Aihe: cdon.com
1 2 3 4 59 10 11 12 1327 28 29 30 31
el Bastardo
18.08.2005 15:26:02
Tää on jo liian helppoa.

Allekirjoitan tämän. Hyvähän se on että on helppoa ja halpaa, mutta prhana kun joutuu syömään välillä pelkkää leipää kun on ostellut levyjä. Mutta minkäs sille voi, hengenravinto se vasta ravitsevaa on.

Ja joo, taas vois kohta tilailla vaikka edelliset tuli vasta tällä viikolla postiluukusat.
Antroid
18.08.2005 17:21:07
Posti oli rikkonut mun viimeisimmän paketin ja The Wall on pirun naarmuilla. Lähetin reklamaatiota, ja sainkin jo toiseen rikkinäiseen levyyn uudet kannet. Lisäksi kuoressa olisi pitänyt olla joku postimerkki, jolla voin lähettää The Wall:in takaisin, jahka saan palautuskuoren, mutta eipä vaan näkynyt. Mitenkäs tää palautushomma nyt kokonaisuudessaan toimiikaan?
gandar
18.08.2005 17:44:17 (muokattu 18.08.2005 17:51:50)
^

Lähetät sähköpostia asiakaspalveluun uudestaan, lähettävät kuoren ja "postimaksu maksettu"-merkin. Toimit annettujen ohjeiden mukaan. K.I.S.(S.)

Ja en kyllä ymmärrä tätä toisten kuorien massahajoamista. Itse olen varmasti tilannut tässä muutaman vuoden sisällä useamman kymmenen levyä eri kokoisissa paketeissa ja vain kaksi kertaa on ollut kansilevy rikki. Ne vaihdoin omista varastoista uusiin ja sillä selvä. Omakotitalossa asun, mutta postilokeroon tulee postit.

Eniten hajoamisriskiä on ilmeisesti tilauksissa, joissa on 2-5 levyä, koska ainakin minulle kuuden levyn satsin lähettivät tiiviisti pakattuna (ei kuplamuoviin) ja sitä pienemmät taas ilmeisesti kuplamuovissa, jossa on tilaa osua toisiinsa. Yhden levyn tilaukset eivät ole tulleet koskaan rikkinäisinä perille ja kuutta isommista tilauksista ei ole kokemusta. Ja tässä siis tarkoitin hajoamista kuljetuksen ja lajittelun aikana, en postinjakajan antamaa kuritusta.
Ceci n'est pas une signature
carnation
18.08.2005 18:05:58
Allekirjoitan tämän. Hyvähän se on että on helppoa ja halpaa, mutta prhana kun joutuu syömään välillä pelkkää leipää kun on ostellut levyjä. Mutta minkäs sille voi, hengenravinto se vasta ravitsevaa on.

Ja joo, taas vois kohta tilailla vaikka edelliset tuli vasta tällä viikolla postiluukusat.

Jep, mutta positiivista tässä on se, että noiden cdonin laskujen maksamisen kanssa se ei ole niin justiinsa. Itselläni on ollut parikin viikkoa myöhässä, eikä ole tullut mitään sen kummempia maksukehoituksia.

Se on orgastinen tunne kun levytilaus kolahtaa postiluukusta.
"Etsin itseäni, mmm."
sellisti
18.08.2005 19:39:32 (muokattu 18.08.2005 19:40:57)
Oli pakko tilata tällainen tuote heräteostoksena:

http://www.cdon.com/main.phtml?nav= … &page=shop&showlist=1609639

Kattokaa toi koko kappalelista (62 raitaa!) ja sitten hintaa (5.95e). Mukana on varmasti huttua mutta tuolla hinnalla ei voi valittaa.

E. Jaa, ei tuo linkki näköjään menekään suoraan siihen tuotteeseen. No se löytyy sieltä listasta nimellä "Heavy's - Metal Marathon".
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
gandar
18.08.2005 19:52:11 (muokattu 18.08.2005 19:53:05)
CDONiin linkittäessä täytyy muistaa se, että tuotteet ovat frameissa, jotka kyllä saa selaimella suoraan avattua pienellä klikkailulla oikean napin kanssa. Eli esimerkiksi sellisti tilasi tämän: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=139900
Ceci n'est pas une signature
Salaud
18.08.2005 20:17:53

Kattokaa toi koko kappalelista (62 raitaa!) ja sitten hintaa (5.95e). Mukana on varmasti huttua mutta tuolla hinnalla ei voi valittaa.

Jos en pahasti väärin muista niin tuo maratoni oli sellainen disco-remix-kollaasi, eli vedetty pikkuinen mukava biitti taustalle ja yhdistetty hevi-hitit kivasti toisiinsa. Eikä olleet vissiin edes alkuperäiset esitykset. Ei siis ehkä ihan sellainen levy mitä odotit.
Houston, We have a Drinking Problem.
el Bastardo
18.08.2005 20:18:54
Se on orgastinen tunne kun levytilaus kolahtaa postiluukusta.

Totta. Voi sitä riemun päivää kun on Kusti polkaissut ruskean paketin postiluukkuun. Siitä sitten vaan kannet auki, ja jos tippuu muovinpalasia lattialle, ei hätää, ystävälliset asiakaspalvelijatyttöset vastaavat nopeasti ja lähettävät uutet kannet tuota pikaa. Kerran valitin rikkinäisestä levystä (tahra, pari viimeistä biisiä ei soinut), ja palautuskuoret tulivat suht nopeaan, samoin uusi levy.

