Aihe: Hyvin pehmustettu pehmeä kantolaukku
1
Jungleman
14.08.2005 23:18:39 (muokattu 14.08.2005 23:19:38)
Kaces III KLS-10. Em Nordic tuo maahan. Tukeva ja kestävä, luettelohinta karvan alle 60€, tinkivaraa pitäisi olla myös. Minä kanniskelen tuollaisessa Jazzmasteria, joka on hieman kookkaampi kuin Strato tai LP. Suosittelen.

Edit: ja keinonahkaa on, veikkaan että juuri tuota pussia olet etsimässä.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
J-boy #5
enema
15.08.2005 23:12:20
Juuri tuo. Kuinka mukava on selässä? Mitä luokkaa toppaukset on? Oletetaan että kitara kaatuu pussissa tai pudotetaan ~ metrin korkeudelta vaakatasossa niin meneekö paskaksi? Tai tuntuuko siltä että varmana menee? Huonoja puolia?
En ota vastuuta mistään tämän viestin neuvojen takia aiheutumista vahingoista.
Volle
16.08.2005 00:52:30
Tää nyt ei ole ehkä ihan sitä mitä haetaan, mutta kuitenkin. Mulla on Thomannilta hommattu halpispussi. Merkit piti repiä heti paketin auettua katu-uskottavuuden säilyttämiseksi irti, mutta muuta vikaa siinä ei todellakaan ole. Laukku on ollut mulla noin kolme vuotta ahkerassa käytössä eikä merkkejä kulumisesta ole. Pehmusteita on tarpeeksi siihen, että kitaraa viitsii rontata bussissa ja takaronkissa muiden rojujen seassa, ja kyllä se on muutaman kaatumisenkin ajan suojannut sisältöään, mutta en viitsisi tiputuskokeisiin sentään ryhtyä.

Selkähihnat löytyy ja pyörällä kulkemiseen pussi on siitä hyvä, että se on melko kevyt. Sateenkestosta rankkasadepyöräilyyn en tosin uskalla mennä sanomaan hirveästi mitään, mutta huolimatta sateisista matkoista bussipysäkin ja kämpän välillä laukku on aina pitänyt kitarat kuivana.
Nam.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)