Aihe: cdon.com
1 2 3 4 58 9 10 11 1227 28 29 30 31
Bonham
15.08.2005 14:43:26
Mitenkäs te laskulla tilanneet olette maksaneet?
Eli näpytelleet maksuautomaatilla numerot vai vieneet sen laskun pankkitiskille?
Onkohan sillä mitään väliä?

Netissä, kuten kaikki laskut
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tempura
15.08.2005 14:58:52
Mitenkäs te laskulla tilanneet olette maksaneet?
Eli näpytelleet maksuautomaatilla numerot vai vieneet sen laskun pankkitiskille?
Onkohan sillä mitään väliä?

Eikös pankki peri palvelumaksua?

Nettipankilla maksan itse.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
gandar
15.08.2005 16:46:46 (muokattu 15.08.2005 16:49:31)
Maksan laskuni netissä, vaikkakin paikallisessa Osuuspankissa ei ole kyllä palvelumaksujakaan (lälläslää).

Eikä kukaan muka pysty kertomaan tuotteen todellista toimitusaikaa tai saatavuutta.

Kyllä minä ainakin olen asiakaspalvelusta saanut sähköpostin kautta hyvinkin nopeasti vastauksen, tietoa toimituksesta jne.
Ceci n'est pas une signature
Tempura
15.08.2005 16:57:16
Taas tulee monta levyä, voi perkele kun tohon jää koukkuun.
Bonham
15.08.2005 16:59:56
21st Century Guide To King Crimson

Tommonen olis tulossa... vihdoinkin!
BaariMikko
15.08.2005 17:02:08

Puoltoista kuukautta ollut tilaus vetämässä. Vieläkin puuttuu yks levy. Alkaa vituttaa.
Etsi rokista jatsikoriste!
L.Ruoska
15.08.2005 18:04:57

Ei ikinä oo ollu mitään hämärää CDON.comin kanssa..about 5 kertaa olen sieltä tilannut. Alice in Chainsin s/t-levyn kannet oli rikki mutta lähettivät mulle ilmaiseksi uuden levyn, ei siis tarvinnut edes lähettää vanhaa takaisin. Todella hyvää ja nopeaa palvelua.
MegaMan Club #016 - Spank Man
HaloOfFlies
15.08.2005 18:34:37

6 vuotta olen jo asiakkaana ollut eikä kertaakaan minkäänlaista hämminkiä ole tilausten kanssa ollut. Jos on viivästynyt tai eivät ole tilaamaani levyä mistään saaneet, niin ovat ilmoittaneet aina. Jerry Cantrellin Degradation Tripin tuplacd-painosta eivät saaneet mistään, niin antoivat mun tehdä yhden toimituskuluvapaan tilauksen. Mahtavaa palvelua!
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
sellisti
16.08.2005 15:07:39
Alice in Chainsin s/t-levyn kannet oli rikki mutta lähettivät mulle ilmaiseksi uuden levyn, ei siis tarvinnut edes lähettää vanhaa takaisin.

