Aihe: Nyt hävettää.
1 2 3 4 5 6
Mr. Mustard
08.08.2005 22:07:10
Älkääs nyt;) Kuitenkin ootte kersana ollut ihan samanlaisia: uusiin smurffilevy on käyty ostamassa heti omaan hyllyyn!
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
sellisti
08.08.2005 23:07:59
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan... se joka maksaa. No joo, ainakin kun kyse on tällaisesta silkasta rahastuksesta, mutta ei tällaisen tarjoamisessa mitään muuta "viisasta" olekaan.

Jos paskaa laitettaisiin myyntiin torilla, niin kyllä sitäkin joku ostaisi, mutta en mä silti pitäisi sen myyjiä minään muina kuin tyhminä.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Jormaz
08.08.2005 23:10:54
Rahastus = aseella uhaten viedään rahat väkisin. Kaiken muun voi pistää yksilön tyhmyyden piikkiin. Kyllähän jotkut ostaa TV-shopistakin Beni Koji-punariisivalmistetta.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
sellisti
08.08.2005 23:30:14
Rahastus = aseella uhaten viedään rahat väkisin. Kaiken muun voi pistää yksilön tyhmyyden piikkiin.

Yksilön tyhmyydestä mä olen samaa mieltä, mutta rahastus on nimenomaan sitä, kun tarjotaan jotain myytäväksi sillä - ja VAIN sillä - periaatteella, että "otetaan tyhmiltä ihmisiltä rahat pois tälläkin konstilla". Mitään muuta motiivia mä en tämänkään julkaisun takana näe, kukaan tuskin kuvittelee tekevänsä palvelusta Suomen musiikkielämälle tai tarjoavansa jotain jolla on taiteellista arvoa.

Kyllähän jotkut ostaa TV-shopistakin Beni Koji-punariisivalmistetta.

Siitäkin voi sentään olla jollekulle oikeasti jotain hyötyä. Ainakin placebo-vaikutuksena.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Janus
08.08.2005 23:42:11
Ei juma, täähän on oikeesti vakava juttu:

Description

The title character in The Annoying Thing is an anthropomorphic amphibian, who wears only a white motorcycle helmet with the chinstrap unfastened, a leather jacket, and goggles. His toes are webbed, and the iris of one eye is significantly larger than the other. Also present is a set of ambiguous, but controversial, genitalia. As the nickname "Crazy Frog" suggests, he is quite frog-like in apperance.

The character imitates the hand movements required to rotate the twistgrip controls of a motorcycle while making the sound of an engine ignition. As the imaginary engine starts, the character begins to levitate as exhaust fumes are discharged from his body. The character then disappears into the distance at high speed.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
jatrzan
08.08.2005 23:53:48
tuo crazy frogin biisihän kaiken muun pahan lisäksi joku vanha coveri ,ei vaan tuu nimi mieleen...
twisted sisterin i wanna rock on vittumaisen toistava biisi.
sellisti
09.08.2005 00:04:07
tuo crazy frogin biisihän kaiken muun pahan lisäksi joku vanha coveri ,ei vaan tuu nimi mieleen...

Tarkoitatko sitä Axel Foley -teemaa, joka on tuttu Beverly Hills Cop -leffasta..?
ravensoul
09.08.2005 00:47:37
Joo, ja salarakas sinkku sinkkulistan 3.
V**un jees. Go suomi go!

Näinpä. Ei järki riitä, ei... Kyllä tässä kohta itku pääsee, kun seuraava vieläkin älyvapaampi juttu iskeytyy päin näköä. Ja kaikkihan me tiedämme, että se on vain ajan kysymys. Read my signature..
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Jag
09.08.2005 00:55:24

On muute perseestä tää nykymeininki. Aamul tuli toi biisi radiosta,,,pikkasen ärsytti...iha hirveetä soopaa...emmä osaa ees sanoin kuvai miten huonoo.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Katiska
09.08.2005 03:48:13 (muokattu 09.08.2005 03:48:34)
Aika tehokasta tuotantoa tuo että 15sek pätkästä johdetaan kaikki vokaaliosuudet täyspitkälle albumille. Maximize the profit!
edha
09.08.2005 09:03:08
Noh, eihän tää listarahastuspaska jaksa koskaan kovin kauaa ihmisiä miellyttää.
Yli Jumala
Pitkavirta
09.08.2005 09:44:28
ding-a-dagga-däng-a-däkkä!

täytyy ostaa levy!
Velve - Aivan Kuin Tuulisi demostudiossa!
Vi blir alla kommunister när vi dör!
ten
09.08.2005 10:56:52
Ihan sontaa! PERKELE! Onneksi siellä on kuitenkin pari hyvää levyä kärjessä! Vihaan tota sammakkoa! Eikö siitä puhumisen vois lopettaa?
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
carnation
09.08.2005 11:25:49
Mutta hei, yleensähän se on niin, että mitä älyvapaampi ja vammaisempi idea niin sitä paremmin se menestyy. Vrt. Crazy Frog, Smurffit, Ella ja Aleksi ja muut typerän kuuloiset lasten värkkäysmusiikit. Surullista =(
"Etsin itseäni, mmm."
LNA
09.08.2005 11:47:38

ding-a-dagga-däng-a-däkkä!

täytyy ostaa levy!

Komppi komppi!
Älä vanno mitään; helvetistä Itään kuljetaan. Tahdon täältä pois.. Parempaan maailmaan.
Nimismies
09.08.2005 12:10:54
Olen nyt viettanyt parisen viikkoa Euroopan turuilla ja taalla tata kuulee radiossa tuon tuosta, mika tuntuu vallan kasittamattomalta. Yhdellakaan klubilla ei tata viela ole soitettu, mutta eikohan sekin ihme viela talla reissulla nahda.

Tuota sinkkua enemman ottaa paahan MTVlla ja Subilla nakyvat mainokset, jossa tuo sammakko esiintyy. Onko niita perkele pakko tuutata joka mainostauolle ja viela 20 kertaa. Meneehan siina rauhallisemmallakin miehella hermot. Onneksi voi vaihtaa kanavaa.

Ja pakko tamankin villityksen on joskus loppua, ja sitten tilalle tulee uusi. Pannaan kadet ristiin ja toivotaan etta se olisi vahemman arsyttava kuin tama.
"Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth
Wahi
09.08.2005 15:09:09 (muokattu 09.08.2005 15:12:37)
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
EilaPertti
09.08.2005 15:32:39
76 metriä lensi sammakko.
Rattata
09.08.2005 16:19:10
92 metriä lensi sammakko.
THV-klubi #8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)