Aihe: Motörhead Suomeen!
1 2 3
Angus
10.08.2005 21:43:32

Meldrum tulee myös lämppäämään molemmat keikat!
Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan!
AVO
14.08.2005 18:07:55
Meldrum tulee myös lämppäämään molemmat keikat!

Mistä tiedät asian?
Angus
15.08.2005 00:26:05

Mistä tiedät asian?

imotorhead.com:sta luin. Eihän tuo nyt mitenkään yllättävää edes ole, lämppäsiväthän he viime vuonna Ruotsissakin Motörheadia.
Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan!
aku.miettinen
15.08.2005 16:57:53
Hitto jos tulis Dead Men Tell No Tales tai Motorhead niin ilopissa lentäis.
AVO
16.08.2005 14:37:59
Niin tai itse toivon että soittaisivat Walk A Crooked Mile tai muita biisejä Hammered-albumilta.
ozz3
17.08.2005 12:06:11 (muokattu 17.08.2005 16:34:27)
SwedenRockin setti:

SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!
SPOILERI!

Dr. Rock
Stay Clean
Shoot You In The Back
Love Me Like A Reptile
Killers
Metropolis
Over The Top
I Got Mine
Tradegy
Dancing On Your Grave
R.A.M.O.N.E.S.
Sacrifice
Power
Brazil
Killed By Death
Iron Fist
----------------------------
Bomber
Ace Of Spades
Overkill

LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
LOPPU!
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Angus
17.08.2005 16:26:04

Spoilerivaroitus settilistoihin kiitos!
ozz3
17.08.2005 16:34:41
Spoilerivaroitus settilistoihin kiitos!

Sori, unohtu. Nyt on.
sellisti
19.08.2005 21:54:50
Moneltakohan Motörhead aloittaa? Mun keikalle pääsy on ihan siitä kiinni. Olen samana iltana Tampereella mutta mulla alkaa oma keikka klo 19. Se kestää alle kaksi tuntia, joten jos eivät alottais jäähallissa kovin paljon ennen klo 22:ta, niin voisin ehtiä. Welldonen sivuilla lukee että ovet avataan jo klo 18.30, mutta ei kai lämppäribändikään vielä niihin aikoihin aloita..? Mistä tuota kannattaisi kysyä, Welldonelta?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Angus
20.08.2005 05:12:50

Moneltakohan Motörhead aloittaa? Mun keikalle pääsy on ihan siitä kiinni. Olen samana iltana Tampereella mutta mulla alkaa oma keikka klo 19. Se kestää alle kaksi tuntia, joten jos eivät alottais jäähallissa kovin paljon ennen klo 22:ta, niin voisin ehtiä. Welldonen sivuilla lukee että ovet avataan jo klo 18.30, mutta ei kai lämppäribändikään vielä niihin aikoihin aloita..? Mistä tuota kannattaisi kysyä, Welldonelta?

No soittohan alkaa varmaan 20.00, aiempien kokemusten perusteella näin veikkaisin. Siinähän on sitten ensin Meldrum, joka vetää vähän lyhyemmän setin, sitten on vuorossa Corrosion Of Conformity joka vetää varmasti Meldrumia pidemmän setin. Eli veikkaisin, ettei Motörhead kauhean paljoa ennen kymmentä aloita.

En kuitenkaan mitään lupaa, mutta aikaisempien kokemusten perusteella näkisin homman menevän näin.
"When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down"
Valokaari
20.08.2005 12:22:33

ensin Meldrum, joka vetää vähän lyhyemmän setin, sitten on vuorossa Corrosion Of Conformity

Eli illan ohjelma lienee Meldrum - kalja- ja virtsatauko - Motörhead.

