Aihe: Nyt hävettää.
1 2 3 4 5 6
Angus
08.08.2005 03:09:14

Öö, ei. Sekä sammakkohahmoon että ääneen on hankittu ihan reilusti lisenssit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crazy_frog

Mulla tulee mieleen ainoastaan semmonen juttu, että KETÄ helvetti jaksaa kirjoittaa noin paljon tietoa jostain noin turhasta asiasta?

Jollain on ilmeisesti liikaa aikaa...
Barry: "In this sexual jungle, you're a predator, you are, Wayne."
Wayne: "I work alone if that's what you mean"
JMP71
08.08.2005 03:15:54
.... Tästä tulikin mieleeni, juhannuksena oltiin pienen kylän kämyisissä juhannusmenoissa. Ruvettiin neljän maissa nukkumaan, niin joku amis alkaa pikkubemarista tuuttaamaan tuota paskaa. Sitten vetypää pisti koneen käyntiin, luulin jo että suksii uittuun, mutta ajoikin oman auton viereen (jossa yritin nukkua). Onneksi en ole riitaarakastavaa sorttia, muuten olisi saattanut kehkeytyä pienehkö turpiinvetokilpailu.

Muistuttaa vähän tilannetta Provinssirokista. Naapuriin sattui kaveri joka luukutti eurodance yms. läpi yön autonsa stereoista. Tuli isolla ja niitä subbareitakin oli..

Lauantai-aamuna heräsin ja löysin takin taskusta pihdit. Siinä mietiskelin asiaa vähän aikaa että mitähän sitä on tullu touhuttua...pikkuhiljaa muistin humalaisen aikeeni mennä katkomaan naapurin autosta johdot akulta. Naapuri taisi vain pysyä liian lähellä autoaan, joten jäi toteuttamatta.. hyvä niin. Turpiinvetokilpailu olisi varmaan ollut edessä.
Hanki parempaa luettavaa.
Guitar Hero
08.08.2005 09:39:35 (muokattu 08.08.2005 09:39:54)
Muistuttaa vähän tilannetta Provinssirokista. Naapuriin sattui kaveri joka luukutti eurodance yms. läpi yön autonsa stereoista. Tuli isolla ja niitä subbareitakin oli..

Vautsi, varmaan sama tyyppi ku vuoden -04 Ruisrockissa..
Soitti samaa "loistavaa" hittitrancepläjäystä valehtelematta koko yön. Äääää!!

Joo, ja salarakas sinkku sinkkulistan 3.
V**un jees. Go suomi go!
Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja.
Prome
08.08.2005 10:19:16
Mikäs yllätys tämä nyt sitten on? Ennustin tämän kauan ennen kuin levy oli edes ilmestynyt Suomessa ja kaverit tietty nauroivat. Eiköhän se nyt ole viimeistään Pizza Enricon jälkeen ollut selvää että virallista albumilistaa pystytään oikealla markkinoinnilla muokkaamaan suuntaan jos toiseenkin.

Hyvä me!
tekerolant
08.08.2005 11:08:01
Tuli vaan mieleen, että kuinkahan paljon onkaan niitä kaikkiruokaisia (eli nielevät sitä, mitä mainostetaan), joilla on jo nuo kaikki neljä listan kärkilevyä ja vielä esim. Antti Tuisku ja Schnappi päälle...

Olen vaan koulussa kuullut 10-13 v. tenavien hehkuttavan samassa lauseessa ihan mistä vaan tv:ssä mainostetusta levystä- genreistä riippumatta...

No mutta ihan johdonmukainen soittolistahan se on, kun vuorotellen pyöritetään Crazy Frogia ja sen serkkuja Gweniä ja Anttia ja vielä Armenian sammakkopartio SOAD kurnuttaa väliin!

Jaa, eihän ne kaikki olekaan 12-13 v. BIOLOGISELTA iältään, naapurin karvanoppa-takakonttisubbari-aikamiespoika ajoi just ohi kuin tilattuna ja luukutti jotain eurodanceä, eilen pyöri Mezmerize...
--------
PS. KETÄ enää kiinnostaa oikeakielisyys? Kuka haluaa ketäkin, ketkä jäävät ilman? Ketään ei jätetä. Vedä KETÄän, älä lyö ketään turpaan.
Worst things burst
LNA
08.08.2005 11:10:15

Hullu Sammakko on IHQ!!!1

Dringindikki dinginding...
Älä vanno mitään; helvetistä Itään kuljetaan. Tahdon täältä pois.. Parempaan maailmaan.
C
08.08.2005 12:03:11
Jaa, eihän ne kaikki olekaan 12-13 v. BIOLOGISELTA iältään, naapurin karvanoppa-takakonttisubbari-aikamiespoika ajoi just ohi kuin tilattuna ja luukutti jotain eurodanceä...

