Artu Pupunuss 09.08.2005 17:26:48 | |
---|
Miten tämä on mahdollista? Eikös tuommoinen pasna yleensä wareteta, eikä mennä kaupasta ostamaan? Ei, kun tuollainen rikollinen piratismi tappaa musiikin. Life's a pop of the cherry when you're a boy! |
eleeton 09.08.2005 20:23:28 | |
---|
Anteeksi että poikkean linjasta ja myhäilen tyytyväisyyttä siitä että jotain niin älyvapaan ärsyttävää kuin crazy frog myy (aivan sama onko listasijoitus tullut vain tukusta lähteneiden levyjen perusteella vai oikeasti jälleenmyyjiltä ostettujen perusteella). Se tarkoittaa että jopa MINÄ voisin tehdä jotain näin älyvapaata jokin päivä ja kerätä sillä pesämunaa. Rahastaisin mielelläni roskalla jos vain mahdollista, ei se ole Oikeasta Musiikista(tm) pois. Eli kalifimaisesti hieron jo käsiäni kehitellen omaa roskaideaani mikä myy maltaita. |
miscage 09.08.2005 20:33:35 | |
---|
Anteeksi että poikkean linjasta ja myhäilen tyytyväisyyttä siitä että jotain niin älyvapaan ärsyttävää kuin crazy frog myy (aivan sama onko listasijoitus tullut vain tukusta lähteneiden levyjen perusteella vai oikeasti jälleenmyyjiltä ostettujen perusteella). Se tarkoittaa että jopa MINÄ voisin tehdä jotain näin älyvapaata jokin päivä ja kerätä sillä pesämunaa. Rahastaisin mielelläni roskalla jos vain mahdollista, ei se ole Oikeasta Musiikista(tm) pois. Eli kalifimaisesti hieron jo käsiäni kehitellen omaa roskaideaani mikä myy maltaita. Jos markkinointiosasto on kunnossa niin helppoa kuin heinänteko. Kumpi ois vittumaisempi? a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja?
Vastaus löytyy TÄÄLTÄ |
eleeton 09.08.2005 20:47:13 | |
---|
Jos markkinointiosasto on kunnossa niin helppoa kuin heinänteko. Juu, se on ainakin selvä että "you have to spend money to make money". Näinhän se menee. Persaukisena on paha rikastua. |
Umpihullu 09.08.2005 20:55:50 (muokattu 09.08.2005 20:56:52) | |
---|
Ding dang a dong bong bing bong Ticky ticky thought of a gun Ding ding donga dong dong ding dong Dingy dingy son of a gun bing bing bang a bang a bang bing bong bing a bing bang a bong binga bing a bang a bong bong bing bong bing banga bong bing bing bang a bong bong bing bing binga binga banga bong bing bing bang a bang bang bing bong Sammakkohan on yhtä sekasin kuin Ministry miehet! Eipä oo kurnun kutulaulu tullut vielä vastaan, soikohan se radiossa jos vaikka pääsis näytit kuulemaan? Krokotiililaulun kyllä satuin kuulemaan. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
eleeton 09.08.2005 22:04:09 | |
---|
snaa snaa snappiii! |
mr_b 09.08.2005 22:33:13 | |
---|
Ding dang a dong bong bing bong Ticky ticky thought of a gun Ding ding donga dong dong ding dong Dingy dingy son of a gun bing bing bang a bang a bang bing bong bing a bing bang a bong binga bing a bang a bong bong bing bong bing banga bong bing bing bang a bong bong bing bing binga binga banga bong bing bing bang a bang bang bing bong Sammakkohan on yhtä sekasin kuin Ministry miehet! Minä tiesin että tuossa sammakossa oli jotain tuttua.! :-D +++ I had a Commorde, 64, had to score. |
musatuukka 10.08.2005 03:48:47 | |
---|
Antakaa sammakon pomppia tämä loppukesä eiköhä se viimestään tuossa lumien tullessa jonku Renaulttiin osu ;) Jazz se on saatanan musiikkia! |
Sir Härö 10.08.2005 04:01:28 | |
---|
Voi perkele. Kun miettii mistä tämäkin paska lähti, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka helposti voidaan rahastaa. "Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa" pitää tässä kyllä täysin paikkansa. Ihmiset on vaan niin tyhmiä, ei voi mitään. Voi vihtu! Luin unenpöpperössä että: "Kun MIITISTÄ tämäkin paska lähti..." Ajattelin etten tosiaankaan tule miittiin :D Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. |
Schnowotski 10.08.2005 10:16:35 | |
---|
Mä oon aina ihmetellyt tätä. Eikös näiden Corolla-miesten pitäisi olla kuitenkin suht koht "kovia jätkiä", piloteissaan ja viiksissään? Miksi ne kuuntelevat jotain eurohumppaa, jonka etupäässä yhdistää pikkutyttöihin? Vai onko ajatus se, että subbareilla ja diskolla "saa hyvin pilluu"? Luulisin, että on kyse siitä, että he näyttävät cooleilta kun osoittavan itseironian kykynsä kuuntelemalla "väärää musiikkia". Sama ilmiö kyllä näkyy myös m.netissä aika selvästi. "oota.. käväsedn puistelemassa petivaatteet"
-Dutteri "oota... käyn kusella" -Duttor "oota... käyn värkkäilemässä" -Tutteri |
ewqqq 10.08.2005 11:25:27 | |
---|
he hee 93m ha haa,hii !!! |
stickyfinger 10.08.2005 11:46:36 | |
---|
