko kukaan tietoinen että onko mahdollista vaihtaa vaikka symbaalisetin yhtä peltiä? Eli jos setti olisi esim. 14" HH 16" Crash ja 20" Ride, niin olisi vaihtanut tuon 16" crashin vaikkapa 18"? Siis Thomanilla. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
Offia mutta onko kukaan tietoinen että onko mahdollista vaihtaa vaikka symbaalisetin yhtä peltiä? Eli jos setti olisi esim. 14" HH 16" Crash ja 20" Ride, niin olisi vaihtanut tuon 16" crashin vaikkapa 18"? Siis Thomanilla. Mitä todennäköisemmin ei voi vaihtaa. Mutta pistä meiliä ja kysy, jos vaikka onnaisi. Virallisesti semi-pro! |
Youni 20.08.2005 10:16:25 (muokattu 20.08.2005 10:17:24) | |
---|
Offia mutta onko kukaan tietoinen että onko mahdollista vaihtaa vaikka symbaalisetin yhtä peltiä? Eli jos setti olisi esim. 14" HH 16" Crash ja 20" Ride, niin olisi vaihtanut tuon 16" crashin vaikkapa 18"? Siis Thomanilla. Nuo symbaalisetit ovat usein pakkauksissa. Esim. Pst-sarjan pellit ovat käsittääkseni tällaisessa pakkauksessa: http://images.misupply.com/products/original/Paiste/158346.jpg Voihan sitä yrittää, mutta hinta nousee tietenkin isomman pellin myötä. Elleivät jopa ota sitten jokaisen pellin hintaa yksittäishintana. Voisi onnistua paremmin suomalaisessa soitinkaupassa, kun asiasta voi neuvotella omalla kielellään. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
HEVY 20.08.2005 17:13:43 | |
---|
Juuri noin. Justiinsa tilasin rumpupussit, kapulapussin, kapuloita ja muuta pikku tilphööriä. Ihan vaan sen takia että se on pirun helppoa kun kaikki tulee lähimpään postiin ja sieltä sitten hakemaan. Toi on just yks juttu miks oon tilannu lähes kaikki kamat T-kaupasta. Kun asuu jossakin täällä Jumalan selän takana, missä ei ole musiikkiliikkeistä juuri tietoakaan, varsinkaan sellaista missä pääsisi esim. peltejä testaamaan. 20e postimaksu on pieni verrattuna polttoaine, ym. kuluihin kun lähdet etelä-suomesta roudaamaan tavaraa. Peltien soundit olen testannut valmistajien nettisivuilla. Ainakin Sabianin ja Mainlin sivuilta löytyy mahdollisuus siihen, en tiedä onko Paisteen sivuilla. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
T.Laine 20.08.2005 19:25:15 | |
---|
settejä ei voi vaihtaa... koskee rumpuja, symbaaleja, kitaroita yms... paketti on niillä aina paketti... ...aina niitä menee... |
hybrid 20.08.2005 20:45:10 | |
---|
20e postimaksu on pieni verrattuna polttoaine, ym. kuluihin kun lähdet etelä-suomesta roudaamaan tavaraa. Tai esim mulla ei ole autoa. Tulisi halvemmaksi käydä thomannilla testeilemassa niitä rumpuja, mitä helsingissä |