fifehole 13.08.2005 09:59:33 | |
---|
Niin paitsi unohdat yhden asian, W.A.S.P. ei ole koskaan lopettanut! Mötleyn comeback nyt on mielestäni ainakin aivan turha, mutta mielestäni W.A.S.P.:ia ei kuitenkaan samaan kastiin kannata lukea. Ja onhan W.A.S.P.:lla aika älyttömiä, musiikillisesti suuria, teoksia kuten Crimson Idol. Mites Mötleyllä? Tarkoitat kai että Blackie ei koskaan loppetanut!!! Mielestäni taas minkään bändin come back ei ole turha. Jokaisella bändillä on tai on ollut omat faninsa ja mikäs sen hienompaa jos pääsee vielä kerran livenä fiilistelemään teenageri-idoleitaan??!! Suurteoksia???...nooh ei mötley kuitenkaan mikään tähdenlento ollu?? Laittaisin 1-1...Salomon rules!! Head for an eye |
Angus 13.08.2005 13:25:27 | |
---|
Nippu hyviä biisejä joita ihmiset tykkää edelleen kuunnella, levyltä ja livenä. Mitä muuta sitä rockbändi tarvii että on oikeutettu olemassaoloonsa? Eipä siinä ole ne WASP:lla ole paljoa "teokset" auttanut, ainakaan menestystä mitattaessa, Blackie kiertää pikkuklubeja palkollistensa kanssa ja Mötley Crüen kiertue on vuoden menestyneimpien joukossa. Niin ja mites sä luulisin, että asia olisi jos Blackie olisi lopettanut joskus suuremman suosion aikana? Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
sellisti 13.08.2005 14:25:46 (muokattu 13.08.2005 14:26:48) | |
---|
Nippu hyviä biisejä joita ihmiset tykkää edelleen kuunnella, levyltä ja livenä. Mitä muuta sitä rockbändi tarvii että on oikeutettu olemassaoloonsa? Ja miten tämä poikkeaa W.A.S.P.:in kohdalla? Eipä siinä ole ne WASP:lla ole paljoa "teokset" auttanut, ainakaan menestystä mitattaessa, Blackie kiertää pikkuklubeja palkollistensa kanssa ja Mötley Crüen kiertue on vuoden menestyneimpien joukossa. Vähän tuntuu että Mötley Crüessa ihmisiä kiinnostaa tätä nykyä eniten nimenomaan se comeback. Jos W.A.S.P. olisi aikanaan ollut telakalla ja tullut suurella haloolla takaisin, niin asia olisi eri. Mutta se ei kuitenkaan liity aiheeseen, joka oli että kumpi on kovemmassa vedossa nykyään. Ja minusta sitä ei ihan riitä mittaamaan se, miten isolla areenalla esiinnytään. E: Jaa, Angus olikin jo sanonut vähän saman. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Ziggy Bubba 13.08.2005 14:55:03 (muokattu 13.08.2005 14:55:33) | |
---|
Mua kyllä häiritsee tämä älytön kasarinostalgia joka näkyy ikävästi vaikka noissa festivaalien kokoonpanoissa. Ei tarvinnut Tuskaankaan mennä, kun tarjonta oli tota luokkaa. Accept, Destruction, Testament, Teräsbetoni.. Yhden Stam1nan takia ei viitti maksaa itteensä kipeäksi. Kai tämä menee ohi. Seuraavaksi tulee kai sitten ysäribuumi, comebackit ja kaikki: Soundgarden, Sepultura, At the Gates, Rage Against the Machine, Kyuss.... Eihän toi näytä yhtään hassummalta :D www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
aku.miettinen 13.08.2005 15:12:15 | |
---|
Sori, mutta miten Teräsbetoni liittyy noihin? |
Angus 13.08.2005 15:15:53 | |
---|
Yhden Stam1nan takia ei viitti maksaa itteensä kipeäksi. Eiköhän nämä Stam1nat sun muut bändit voi nähdä Suomessa ihan normaalisti klubeilla halpaan hintaan? Mikä tässä nyt ongelmana on? Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
Ziggy Bubba 13.08.2005 15:17:36 (muokattu 13.08.2005 15:19:00) | |
---|
Eiköhän nämä Stam1nat sun muut bändit voi nähdä Suomessa ihan normaalisti klubeilla halpaan hintaan? Mikä tässä nyt ongelmana on? Sepä se. Ei tarvinnut mennä Tuskaan, kun ei ollut mitään mikä olisi ollut lipun hinnan väärtti. Ongelmana oli hyvien bändien puute. Rautalangasta sitten :D www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Ziggy Bubba 13.08.2005 15:18:01 (muokattu 13.08.2005 15:19:07) | |
---|
Höh.... kämmi. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Ziggy Bubba 13.08.2005 15:19:53 | |
---|
Sori, mutta miten Teräsbetoni liittyy noihin? Eikös toi nyt ole kasarinostalgiaa jos mikä? www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Angus 13.08.2005 15:57:15 | |
---|
Sepä se. Ei tarvinnut mennä Tuskaan, kun ei ollut mitään mikä olisi ollut lipun hinnan väärtti. Ongelmana oli hyvien bändien puute. Rautalangasta sitten :D Eikös se nyt vähän paremmin mene niin, että hankitaan niille festareille semmosia bändejä joita ei muuten tänne oikein saada. Katotaan sitten ne Stam1nat ja ne jossain ihan muualla jos ei niistä halua sitä lippujen hintaa maksaa. Mä en nyt tajua mikä tässä on ongelmana. Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
slowdive 13.08.2005 16:49:15 | |
---|