Siis lähettivät ilmaiseksi uuden levyn vaikka vain kannet oli rikki??? Mitä ihmettä, yleensä ne kyllä lähettää pelkät ehjät kannet!
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Nazareth
16.08.2005 20:59:38
Useaan otteeseen oon itekki tilannu sieltä, yhen ainoan kerran tuli risaseks menny cd-kotelo mutta onneks mulla oli ehjiä varalla.
"Yks olut ja yks lapin kulta" IMIK #27 AKKK#6
Wiitala
18.08.2005 11:23:00
Olen nyt tilaillut semmoisen 30 kertaa, ja viime aikoina ovat kyllä alkaneet kannet olemaan defaulttina säpäleinä. Mutta eipä se paljoa haittaa, kun lyhyellä viestillä lafka lähettää uudet tilalle. Kerran tuli digipacki painaumia täynnä. Tai siis juuri sen verran ruttuisena, että häiritsi ikävästi. Laitoin viestiä että mitä tehdään kun en haluaisi lähteä palauttelurumbaankaan. Täti antoi levyn arvosta (18.95€) alennuskoodeja. Enää ei pienet painaumat haittaa, kun kerta sai ilmaiseksi... Hyvä lafka mielestäni, ja asiakaspalvelukin pelaa loistavasti. Taidanpas taas mennä vähän tilailemaan... ;)
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
Tempura
18.08.2005 11:24:16
Kannet on paskana meikäläisen levyistä ollut noin puolessa (tilannut noin 15 levyä). Ja jos ei ole, niin parin päivän päästä on. Kele.
Kusse
18.08.2005 11:26:30
Juu, tosiaan aika joulunen fiilis taas, tänään tuli "Seinfeld säsong 4" ja "Hanoi Rocks - Lightning Bar Blues"-loota. Tilasin muistaakseni maanantaina, ehkä nopein ikinä.
I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell.
aikavaikea
18.08.2005 11:35:27
Kannet on paskana meikäläisen levyistä ollut noin puolessa (tilannut noin 15 levyä). Ja jos ei ole, niin parin päivän päästä on. Kele.

En käsitä tuota. Onkohan teillä päin kovakätisemmät postisetät, vai mikähän vikana. Mulle on tullut tuolta parin vuoden sisään kuutisenkymmentä levyä ja tasan yhden kerran on levystä ollut kansi halki. Ei valittamista tästä osoitteesta siis.
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
Bonham
18.08.2005 11:36:24
En käsitä tuota. Onkohan teillä päin kovakätisemmät postisetät, vai mikähän vikana. Mulle on tullut tuolta parin vuoden sisään kuutisenkymmentä levyä ja tasan yhden kerran on levystä ollut kansi halki. Ei valittamista tästä osoitteesta siis.

Kyllä mulla kanssa melkein joka paketissa ollu kansia rikki... toki ne lähettää uudet, jos asiasta valittaa... mykyään tulee useimmin kuplapussissa
Tempura
18.08.2005 11:49:25
Selitys voi kohdallani olla (osittain) siinäkin, että levytilaukseni ovat juuri sitä kokoa, että kuori ei ole koskaan mahtunut luukusta sisään. Postipaavo/-pirkko sitten tietenkin koittaa sulloa sitä väkisin sisään, missä voi ehkä aiheutua pientä damagea.
aikavaikea
18.08.2005 12:03:59
Selitys voi kohdallani olla (osittain) siinäkin, että levytilaukseni ovat juuri sitä kokoa, että kuori ei ole koskaan mahtunut luukusta sisään.

Okei, täällä päässä nääs ok-talo ja ihan reilunkokoinen postilaatikko.
Naiset nauttikaa
Miehet miettikää
Mule
18.08.2005 12:05:21

prkl, taas tuli tilattua:

*Allman Brothers Band - Eat A Peach
*Radiohead - Kid A
*Gov't Mule - Live At The Roseland Ballroom
*Wonder Stevie - Talking Book

Tää on jo liian helppoa.
Pastilli? (+leikit) Bella Italia #6
JTS
18.08.2005 15:10:21

Juu, tosiaan aika joulunen fiilis taas, tänään tuli "Seinfeld säsong 4" ja "Hanoi Rocks - Lightning Bar Blues"-loota. Tilasin muistaakseni maanantaina, ehkä nopein ikinä.

Sama täällä, maanantaina tilasin ja tänään levyt ( 6 kpl ) soittimessa. Kaikki ehjinä ja mahtuivat postilaatikkoonkin. Edellinen tilaus piti hakea postista, kun olivat pakanneet tilaamani levyt helvetinmoiseen pahvilaatikkoon.

Kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia cdonin kanssa, ja varmasti tulen tilaamaan paljolti levyjä heiltä jatkossakin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)