ultra 16.08.2005 12:43:47 | |
---|
Olen vakaasti päättänyt hankkia tuohon ihanaiseen settiini Rimsit, mutta saatavuus on ilmeisesti aika ongelmaista. T-kaupasta saa Dixonin valmistamia, mutta ikävää on esim. 8-tuumaisessa se, että tuote on tehty 4-lugiselle ja rummussa on lugeja viisi. Olettaisin että rimsejä on valmistettu about kaikille variaatioille. Mistä lähden hakemaan, kun jenkkeihin ei ihan just oo mitään tarvett lähteä..? I'm a gooner
Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. |
wavelength 16.08.2005 12:47:33 | |
---|
Kannattaa harkita myös suoraan vanteisiin kiinnittyviä kelluttimia, joiden käyttöön ei lugien määrällä ole mitään merkitystä. Esimerkiksi Pearlin ISS:t ovat osoittautuneet hyvin toimivaksi ratkaisuksi. En tiedä mistä puhun. |
Niskamies 16.08.2005 12:48:43 | |
---|
Kannattaa harkita myös suoraan vanteisiin kiinnittyviä kelluttimia, joiden käyttöön ei lugien määrällä ole mitään merkitystä. Esimerkiksi Pearlin ISS:t ovat osoittautuneet hyvin toimivaksi ratkaisuksi. Wtf??? Pearlin ISS:t ovat maailman hirvein ripustussysteemi. Käytännössä se rajoittaa kalvomerkin Remoon. Ja sitten se aina venyttää kalvoa yhdestä reunasta. Täyspaskat. Virallisesti semi-pro! |
ultra 16.08.2005 12:52:40 | |
---|
Kannattaa harkita myös suoraan vanteisiin kiinnittyviä kelluttimia, joiden käyttöön ei lugien määrällä ole mitään merkitystä. Esimerkiksi Pearlin ISS:t ovat osoittautuneet hyvin toimivaksi ratkaisuksi. Niin no.. Oikein tarkasti kun omakuvaa katsoo, niin ISS:t siellä taitaa jo olla ja haluan niistä eroon, koska olen ihan käytännössä todennut, että ne syö sustainia ihan tolkuttomasti.. I'm a gooner
Niskamies 16.08.2005 12:53:36 | |
---|
Niin no.. Oikein tarkasti kun omakuvaa katsoo, niin ISS:t siellä taitaa jo olla ja haluan niistä eroon, koska olen ihan käytännössä todennut, että ne syö sustainia ihan tolkuttomasti.. Pistiki Pearl ISS:t ihan huippurumpuihinkin aikoinaan? Onneksi ei ole tollasia omissa rummuissa. Virallisesti semi-pro! |
wavelength 16.08.2005 12:57:28 | |
---|
Niin no. Meitin puumassarummuissa ei ole paljon väliä, mistä laitteesta ne roikkuu. :) En tiedä mistä puhun. |
ultra 16.08.2005 13:01:00 | |
---|
Niin no. Meitin puumassarummuissa ei ole paljon väliä, mistä laitteesta ne roikkuu. :) Niin no.. Voin kertoa, että kun kamafriikkiys lähtee totaalisesti lapasesta, niin high end -settiinkin tekee kaikki rahalla saatavat parannukset ja sekään ei riitä. Siitä on leikki kaukana. I'm a gooner
Shitmanek 16.08.2005 15:02:08 | |
---|
Minä luulin että Masterseissa olisi ollut Optimountit eikä ikinä ISS:iä. Tosiaan, en minä ainakaan sellaisia mihinkään huippurumpuihin ottaisi. |
Pöh! Jos rummut on hyvät ja soittaja osaa ne virittää, niin millään kellutus/heilutus-vehkeillä ei tee hölkäsen pöläystä. Rumiakin ovat : ) Oli miten oli, mutta näin on. |
drumm 16.08.2005 16:12:35 | |
---|
Pöh! Jos rummut on hyvät ja soittaja osaa ne virittää, niin millään kellutus/heilutus-vehkeillä ei tee hölkäsen pöläystä. Rumiakin ovat : ) Right on. Ja näin sivustaseuranneena voisin antaa Niskamiehelle sellaisen vinkin, että keskity ihmeessä soittamiseen ja jätä se kamapousailu vähemmälle. Ei ne kamat susta hyvää tee. Siihen pystyt vain sinä itse. |
ToMi88 16.08.2005 16:25:58 | |
---|
