Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
saha 07.08.2005 14:50:33 | |
---|
Miten tämä on mahdollista? Eikös tuommoinen pasna yleensä wareteta, eikä mennä kaupasta ostamaan? >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Noidanmetsästäjä 07.08.2005 14:53:03 | |
---|
Ei näin... Kuka oikeasti ostaisi tuollaisen todellisen taidepläjäyksen? "Minä olen Kari Peitsamo!" |
Keppis 07.08.2005 14:54:31 | |
---|
Toivottavasti täm on nyt vihdoin se asia, jota sa kirota julkisesti,ilman, että joku tulee puolusteleen. Mikä vitun clean-kanava?
http://www.mikseri.net/fobia |
Lord of the strings 07.08.2005 14:54:49 | |
---|
Siis ei saatana! Kuka tätä ostaa? Tämä on pakko olla joku vitsi! Saatana. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
Kimmo72 07.08.2005 14:57:00 | |
---|
Ei mua vaan hävetä? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
sellisti 07.08.2005 14:57:02 | |
---|
Siis onko toi koko levy sitä helvetin ärsyttävää älämölöä mitä se sammakko pitää niissä soittoäänimainoksissa?? Kuka ihme pystyy kuuntelemaan sitä levyllisen sekoamatta? Mä en keksi mitään muuta kuin että vanhemmat on ostaneet tätä lastenmusiikiksi pikkupojilleen ja -tytöilleen, jotka kenties osaavat arvostaa sen huumoripitoisuutta enemmän. Ei tuo nyt NIIN hyvä läppäkään ole. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
möhköfanttimies 07.08.2005 14:59:59 | |
---|
Soittaahan ne tollasta paskaa tanssimusana klubeilla. Ei varmaan oo ne djt warettaneet sitä ;) "-Don't you hate girls with nice bodies, but an ugly face?
- It's like, I love this spaghetti, but I got shit on it!" |
Aerodactev 07.08.2005 15:00:46 | |
---|
Joku jaksaa seurata albumilistoja?
Long = progressive = good
|
sellisti 07.08.2005 15:07:32 | |
---|
Joku jaksaa seurata albumilistoja? Joku jaksaa kommentoida sitä? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Lennu 07.08.2005 15:07:49 | |
---|
Vihdoinkin. Ei oikeen pärjännyt viime viikolla. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Teijo K. 07.08.2005 15:10:53 | |
---|
Joku jaksaa kommentoida sitä? Joku jaksaa kommentoida sitä, että joku kommentoi sitä, että joku jaksaa seurata albumilistoja. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Lennu 07.08.2005 15:14:19 | |
---|
Joku jaksaa kommentoida sitä, että joku kommentoi sitä, että joku jaksaa seurata albumilistoja. Ihmisillä on ihan liikaa aikaa... ihan vaan kommenttina. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
aivokuolio 07.08.2005 15:14:50 | |
---|
OOTTE VAAN KATEELLISIA! No ei vaan, tämä on nyt tämän kesän juttu. Ensi kesänä hävettää niitä, kenen levyhyllystä tuo pläjäys löytyy. Jos eivät ole siis divariin levyjään aikaisemmin kiikuttaneet. mustan huoneen testi. |
Rattata 07.08.2005 15:18:29 | |
---|
Voi perkele. Kun miettii mistä tämäkin paska lähti, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka helposti voidaan rahastaa. "Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa" pitää tässä kyllä täysin paikkansa. Ihmiset on vaan niin tyhmiä, ei voi mitään. THV-klubi #8 |
Teijo K. 07.08.2005 15:28:49 | |
---|
Ihmisillä on ihan liikaa aikaa... ihan vaan kommenttina. Hö, mie ajattelin että tästä olisi tullut hieno ketju. Liikaa aikaa, joo. "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
tigrushka 07.08.2005 15:32:31 | |
---|
Joku jaksaa kommentoida sitä, että joku kommentoi sitä, että joku jaksaa seurata albumilistoja. Ihmisillä on ihan liikaa aikaa... ihan vaan kommenttina. Ja joku jaksaa kommentoida, että ihmisillä on ihan liikaa aikaa, kun ne jaksaa kommentoida sitä, että joku kommentoi sitä, että joku jaksaa seurata albumilistoja... jotka rakensi Jussi. I got stripes ^..^ |
Roger 07.08.2005 15:33:27 | |
---|
tätä kuvaa hyvin erään A-Tyyppi "orkesterin" jäsenen toteamus, että "missä on vika kun hän on tehnyt yli kymmenen vuotta vakavasti musiikkia ilman suurempaa sukseeta ja nyt he tekevät kännissä saadusta ideasta kappaleen ja myyvät heti kultaa". Ei muuta kun ihanaa crazy frog, ihanaa... "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Lennu 07.08.2005 15:38:34 | |
---|
tätä kuvaa hyvin erään A-Tyyppi "orkesterin" jäsenen toteamus, että "missä on vika kun hän on tehnyt yli kymmenen vuotta vakavasti musiikkia ilman suurempaa sukseeta ja nyt he tekevät kännissä saadusta ideasta kappaleen ja myyvät heti kultaa". Ei muuta kun ihanaa crazy frog, ihanaa... Viina on viisasten juoma. "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
Jani The Rock 07.08.2005 15:39:04 | |
---|
Hyvää bisnestä, hyvä meininki! Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |