sellisti 08.08.2005 23:21:59 | |
---|
Jännä oli Duane Barryn kakkososa. Nää salaliittoepisodit on aina yleensä hyviä, ne satunnaiset mörköjenetsinnät ei aina niin sävähdytä. Ja kuinkahan pitkäksi aikaa menetimmekään silmienilo Scullyn..? (Tämä oli siis retorinen kysymys, ÄLKÄÄ spoilatko.) "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
MV 08.08.2005 23:42:31 | |
---|
Jännä oli Duane Barryn kakkososa. Nää salaliittoepisodit on aina yleensä hyviä, ne satunnaiset mörköjenetsinnät ei aina niin sävähdytä. Ja kuinkahan pitkäksi aikaa menetimmekään silmienilo Scullyn..? (Tämä oli siis retorinen kysymys, ÄLKÄÄ spoilatko.) Kyllä aika jännä oli joo...Nähtiin Mulderiltakin vähän erilaista naamaa tällä kertaa kun tenttasi Barrya:) "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Hohhoijaa 10.08.2005 15:42:06 (muokattu 10.08.2005 15:44:06) | |
---|
Palasin matkalta. Meni muutama jakso sivu suun... eilinen oli vähän latteahko jaarittelujakso mielestöni. Edit: Hemmetti, mytologiajaksojakin menetin. Ääh... No, luen juonet tuolta sivuilta... Ja älkää edelleenkään spoilatko mitään. |
Sergei Fallinen 10.08.2005 16:39:24 | |
---|
Tuo vampyyrijakso oli aika onneton. Tai ainakaan en käsittänyt siitä oikein mitään. |
Hohhoijaa 10.08.2005 17:27:55 | |
---|
Tuo vampyyrijakso oli aika onneton. Tai ainakaan en käsittänyt siitä oikein mitään. Jep. Semmoseksi lässyttämiseksi meni... |
kingdom 10.08.2005 19:21:55 | |
---|
No, sunnuntain jakso kuulostaa hyvältä. Käykää telkku.comissa katsomassa jos haluatte tietää. |
Chrissie 10.08.2005 19:59:10 | |
---|
Kyllä aika jännä oli joo...Nähtiin Mulderiltakin vähän erilaista naamaa tällä kertaa kun tenttasi Barrya:) Kysynpä taas.. ja annan pienen !!!SPOILER!!!-varoituksen: . . . . SPOILER siis edessä päin :) . . . Mikä kappale soi siinä, kun Duane Barry ajeli vuorta kohti? Ennen kuin poliisi tuli ja pysäytti??? Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
Mikä kappale soi siinä, kun Duane Barry ajeli vuorta kohti? Ennen kuin poliisi tuli ja pysäytti??? Eikös se kirkaa kuunnellu? Biisiä en muista. "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Osmo 11.08.2005 15:03:09 | |
---|
Mikä kappale soi siinä, kun Duane Barry ajeli vuorta kohti? Ennen kuin poliisi tuli ja pysäytti??? Eikös se ole tuo Nick Cave - Red Right Hand? Pixies. |
Chrissie 12.08.2005 07:23:23 | |
---|
Eikös se ole tuo Nick Cave - Red Right Hand? Kiitokset :) Täytyypi etsiskellä. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
Ze Kink 14.08.2005 14:13:53 | |
---|
Kyllähän tuota on nyt ruvennut katsomaan, harmittaa että näin myöhään vasta hokasin. Duane Barry -jaksot oli kyllä jänskiä, mutta viime vampyyrijuttu oli ihan perseestä. Ajattelin että se tuon Barry -jutun jälkeen jatkuisi nuo jännät jutut. Ja se "Subliminal Messaging" jakso oli vähän hölmö, koska jäi ihan auki. Toivottavasti siihen palataan vielä. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Ze Kink 14.08.2005 14:16:30 (muokattu 14.08.2005 14:19:49) | |
---|
Vittu. Varottakaa saatana edes jos spoilaatte. Jep. En ole sarjaa aiemmin seurannut muutakuin pari randomjaksoa. E: ihan vaan btw, nyt lähti kausi 1 & 2 imeytymään, on pakko kattoa aikaisemmatkin jaksot. Leffaa en ole vielä katsonut, sehän on ilmeisesti joku pilottijaksotyylinen? [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Torniojaws 14.08.2005 14:48:33 | |
---|
Leffaa en ole vielä katsonut, sehän on ilmeisesti joku pilottijaksotyylinen? Se jatkaa tarinaa siitä mihin 5. kausi päättyy ja alustaa tarinaa 6. kauden alkuun sekä vie mytologiaa eteenpäin aika kovalla kädellä. http://www.relativity1.com [Grindcore]
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
Osmo 15.08.2005 10:38:18 | |
---|
Se jatkaa tarinaa siitä mihin 5. kausi päättyy ja alustaa tarinaa 6. kauden alkuun sekä vie mytologiaa eteenpäin aika kovalla kädellä. Meinaavatkohan näyttää telkkarista? Pixies. |
Chrissie 15.08.2005 12:22:12 | |
---|
Meinaavatkohan näyttää telkkarista? Jaa'a... onhan se joskus Maikkarilta ainakin tullut, joten tiedä häntä. Oli muuten eilisessä jaksossa muutamia silmiinpistäviä lääketieteellisiä mokia.. Sekä nauratti että kauhistutti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
sellisti 16.08.2005 17:08:14 (muokattu 16.08.2005 17:08:29) | |
---|
Se jatkaa tarinaa siitä mihin 5. kausi päättyy ja alustaa tarinaa 6. kauden alkuun sekä vie mytologiaa eteenpäin aika kovalla kädellä. Eli kannattaako tuo katsoa noiden kausien välissä pysyäkseen joten kuten juonessa mukana? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
sellisti 16.08.2005 17:09:18 | |
---|
Oli muuten eilisessä jaksossa muutamia silmiinpistäviä lääketieteellisiä mokia.. Sekä nauratti että kauhistutti. Löytäähän noita varmaan joka jaksosta jos viitsii etsiä... eipä sarjan varmaan olekaan tarkoitus olla täysin realistinen. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
drvulter 16.08.2005 17:09:19 | |
---|
tulirobotti jakso oli jäntskä, mun piti painaa leuka rintaan, tuli inha olo. Shackle-razzle-futzal-craz |
LiiMaNHeNKi 16.08.2005 17:23:37 | |
---|
tulirobotti jakso oli jäntskä, mun piti painaa leuka rintaan, tuli inha olo. Enpä ollut ennen tuota nähnyt. Muistutti aika paljon sitä aiempaa jaksoa, jossa oli se jokin loinen siellä Alaskan maanporausasemalla. Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa. |
Chrissie 16.08.2005 18:51:16 | |
---|
Löytäähän noita varmaan joka jaksosta jos viitsii etsiä... eipä sarjan varmaan olekaan tarkoitus olla täysin realistinen. No ei toki, mutta ne olivat vähän turhan silmiinpistäviä. Tai sitten sitä vain kiinnittää liikaa huomiota. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.