Ja näin sivustaseuranneena voisin antaa Niskamiehelle sellaisen vinkin, että keskity ihmeessä soittamiseen ja jätä se kamapousailu vähemmälle. Ei ne kamat susta hyvää tee. Siihen pystyt vain sinä itse. Joo-o. On tullut vähän liikaa juttua nuista tamoista:) |
Velli 16.08.2005 16:28:12 | |
---|
Pöh! Jos rummut on hyvät ja soittaja osaa ne virittää, niin millään kellutus/heilutus-vehkeillä ei tee hölkäsen pöläystä. Rumiakin ovat : ) No mutta entäs sitten me huonot virittäjät? Täytyykö meidän vain kuunnella hyviä rumpujamme paskoilla soundeilla? Mä ainakin olen tyytyväinen siihen että rummuista löytyy niitä ripustuksia. Saa paskanakin virittäjänä kuulostamaan pöntöt hyvältä. |
Niskamies 16.08.2005 16:30:11 | |
---|
Right on. Ja näin sivustaseuranneena voisin antaa Niskamiehelle sellaisen vinkin, että keskity ihmeessä soittamiseen ja jätä se kamapousailu vähemmälle. Ei ne kamat susta hyvää tee. Siihen pystyt vain sinä itse. Kun mä olen basisti, niin keskityn enemmän tohon kamapuoleen;) Mä tykkään kamarunkkailusta. Tää on oikein kiva harrastus. Ja on noita Tamoja kiva soitellakkin. Kun on hyvät lelut, niin on kivempi leikkiä. Bassossa keskittyn siihen soittopuoleen. Virallisesti semi-pro! |
HeavyManDrummer 16.08.2005 17:12:40 | |
---|
No kannattaako iss:sien tilalle laittaa rimsit? Oli poika hauki ja Äiti hauki, ne sitten uiskentelivat ja yhtäkkiä jokin vilahti ohi. Poika hauki kysyi äiti hauelta että mikä se oli? Äiti hauki tähän että SE OLI se Rapalan ämmä joka vei isäsikin :D |
Niskamies 16.08.2005 17:14:01 | |
---|
No kannattaako iss:sien tilalle laittaa rimsit? Moderndrummer88 teki juuri noin, kyseleppä häneltä. Virallisesti semi-pro! |
HeavyManDrummer 16.08.2005 17:23:32 | |
---|
Jeps sen minä teen. tai tein jo. Oli poika hauki ja Äiti hauki, ne sitten uiskentelivat ja yhtäkkiä jokin vilahti ohi. Poika hauki kysyi äiti hauelta että mikä se oli? Äiti hauki tähän että SE OLI se Rapalan ämmä joka vei isäsikin :D |
rbt 16.08.2005 17:37:16 | |
---|
Wtf??? Pearlin ISS:t ovat maailman hirvein ripustussysteemi. Käytännössä se rajoittaa kalvomerkin Remoon. Ja sitten se aina venyttää kalvoa yhdestä reunasta. Täyspaskat. Melkeimpä juuri näin...tosin kaikki ripustussysteemit ovat rumia ja tarpeettomia. Virveliteline on maailmankaikkeuden paras keksintö ja lattiatomin jalat. |
anzelmosm 16.08.2005 18:20:20 | |
---|
Olen vakaasti päättänyt hankkia tuohon ihanaiseen settiini Rimsit, mutta saatavuus on ilmeisesti aika ongelmaista. T-kaupasta saa Dixonin valmistamia, mutta ikävää on esim. 8-tuumaisessa se, että tuote on tehty 4-lugiselle ja rummussa on lugeja viisi. Olettaisin että rimsejä on valmistettu about kaikille variaatioille. Mistä lähden hakemaan, kun jenkkeihin ei ihan just oo mitään tarvett lähteä..? Drums onlyltä löytyy world maxin rimssiä ja st. drumsilta käsittääkseni löytyy rimsiä ja ainakin gibraltar on joskus tehny rimssejä, musik produktiv myy jotai halpis (muistaakseni magnum merkkisiä) rimssejä, eli kyllähän niitä nyt pitäsi saada ihan joka puolelta kun vaan keksii kysyä. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
ramzuz 16.08.2005 20:02:57 | |
---|
En mä nyt ainakaan tajua miks kaikki haukkuu niitä issiä omat kokemukset on ainoastaan hyvät! tosin oon ite enemmän 2 tomin puolella ja ne niin et pikkunen virvelitelineeseen ja isompi jaloilla. Nasse rokkaa! |
vapauskauppias 16.08.2005 22:13:25 | |
---|
Pistetäänpä tänne. Mitä luulisitte, olisiko suomalaisella RIMSillä ollenkaan markkinoita? Menisikö niitä kaupaksi? |