Joo, kalja- ja virtsatauko on mun yhden miehen projekti, joka tekee kokeellista, non-instrumentaalista ja kaikesta turhasta riisuttua äärimmäistä avantgardistista ja dadaistista neopostpunkkia. Performanssi suoritettaneen noiden kahden muun mainitun bändin välissä miestenhuoneessa - kun kuulette kopista "no kaikkea sitä Suomeen keikalle raahataankin" -mutinaa ja taustalla kuuluu nesteen lorina pönttöön, niin tiedätte esityksen olevan käynnissä.
Rok rok.
sellisti
20.08.2005 14:29:04
No soittohan alkaa varmaan 20.00, aiempien kokemusten perusteella näin veikkaisin. Siinähän on sitten ensin Meldrum, joka vetää vähän lyhyemmän setin, sitten on vuorossa Corrosion Of Conformity joka vetää varmasti Meldrumia pidemmän setin. Eli veikkaisin, ettei Motörhead kauhean paljoa ennen kymmentä aloita.

En kuitenkaan mitään lupaa, mutta aikaisempien kokemusten perusteella näkisin homman menevän näin.

Jos näin olis niin sitten uskaltais ostaa jo lipunkin. Pitänee vielä kumminkin varmistaa tuo ettei tarvi sitten kiroillen juosta myöhästymisen pelossa ympäri Tamperetta... mutta kiitos.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
orionstar
27.09.2005 00:26:37

olisi kaksi lippua myynnissä minulla. hinta olisi kahdesta se 95€! pistä yksityisviestiä jos kiinnostaa.
Caught under wheels' roll...
Johnny Buzz
27.09.2005 10:02:26

Onko Corrosion of Conformityn korvaaja selvinnyt? Menee täällä yksi lippu todennäköisesti myyntiin, jos korvaaja ei oo mikään erikoinen. Samoin vois olla myös yhden frendin lippu kaupan. Tuota Corrosiota tonne olisin menny kattomaan, mutta Motörhead ei juuri kiinnosta.
www.soulstab.com
Soulstab live w/ the Jade 30.9.2005 @ Bar City, Arabianranta
ozz3
27.09.2005 10:08:04
mutta Motörhead ei juuri kiinnosta.

Kannattaa tsekata, saatat yllättyä.

Lämppäreistä on tässä vaiheessa esitetty lähinnä toiveita.
ozz3
28.09.2005 12:13:21
Jaahas...

Turkulainen rockpartio Sweatmaster lämmittää hevijyrä Motörheadin molempia Suomen keikkoja, 10.10. Helsingin Kaapelitehtaalla ja 11.10. Tampereen jäähallissa.

Sweatmasterin vokalisti Sasu Mykkänen kehuu pestiä mieluisaksi, sillä "Motörhead on oikeastaan yksi rockin tyylisuunta".

Alunperin Motörheadin lämmppäriksi kaavailtu Corrosion of Conformity joutui perumaan rundinsa, kun Katrina-myrskyn aiheuttamat tuhot koskettivat yhtyeen jäseniä henkilökohtaisesti.
-mesta.net

Tällästä tällä kertaa
Johnny Buzz
28.09.2005 22:27:40 (muokattu 28.09.2005 22:28:55)

Kannattaa tsekata, saatat yllättyä.

Eipä yllätä, kun on jo kahdesti nähty. Kerran Nosturissa ja kerran Ruisrockissa, joten siinä on kyllä ihan tarpeeks tota bändiä nähty livenä loppu elämäks.

Ja Sweatmasterkin on nähty jo monasti, niin taitaapi lähteä lippu myyntiin. Ei oo Sweatmaster oikeen ison lavan bändi, toimii parhaiten klubeilla.
www.soulstab.com
Soulstab live w/ the Jade 30.9.2005 @ Bar City, Arabianranta
Johnny Buzz
06.10.2005 10:30:38

Eli nyt olisi kaksi lippua myynnissä ensi maanantain Motörheadin Helsingin keikalle omakustanne hintaan. Yhteydenotot pikaviestitse. Nopeat syö hitaat.
www.soulstab.com
Soulstab live w/ Electric Monk 8.10. @ Bar Mendocino, Eerinkinkatu 28
Earthquake
16.10.2005 15:10:41
tampereella oli ainakin loistava meininki ja oilivathan nuo iskussa mutta tietääkö kukaan mikä oli settilista suomen keikoilla?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)