Ja miten tämä poikkeaa W.A.S.P.:in kohdalla? Ei mitenkään. Sanomani olikin "vastaus" siihen että Mötley Crüe -comeback on turha. Vähän tuntuu että Mötley Crüessa ihmisiä kiinnostaa tätä nykyä eniten nimenomaan se comeback. Jos W.A.S.P. olisi aikanaan ollut telakalla ja tullut suurella haloolla takaisin, niin asia olisi eri. Niin, tai paremminkin se comeback oli seurausta siitä kiinnostuksesta mikä Dirt -kirjasta alkoi. Bändejä tulee, bändejä menee ja tulee taas takaisin. Tämä oli tervetullut ainakin itselle. Niin ja mikä ettei WASP:in kohdalla olisi samoin jos se olisi ollut telakalla, ehkä olisi kannattanut? "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Angus 13.08.2005 18:02:59 | |
---|
Niin ja mikä ettei WASP:in kohdalla olisi samoin jos se olisi ollut telakalla, ehkä olisi kannattanut? Parempi on kierrellä pieniä klubeja vaikka loppuun saakka, kuin jäädä telakalle vain päästäkseen tekemään huiman comeback-kiertueen jäähalleissa. Jotkut tekee sitä juttua musiikinkin takia, ei esim. kirjasta syntyneen yleisön kiinnostuksen vuoksi. Eihän nuo Mötleyn kaverit pysty edes sietämään toisiaan, mitä järkeä soittaa samassa bändissä? Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
slowdive 13.08.2005 18:13:10 | |
---|
Parempi on kierrellä pieniä klubeja vaikka loppuun saakka, kuin jäädä telakalle vain päästäkseen tekemään huiman comeback-kiertueen jäähalleissa. No, ehkäpä ne ei ole niin suunnitelmallisia juttuja. Kun rockbändiä perustaa niin ei kai sitä tarvitse sitoutua sentään niin että että nyt vedetään hautaan asti tauotta, kiinnosti ketään tai ei? Soitetaan niin kauan kuin se on hauskaa, lopetetaan kun ei ole, jatketaan jos ja kun taas kaikkia huvittaa, ja jotain vielä kiinnosta kuullakin. Jotkut tekee sitä juttua musiikinkin takia, ei esim. kirjasta syntyneen yleisön kiinnostuksen vuoksi. Eihän nuo Mötleyn kaverit pysty edes sietämään toisiaan, mitä järkeä soittaa samassa bändissä? Blaah, luovutan. Blackie on true, taiteilija ja nero, se ei halua eikä tarvi rahaa keikoistaan ja sen bändin jätkät on bestiksiä niin työssä kuin vapaa-ajallakin. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Ziggy Bubba 14.08.2005 14:39:03 | |
---|
Eikös se nyt vähän paremmin mene niin, että hankitaan niille festareille semmosia bändejä joita ei muuten tänne oikein saada. Katotaan sitten ne Stam1nat ja ne jossain ihan muualla jos ei niistä halua sitä lippujen hintaa maksaa. Mä en nyt tajua mikä tässä on ongelmana. AIVAN!! Oon ihan samaa mieltä, ei sitä Stam1naa tarvii Tuskaan mennä kattomaan... Pointti oli se, että siellä ei ollut mitään muuta hyvää. Paska festari, tänä vuonna. Jätin väliin ilman tunnontuskia. www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
Angus 14.08.2005 14:41:49 | |
---|
Oon ihan samaa mieltä, ei sitä Stam1naa tarvii Tuskaan mennä kattomaan... Pointti oli se, että siellä ei ollut mitään muuta hyvää. Paska festari, tänä vuonna. Jätin väliin ilman tunnontuskia. Ja tämä liittyi Mötley Crüehen ja W.A.S.P.:iin millä tavalla...? Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan! |
Ziggy Bubba 14.08.2005 21:39:58 | |
---|
Ja tämä liittyi Mötley Crüehen ja W.A.S.P.:iin millä tavalla...? No VOI V&%tU! Sillä että nämä 80-luvun entiset suuruudet tuntuvat täyttävän nuo festareiden rosterit ja jäähallit. Eikö sitä jotain muutakin olisi tarjolla? Ens vuoden Tuskassa on tätä menoa: Poison, Ratt, Nuclear Assault, Judas Priest ja Stam1na. Jes, mä oon jo siellä! www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
aku.miettinen 14.08.2005 21:42:45 | |
---|
Kyllä mulle kelpaa nuo. Harmi ettei sinulle, loreal kids ei kyyneliä. |
sellisti 14.08.2005 22:09:00 | |
---|
Sillä että nämä 80-luvun entiset suuruudet tuntuvat täyttävän nuo festareiden rosterit ja jäähallit. Eikö sitä jotain muutakin olisi tarjolla? Onhan sitä tarjolla, mutta jos järjestäjät huomaavat että kyseiset "entiset" suuruudet tuntuvan vetävän hyvin yleisöä, niin kyllähän sitä kannattaa tarjota. On Suomessa niin monta festaria tämänkin hetken kansainvälisillä tähdillä höystettynä, että en mä nyt näe kovin pahaksi sitä jos jollakin harrastetaan kasarinostalgiaa. Tässä maassa on vielä aika paljon ihmisiä, joille se on nimenomaan sitä musiikkia mitä halutaan lähteä kuuntelemaan, kaikkia ei taas nykymeininki niin kiinnosta. Sen voi sen festarin valita sitten sen mukaan mikä itseä kiinnostaa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
kumpi on tällä hetkellä kovemmassa vedossa? KISS ThickFinger |
musatuukka 16.08.2005 16:30:03 | |
---|
W.A.S.P on parempi.... Mötikät on sekoillu suurimmaks osaks vaan :D:D Jazz se on saatanan musiikkia! |