Ehkä jollain perverssillä tavalla itselle on vielä orgastisempaa tehdä se tilaus, eli valkkailla levyt rauhassa ja klikkailla homma loppuun asti. Sitten poltamma tupakat. Ei helvetti, nyt tekee oikeesti taas mieli...
aikavaikea
18.08.2005 20:24:37
Ei siis ehkä ihan sellainen levy mitä odotit.

Muistan tuon hämärästi vinyyliajoilta, kaverilla oli tuo levy. Olihan se sellainen hauska kuriositeetti ja sopivaa alkuillan nousuhumalan taustalle.
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
rockitsb
18.08.2005 20:35:52
Älkää yllyttäkö, kohta on taas tilaus vetämässä! On se vaan mukavaa hommaa valkkailla levyjä ja oho kohta onkin jo 100 euron arvosta levyjä vaikka on tarjouksia vaan yrittänyt.
"RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5
Heatseeker
18.08.2005 21:21:28
Hyvä puotihan tuo on. Taas oli pakko pistää pari levyy tilaukseen.
jee
sellisti
18.08.2005 22:32:58 (muokattu 18.08.2005 22:39:04)
Jos en pahasti väärin muista niin tuo maratoni oli sellainen disco-remix-kollaasi, eli vedetty pikkuinen mukava biitti taustalle ja yhdistetty hevi-hitit kivasti toisiinsa. Eikä olleet vissiin edes alkuperäiset esitykset. Ei siis ehkä ihan sellainen levy mitä odotit.

Mielenkiintoista. Siitähän saa sitten loistavan taustamusan illanistujaisille. Ihmettelinkin tuota halpaa hintaa..! No, sehän voi olla ihan hauska.

Sekin on muuten mielenkiintoista, että tuo ei mitenkään käy ilmi levyn tiedoissa. Siis että versiot eivät olekaan alkuperäisiä. Jos en pidäkään levystä, niin onko asiakkaalla oikeus palauttaa tuote, joka ei ole sitä mitä antaa ymmärtää?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
miscage
18.08.2005 23:11:56
Loistava kauppa kaikin puolin, MUTTA:

Aikoinaan kun puodin löysin, niin laitoin henk. tunnukseeni yhden vuoden lisää ikää (olin nääs vasta 17) jotta saisin levyjä. Eli nyt mulla on "väärennetty" henk. tunnus, ja loppuosa ei mene läpi. Laskulla en siten voi tilata, eikä luottokorttia ole. Damn it.

Dear Eki help me?
Kumpi ois vittumaisempi?
a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai
b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja? Vastaus löytyy TÄÄLTÄ
Cathi777
19.08.2005 09:41:51

Loistava kauppa kaikin puolin, MUTTA:

Aikoinaan kun puodin löysin, niin laitoin henk. tunnukseeni yhden vuoden lisää ikää (olin nääs vasta 17) jotta saisin levyjä. Eli nyt mulla on "väärennetty" henk. tunnus, ja loppuosa ei mene läpi. Laskulla en siten voi tilata, eikä luottokorttia ole. Damn it.

Dear Eki help me?

En ole Eki, mutta kokeile niin, että teet itsellesi uuden tunnuksen oikeilla tiedoilla. Eiköhän sitten toimi taas.
Only pop music can break my heart...
lxi
19.08.2005 12:12:01
Dear Eki help me?

Suosittelen uuden tunnuksen luomista, mikäli mahdollista. Uuden loppuosan sorvaaminen keksitylle henkilötunnukselle varmaankin täyttää rikoksen tai rikkomuksen tunnusmerkit.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Heissi
19.08.2005 14:00:02
Suosittelen uuden tunnuksen luomista, mikäli mahdollista. Uuden loppuosan sorvaaminen keksitylle henkilötunnukselle varmaankin täyttää rikoksen tai rikkomuksen tunnusmerkit.

Täyttää juu. Ainakin VR:n lipuntarkastajien mukaan...
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
HaloOfFlies
19.08.2005 14:14:11

http://www.cdon.com/main.phtml?nav= … &page=shop&showlist=1609639

E. Jaa, ei tuo linkki näköjään menekään suoraan siihen tuotteeseen. No se löytyy sieltä listasta nimellä "Heavy's - Metal Marathon".

Tilasin ton viime jouluna mun isälle lahjaksi kun luulin että siinä on alkuperäiset esittäjät. Totuus valkeni netin kautta yhtenä päivänä, minkä jälkeen peruin nopeasti tilauksen ja vaihdoin sen Kissin levyyn.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
sellisti
19.08.2005 22:09:04
Tilasin ton viime jouluna mun isälle lahjaksi kun luulin että siinä on alkuperäiset esittäjät. Totuus valkeni netin kautta yhtenä päivänä, minkä jälkeen peruin nopeasti tilauksen ja vaihdoin sen Kissin levyyn.

Hölmöä ettei levyesittelystä tosiaan millään lailla ilmene tuo ettei levyllä ole alkuperäisesityksiä. Pitäisköhän kuitenkin antaa tuon nyt tulla, ja lähettää sitten järkyttyneen vihainen palaute ja vaatia alennuskoodeja.
carnation
20.08.2005 12:40:26
Hölmöä ettei levyesittelystä tosiaan millään lailla ilmene tuo ettei levyllä ole alkuperäisesityksiä. Pitäisköhän kuitenkin antaa tuon nyt tulla, ja lähettää sitten järkyttyneen vihainen palaute ja vaatia alennuskoodeja.

Pitäis ;) Halpahan tuo kyllä on, voisi itsekin tilata ja jälkeenpäin "harmistuneena" kinuta alennuskoodeja.
"Etsin itseäni, mmm."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)