On muute perseestä tää nykymeininki. Aamul tuli toi biisi radiosta,,,pikkasen ärsytti...iha hirveetä soopaa...emmä osaa ees sanoin kuvai miten huonoo. Hohoijaa..."Nykymeininki", ettekö te nyt tajua että Crazy Frogia vastaavia 'artisteja' on ollut aina. Ei tämän pitäisi kellekään mitenkään ihmeellinen juttu olla. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
sellisti 10.08.2005 23:34:22 | |
---|
Mutta hei, yleensähän se on niin, että mitä älyvapaampi ja vammaisempi idea niin sitä paremmin se menestyy. Vrt. Crazy Frog, Smurffit, Ella ja Aleksi ja muut typerän kuuloiset lasten värkkäysmusiikit. Surullista =( Anteeksi nyt, mutta mä en näe Ellassa ja Aleksissa mitään älyvapaata ja vammaista. Ei se mitään taidetta sekään ole, mutta sentään oikeat ihmiset (lapset) esittävät heille tehtyjä biisejä joissa on lystikkäät sanoitukset. Sympaattinen idea, ja kun ottaa huomioon ettei albumin kohdeyleisö varmaan koostu paljoa yli kymmenvuotiaista, niin ei ehkä kannata arvostella ihan siitä näkökulmasta että mitä itse ostaisi. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Pelsi 11.08.2005 00:27:02 | |
---|
Luulisin, että on kyse siitä, että he näyttävät cooleilta kun osoittavan itseironian kykynsä kuuntelemalla "väärää musiikkia". Sama ilmiö kyllä näkyy myös m.netissä aika selvästi. Minulle se enemmän kyllä osoittaa ihan jotain muuta kuin itseironian kykyä. Amikset, nuo olutta lippalakeillaan mainostavat viiksiveikot, viehättyvät kappaleen suhkoht tarttuvasta melodiasta ja sutjakasti korostuvista alataajuuksista, koska täytyyhän peräkonttiin vararenkaan tilalle sijoitetulla, autoakin kalliimmalla subwooferilla olla aina jokin funktio. Lisäksi musiikki on sen verran yksinkertaista, että voi paremmin keskittyä siihen römpsän saamiseen, eikä tarvitse kuunnella analyyttisesti mitään sävellajeja tai sointukulkuja sun muita. Ehkä kyseessä on myös silkka vittumaisuus: -"Höhö, lukio ja vivaldi hintit ei voi tätä sietää häätänää, supparit TÄYSILLE hele vetti!" tai vaihtoehtoisesti halu jakaa musiikkinautinto: -"kuunnelkaa vittu mikä on sitä KUUMINTA hottia nyt sääh". Oli miten oli, näköjään moniin ihmisiin uppoaa kappale, jossa on yksi tarttuva melodia, jumputuskomppi ja "hauskoja" ääniä. Suotakoon se heille ja jatkakaamme Napalm Deathista nauttimista. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
salmivaara 11.08.2005 11:20:23 | |
---|
Junteillahan ei ole oikeutta kuunnella haluamaansa musiikkia. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
C 11.08.2005 12:55:31 | |
---|
Minulle se enemmän kyllä osoittaa ihan jotain muuta kuin itseironian kykyä. Amikset, nuo olutta lippalakeillaan mainostavat viiksiveikot, viehättyvät kappaleen suhkoht tarttuvasta melodiasta ja sutjakasti korostuvista alataajuuksista, koska täytyyhän peräkonttiin vararenkaan tilalle sijoitetulla, autoakin kalliimmalla subwooferilla olla aina jokin funktio. Joo, mäkään en jaksa uskoa kovin älylliseen itseironiaan tässä tapauksessa. Oleellisinta on herättää pahennusta / "ihailua" ympäristössä ja ottaa stereoista kaikki irti. Kuunteleehan ne tietysti varmaan Iron Maideniakin, mutta ehkä nimenomaan autoiluun noissa piireissä mielletään kuuluvaksi jumputus. Mutta kuuntelisivat edes sitten jotain "miehekkäämpää" teknoa... Ehkä kyseessä on myös silkka vittumaisuus: -"Höhö, lukio ja vivaldi hintit ei voi tätä sietää häätänää, supparit TÄYSILLE hele vetti!" Luuleekohan ne "järkyttävänsä" vivaldi-hinttejä (heh) sillä töminällä? En tiedä, mutta käsittämättömän surkuhupaisaa se on. Eiks täällä nyt perkele ole yhtään Corolla-miestä kertomassa totuutta?? Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
eleeton 11.08.2005 17:42:11 | |
---|
Olin amis ja kuuntelen Dream Theateria, missä vika? ps. Tossa ikkunan alla pääkadulla suosittu biisi on tietenkin taivas lyö tulta. Eli ei se ole genrestä kiinni, lähinnä mainonnasta kai. |
Pelsi 11.08.2005 18:18:25 | |
---|
Eiks täällä nyt perkele ole yhtään Corolla-miestä kertomassa totuutta?? Olen amiksessa ja minulla on Corolla. Kerroin minkä tiesin... THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Olette vaan kateellisia ettekä osaa...sanoa ting ting niinkun toi sammakko joka on selvästikin lähtöisin ihan autotalleista ja pikku lavoilta ja tota. "Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikinopettajani ala-asteella |
Sahtimies666 12.08.2005 13:37:38 | |
---|
Mä en voi uskoa että ihmiset ostaa tota levyä!! Millaset ihmiset sitä oikeen ostaa? "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |