Asko 09.08.2005 12:15:27 | |
---|
The Ark oli bändi miltä odotin eniten. Sieltähän se sit tulikin ja ylitti kaikki odotukset. Upea show! Kaikin puolin festarit sujuivat mukavasti. Ens vuonna uudestaan. |
hanhjelm 09.08.2005 14:38:56 | |
---|
The Ark oli kyllä helvetin kova! En ole paljoa bändiä kuunnellut mutta livenä oli kyllä vakuuttava. Laulaja oli vallan karismaattinen homostelija. Disco Ensembleä oli taas mukava diggailla.. ja olihan siellä edessä jonkinlaista riehumisrinkiäkin pystyssä! Pitää vaan etsiä oikea paikka niin hauskaa sekoiluseuraa löytyy! The Hellacopters oli mielestäni nyt parempi kuin ruississa! Ainakin yleisö oli paremmin mukana. Hevikaraokea oli kiva kuunnella! Varsinkin nikomatin suoritus oli vakuuttava! Kalja maistui ihan hyvälle ja silleen.. Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Jenka 09.08.2005 17:53:07 | |
---|
Ai niin, enhän minä ole enää mikään musiikkikriitikko. Siispä lopetan tähän. No hyvä että edes yhdestä bändistä tykkäsit. Musiikkikriitikolta kyllä edelleen vaikutat. :) |
Aresius 09.08.2005 17:57:03 | |
---|
Meiän yhtyeen kitaristi ja rumpali olivat soittamassa Ankassa. Perhana ku en ite päässyt kattoon. THV-klubi #41 |
elbowski 10.08.2005 00:49:25 | |
---|
Kiitos Vantaan Festivaalit, ensi vuonna sitten uudestaan! Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
jPekka 10.08.2005 09:54:22 (muokattu 10.08.2005 09:55:43) | |
---|
No hyvä että edes yhdestä bändistä tykkäsit. Noo, tykkäsinhän minä useammastakin... Musiikkikriitikolta kyllä edelleen vaikutat. :) No voi kerpele. Sitä kyllä kaverit valittelivat jo ennen kuin edes rupesin musiikkikriitikoksi. Ehkä vedän seuraavan rundin joskus 2010-luvulla. EDIT: mutta joka tapauksessa: erinomaiset bileet, hyvät järjestelyt - Nightwishin keikan jälkeistä lievää tungoskaaosta lukuunottamatta - joten tuolla taas voisi ruveta käydä säännöllisemmin, vaikka matkaa kotiin onkin enemmän kuin se 90-luvun 500 metriä. - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |
EDIT: mutta joka tapauksessa: erinomaiset bileet, hyvät järjestelyt - Nightwishin keikan jälkeistä lievää tungoskaaosta lukuunottamatta - joten tuolla taas voisi ruveta käydä säännöllisemmin, vaikka matkaa kotiin onkin enemmän kuin se 90-luvun 500 metriä. Hyvät järjestelyt? Itse en ainakaan mainostaisi näin. Saatuani perspektiiviä toisenlaisista festareista, olen tajunnut että Ankkarockin järjestelyt ovat aika kehnot olleet... Esim. se jonotus..lauantaiaamuna liioittelematta noin kilsan jono (rannekesysteemi?), ulkona ei pääse käymään missään välissä (itse kyllä silti viihdyin aika alusta aika loppuun, hyvien bändien takia..), kaksi lavaa oli vierekkäin (joista toisen edusta oli ahtaamman puoleinen kun kuvitellaan se Uriah Heepin keikka..), mutta yksi lava siellä erittäin kaukana (ei se niin pitkältä olisi tuntunut, jos ei olisi ollut niitä ahtaita ihmismassoja kapeilla teillä..), ja satuin huomaamaan, että siinä Puistolavan läheisyydessä ei ollut edes vessoja! Mahtoiko siinä anniskelualueella edes olla? Vaikka tilaa kyllä olisi ollut.. lisäksi ilmaista vesipistettä sai hakea.. oli piilotettu ovelasti.. ja tietysti kojujen läheisyyteen, joissa oli muutenkin ruuhkaa.. toisena päivänä en saanut viedä vesipulloa mukaan. Sielä sattui olemaan vettä, kun en ollut muistanut tyhjentää..pyysin, että sen voisi tyhjentää, vaikka minä itse.. mutta ei, heitti sen vain tylysti pois..jos ei olisi ollut toista avaamatonta pulloa ollut mukana, olisin joutunut ihan vaan ostamaan kalliin vesipullon (oletetaan että olisin vaikka pienellä budjetilla liikenteessä..).. Mutta en mä noista niin jaksannut silti piitata. Sää oli hyvä, fiilis oli ihan hyvä ja päällekkäisyyksiä ei juuri ollut ja oli koko ajan jotain mielenkiintoista katsottavaa :) |
Tomppeli 10.08.2005 10:37:09 | |
---|
Heh, aina kun katsoin sitä kylttiä päähäni tuli ajatus "Kuusumun muikut" ja huvituin joka kerta. Ja mua ihmetytti pitkään taannoin useasti radiossa esiintynyt "Kuusamon profeetta" - että on jätkä nimen ottanut :) |
