Aihe: Nyt hävettää.
1 2 3 4 5 6
McNulty
07.08.2005 15:56:06
crazy frog mainokset loppuivat briteissä kun mainostaja sai yli 1000 tappouhkausta :)
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Gandhi
07.08.2005 16:45:27
crazy frog mainokset loppuivat briteissä kun mainostaja sai yli 1000 tappouhkausta :)

Eiköhän jokainen pistä nyt sitten omansa menemään täälläkin...
Lopetan ennen kuin jatkan.
FatSam
07.08.2005 16:59:22

Kaikki on hyvää. Jopa tämä.
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
Feggy
07.08.2005 17:28:01

Kaikki on hyvää. Jopa tämä.

Jos kaikki on hyvää, onko joku parempi kuin toinen vai onko kaikki yhtä hyvää?
Less is more.
Super-Jari
07.08.2005 17:35:57
Mikä on crazy frog?
jigsore
07.08.2005 17:37:40

Mikä on crazy frog?

Fakta:
Tämä Hullun Sammakon luritus on hullaannuttanut lapset eri puolilla Eurooppaa:
"Beh-ding ding ding ding dididing ding bing bing pscht,
Dorhrm bom bom bedom bem bom bedom bom bum ba ba bom bom,
Bouuuuum bom bom bedahm, Bom be barbedarm bedabedabedabeda
Bbrrrrrimm bbrrrrramm bbbrrrrrrrrraammmmm ddddddraammm,
Bah bah baah baah ba wheeeeeee-eeeee-eeeee!"
To bleep or not to bleep! IHKK #8 Biisi
Tapani L
07.08.2005 17:41:33 (muokattu 07.08.2005 17:41:54)
Alunperinhän se oli se netissä pyörinyt formulajuttu. Eli sellainen flässijuttu, missä oli formulankuva ja kuulu se ääni (joka oli jo silloin minun mielestäni tyhmä). Ja sit se Jamba otti sen äänen, pisti sen sen sammakon suuhun ja loppu on perseestä.
TOISTAISEKSI NIMETÖN, SOOLOPROJEKTI Tyhmyys on pahaa ruokaa.
Super-Jari
07.08.2005 17:52:16
Fakta:
Tämä Hullun Sammakon luritus on hullaannuttanut lapset eri puolilla Eurooppaa:
"Beh-ding ding ding ding dididing ding bing bing pscht,
Dorhrm bom bom bedom bem bom bedom bom bum ba ba bom bom,
Bouuuuum bom bom bedahm, Bom be barbedarm bedabedabedabeda
Bbrrrrrimm bbrrrrramm bbbrrrrrrrrraammmmm ddddddraammm,
Bah bah baah baah ba wheeeeeee-eeeee-eeeee!"

Vaikuttaa hyvältä.
Antsa
07.08.2005 17:56:48 (muokattu 07.08.2005 17:57:48)
Alunperinhän se oli se netissä pyörinyt formulajuttu. Eli sellainen flässijuttu, missä oli formulankuva ja kuulu se ääni (joka oli jo silloin minun mielestäni tyhmä). Ja sit se Jamba otti sen äänen, pisti sen sen sammakon suuhun ja loppu on perseestä.

Joo muistan tämän. Se oli joku "Oletko hullu" -testi. tms.

Itseäni ei hävetä tämä asia yhtään sen enempää kuin mikä tahansa muu listajärjestys. Suomessa on aina myynyt paska ja tulee aina myymään.
sellisti
07.08.2005 18:12:15
Joku aika sittenhän oli oikein uutisissakin tämä "huijaustekstiviesti", jota ihmiset lähettelivät toisilleen hyvänä vitsinä, jotain "Moi, olen ostanut uuden mopon. Soita numeroon xxxxxx jos haluat kuulla moponi äänen". Ja sitten sieltä numerosta kuului juuri tätä samaa ding-ding-brrammm-mölinää. Ikävää oli vaan se, että puhelun hinta saattoi olla ihan törkeän kallis, se meni kai johonkin ulkomaille tai jotain...
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Juhani
07.08.2005 18:16:38

Niin toihan on varastettu netistä. Formula kuvan päälle laitettiin vihreä 2d-sammakko ja pätkä MTV:lle pyörimään. Rest is history!

Näin tehdään rahaa.
_Petri_
07.08.2005 18:34:51

Kävin perjantaina kebabilla. Siellä soi radiosta se Sammakon hittibiisi. Viereisestä pöydästä kommentoitiin "Ai hei joo tää on tää. Tää onki kiva." Kai se sitten on. Mikäs siinä. Pyörryttää.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Juugeli
07.08.2005 18:35:13
Minä olen yhä edelleen niin onnellisessa asemassa, että en ole kuullut tuota vieläkään. Tietääkseni.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
...And Justice For All
07.08.2005 18:35:17
Voi jumalauta mikä tilanne!
Puhdasta Suomen musiikkilogiikkaa.

Jee, Crazy Frog!! /,,/
Mm...beer...
Super-Jari
07.08.2005 18:41:09
Minä olen yhä edelleen niin onnellisessa asemassa, että en ole kuullut tuota vieläkään. Tietääkseni.

Perustetaanko joku klubi tai kerho?
Aerodactev
07.08.2005 18:44:22 (muokattu 07.08.2005 18:46:30)
Niin toihan on varastettu netistä.

Öö, ei. Sekä sammakkohahmoon että ääneen on hankittu ihan reilusti lisenssit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Crazy_frog

Ja onko se niin yllättävää että perusihmiset eivät jaksa ruveta etsimään suurempia musiikillisia elämyksiä etsimällä musiikkimaailmaa pintaa syvemmältä vaan törsäävät rahansa viihteeseen, siis viihdyttävyysbarometrin perusteella? Olkaa vaan onnellisia että olette kaikki Oikean Musiikin(tm) Polulla. Minua ei voi vähempää kiinnostaa, mitä kansa ostaa (varsinkaan kun ei se leimaa minua itseäni millään tavalla).
Long = progressive = good
stickyfinger
07.08.2005 22:46:13 (muokattu 07.08.2005 22:46:48)
Ei kai tätä puolustelemaan tai haukkumaan jaksa käydä.

Ainahan pop-musiikissa näitä on ollut. 60-luvullakin oli vaikka kuinka monta 'laulavaa sarjakuvahahmoa', The Bananasplitsit ja muut.

edit: Kunolenniinväsynytettenmeinaaosataenääkirjoittaa
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
SS Ameba
08.08.2005 00:21:57
Näinhän se menee.....perkl....
Excuse me while I kill myself.Pastilli? THV-Klubi #16
mr_b
08.08.2005 01:05:32

Täältä voitte kuunnella katkelmia levyn kappaleista: http://www.crazyfroghits.com/

Kyllä on hienoa.

Siis ihan oikeasti: millainen juuttiaivo voi kuunnella läpi albumillisen kankeita syntsaversiointeja pieruäänillä. Tai okei, malliesimerkkejä nukkuu kaksi kipaletta viereisessä huoneessa, alle 10v lapset. Luutavasti jopa pitäisivät *vapisee* (isi ei tule kertomaan tästä levystä ja kaikkien sukulaisten lahjapaketit läpivalaistaan). Mutta tuskin pikkulapsukaiset ovat yksin vastuussa tuollaisesta myyntijysäyksestä. Kadulla kävelee yli 16v ihmisiä jotka ovat ostaneet tuon. Apua.
I had a Commorde, 64, had to score.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)