Mä oon aina ihmetellyt tätä. Eikös näiden Corolla-miesten pitäisi olla kuitenkin suht koht "kovia jätkiä", piloteissaan ja viiksissään? Miksi ne kuuntelevat jotain eurohumppaa, jonka etupäässä yhdistää pikkutyttöihin? Vai onko ajatus se, että subbareilla ja diskolla "saa hyvin pilluu"?
Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa
...And Justice For All
08.08.2005 12:09:12
Mä oon aina ihmetellyt tätä. Eikös näiden Corolla-miesten pitäisi olla kuitenkin suht koht "kovia jätkiä", piloteissaan ja viiksissään? Miksi ne kuuntelevat jotain eurohumppaa, jonka etupäässä yhdistää pikkutyttöihin? Vai onko ajatus se, että subbareilla ja diskolla "saa hyvin pilluu"?

Hoho, legendaariset amiscorollajumputtajat!
Ota nyt niistä selkoa. :-)
Mm...beer...
Chunga
08.08.2005 12:21:29

aika sairasta tällanen touhu.
että ding-däng vaan teillekin
"Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have... ...Volume" -Nigel Tufnel, Spinal Tap ##Mega Man-Club 013: Metanol Man DVD-kokoelmani:
Roku-12
08.08.2005 12:23:24
Tähänkin on aika looginen selitys,pikku teinit kuuntelee sitä mikä on ykkösenä listoilla,elikkä lista biisuja kannattaa vedellä,jos haluaa pillua.
Cathi777
08.08.2005 19:38:47

Mut toi ei ole lähellekään niin säälittävää kuin se, että ihmiset ostaa oikeasti niitä Salarakkaiden sinkkuja. Oikeasti hävettää olla suomalainen, kun seuraa näitä juorulehtiä ja niiden aiheita. Ja sitten idiootit suomalaiset menee ja ostaa tuollaisten ääliöblondien levyjäkin vielä. Mikään ei hävetä enempää meissä suomalaisissa kuin tuo, että täytenä vitsinä seiskan kustantamana tehtyä levyä mennään oikeasti sieltä kaupoista ostamaan. Tai sitten toi on taas jonkun ennakkomyynnin mukaan noille listoille läpsähtänyt. Onneks en oo kyseistä biisiä missään kuullut ja toivottavasti en koskaan missään kuulekaan.
Only pop music can break my heart...
Rattata
08.08.2005 21:00:36
Onneks en oo kyseistä biisiä missään kuullut ja toivottavasti en koskaan missään kuulekaan.

http://student.rmk.hamk.fi/~ripohjo … oosJaMartinaAitolehti-Salarakas.mp3

ole hyvä.
THV-klubi #8
ozz3
08.08.2005 21:05:38
Mitä Iso-Britannia edellä, sitä Pikku-Finlandia perässä.

Meidänki pitää olla niinku mainstream niinku fashion youknow?
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
miän vain
08.08.2005 21:07:23

Joo, ja salarakas sinkku sinkkulistan 3.

Oli muuten lauantaina jo alennushyllyssä. Aika nopeaa.
Aikani käytin niin, ettei aikaa jäänyt jäädä miettiin
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
sellisti
08.08.2005 21:12:44
Oli muuten lauantaina jo alennushyllyssä. Aika nopeaa.

Löikö jopa Indx:n ennätyksen..?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
ozz3
08.08.2005 21:14:50
Löikö jopa Indx:n ennätyksen..?

Indx toisaalta oli täysihintainen albumi, joten sitä tuskin kukaan tulee koskaan lyömään. Mahto Asikaista vituttaa.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Jormaz
08.08.2005 21:16:23
Mahto Asikaista vituttaa.

Ehkä jälleenmyyjiä pikkasen enemmän.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Rattata
08.08.2005 21:20:37
Ehkä jälleenmyyjiä pikkasen enemmän.

Jep, niiltähän se on pois. Siellä se Indx keikkuu "myydyimpien" joukossa: http://www.ifpi.fi/tilastot/2004myydyimmatkotimaiset.html

Tuo jos mikä vituttaa.
THV-klubi #8
Treplev
08.08.2005 22:05:40
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan...
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)