punk s blood 10.08.2005 16:28:35 | |
---|
Totta tosiaan. Ankkarockin järjestelyt olivat aika olemattomat. Järjestysmiehiä ei ollut tarpeeksi. Portit eivät auenneet la ajoissa. Viinaa sai viedä alueelle miten tahtoi ja sitä sai juodakin täysin julkisesti (jopa anniskelualueilla). |
n-oise 11.08.2005 11:26:27 | |
---|
Totta tosiaan. Ankkarockin järjestelyt olivat aika olemattomat. Järjestysmiehiä ei ollut tarpeeksi. Portit eivät auenneet la ajoissa. Viinaa sai viedä alueelle miten tahtoi ja sitä sai juodakin täysin julkisesti (jopa anniskelualueilla). jaa-a, näin kyllä sunnuntaina alueelle tullessani kun järkkärit heittelivät ihmisten limupulloja pois tarkistamatta sisältöä yhtään. olet surrealisti, eikö niin... |
punk s blood 11.08.2005 13:48:10 | |
---|
jaa-a, näin kyllä sunnuntaina alueelle tullessani kun järkkärit heittelivät ihmisten limupulloja pois tarkistamatta sisältöä yhtään. Joo, sunnuntaina en paikanpäällä ollutkaan. La oli ainakin melkoista "kaaosta". |
micro 11.08.2005 23:19:53 | |
---|
jaa-a, näin kyllä sunnuntaina alueelle tullessani kun järkkärit heittelivät ihmisten limupulloja pois tarkistamatta sisältöä yhtään. niin tai ei kait järkkäreitä vois vähempää kiinnostaa mitä siellä pullon sisässä lilluu vaan se et sulla on pullo jonka voi heittää jonku heikomman artistin pläsiin. itse olin vaan sunnuntaina ja meinaa hajottaa kun apocalyptica ja ark soittivat samaan aikaan. kaksi parasta samaan aikaan..snif. apojen keikan kävin katsomassa ja hyvä oli. zen cafe oli kans ihan jees. they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square |
Toveri 12.08.2005 16:20:50 | |
---|
niin tai ei kait järkkäreitä vois vähempää kiinnostaa mitä siellä pullon sisässä lilluu vaan se et sulla on pullo jonka voi heittää jonku heikomman artistin pläsiin. En ollu Ankkarockissa, mutta Ruisrokkiin sai tuoda ihan tarkistuksen kauttakin omia (vesi)pulloja sisään. Ja vesipullojakin myytiin aikamoista tahtia. Että... Romantikkoitkijät #2 |
Artist 12.08.2005 16:24:38 | |
---|
Ankkarockiin sai korkkaamattomia vesi/limupulloja tuoda sisään. Tai no, kaippa me viinaakin siellä juotiin. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
*Bella Italia #10* |
Jkob 12.08.2005 21:08:55 | |
---|
Oliko Ankkarockissa Kuusamon muikkuja tarjolla? With these modern cars, you CAN'T get lost - Homer |
Jenka 13.08.2005 00:28:30 | |
---|
Oliko Ankkarockissa Kuusamon muikkuja tarjolla? Kyllä vaan. Näin kun joku tyyppi niitä innoissaan söi. |
jPekka 13.08.2005 10:21:43 | |
---|
Kyllä vaan. Näin kun joku tyyppi niitä innoissaan söi. Taisin olla minä. 8-) Hyviltä maistuivat. Muuten ruokatarjonta oli masentavan suppeaa: valikoimiin kuului kebabia, kebabia ja kebabia. Kertaalleen ostin hodarin ihan siksi, että makkara-annos oli niin eksoottinen. - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |
Artist 13.08.2005 11:18:19 | |
---|
Taisin olla minä. 8-) Hyviltä maistuivat. Muuten ruokatarjonta oli masentavan suppeaa: valikoimiin kuului kebabia, kebabia ja kebabia. Kertaalleen ostin hodarin ihan siksi, että makkara-annos oli niin eksoottinen. Oli siellä joku italian pasta koju. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
*Bella Italia #10* |
nikomati 13.08.2005 15:41:03 | |
---|
Hevikaraokea oli kiva kuunnella! Varsinkin nikomatin suoritus oli vakuuttava! Kalja maistui ihan hyvälle ja silleen..
Joo olihan vakuuttavaa rytyytystä, noin kahen promillen mäiskeessä NIRVANA: All apologies. Joo, kalja maistui ja naiset vaihtui... hanhjelm oli loistava; miten joku voi sammua kesken keikkaa olleessaan aïka edessä muiden pomppiessa vieressä?!? No ei kymmenest gepardist tuu edes känniin! |
hanhjelm 14.08.2005 23:02:59 | |
---|
Joo olihan vakuuttavaa rytyytystä, noin kahen promillen mäiskeessä NIRVANA: All apologies. Joo, kalja maistui ja naiset vaihtui... hanhjelm oli loistava; miten joku voi sammua kesken keikkaa olleessaan aïka edessä muiden pomppiessa vieressä?!? Ahkeran harjoittelun tulos! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |