Aihe: Ongelma Neron kanssa
1
jPekka
27.05.2003 11:59:02

Jep.. eli nyt olis ongelma Neron kanssa. Mä oon Nuendolla tehnyt yhdestä biisistä mixdownin koneelle tasolta 128/44.1.

Miksi polttaa mp3:sta? Paremman äänenlaadun saat, jos miksaat .waviksi ja poltat siitä.

Sitten oli tarkotus polttaa se cd:lle Nerolla. No mä poltin sen Nerolla cd:lle ja kaikki meni hyvin mutta sitten kun piti mennä stereoilla kuuntelemaan niin ei kuulunut cd:ltä mitään, sekunnit juoksi normaalisti ja cd-soitin luki kyllä biisin ja oikea pituus ja kaikki mutta ei kuulunu yhtään mitään. Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa?

Kai tarkistit, että se mp3-tiedosto kuulostaa siltä miltä pitää ennen polttoa?

Yksi tapa millä olen saanut kuulumattomia cd-levyjä aikaiseksi on väärä bittisyvyys. Nero suostuu kyllä polttamaan ainakin 32-bittisiä tiedostoja levylle ihan sujuvasti, mutta ei se kauhean musiikilta sitten levyltä kuulosta... tiedoston pitää olla paitsi 44,1 kHz, myös 16 bittiä.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
T.A
13.06.2003 13:30:08
Onko sulla vanha cd-soitin.itellä on vanha philipsin konepaketti eikä se soita poltettua ,mutta vanha tecnikseni sottelee mukisematta kai se on se kun siinä on neljä lukupäätä.ja tietysti noi uudemmat soittaa.
Kivivuori
13.06.2003 17:37:42
Jep jep ja sit katellaan sieltä Neron polttoasetuksista, että ei ole polttokertoimena esim. 48x vaan joku 8x tai 12x...vanhat soittimet ei pysy "perässä" jos on poltettu liian nopiaa
Muzik Rules!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)