ozz3 05.08.2005 19:31:02 | |
---|
Ruskea kohina Nyt rupesi pelottamaan, taidan katsoa avajaiset mutella. Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Cruzzi 05.08.2005 20:06:44 | |
---|
Hei ihmiset ettekste tiedä että se pääesiintyjä on.... Suomen lahja koko maailmalle...... Armi ja Danny!!!!!!
saattaapi olla että joku sano tän mut en jaksanu lukee kun 3. sivuun maksaliitto ilman rusinoita on kuin muffinsi ilman wurstia. muumimamma etsii laukkuaan.vesi ilman ranaa on kuin löysä paska aavikolla. |
sellisti 05.08.2005 22:44:16 (muokattu 05.08.2005 22:45:45) | |
---|
Tuskin saavat, lehdessä mainittiin muistaakseni että muutkin vetävät playbackinä riskien minimoimiseksi. Aika omituiselta kuulostaa. Ensin mainostetaan kansainvälisiä huipputähtiä, joita Nightwish ja E-P Salonen kiistatta ovatkin, ja sitten heihin ei luoteta sen vertaa että saisivat soittaa livenä. Mahtaako pitää paikkansa..? Enpä ole sitä paitsi ikinä nähnyt miten sinfoniaorkesteria johdetaan playbackina. Täytyypä sekin suoritus nähdä kerrankin. Aika hölmöä minusta järjestäjien puolelta. Minkä ihmeen "riskien" minimoimiseksi? Että tulee soittovirheitä? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
MV 06.08.2005 11:46:55 | |
---|
Vai, että playbackina...Vittu sentään minkäköhän takia??! Mutta missäköhän nuo bändit shownsa vetävät kun ei tuolla mitään lavaa näytä olevan ainakaan vielä? "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Feggy 06.08.2005 12:27:56 | |
---|
Hohhoijaa. Jätän suosiolla väliin. Euroviisuja, junttiteknoa, oopperaheviä, maammelaulua. Oliskohan joku voinut käyttää mielikuvitusta? Less is more. |
M-Juhana 06.08.2005 12:42:55 | |
---|
Enpä ole sitä paitsi ikinä nähnyt miten sinfoniaorkesteria johdetaan playbackina. Täytyypä sekin suoritus nähdä kerrankin. Viuluista o kielet pois ja vaskista venttiilienmännät !! You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
askomiko 06.08.2005 17:41:07 | |
---|
Ei sssäääh, Ilkka Kanerva osaa puhua englantia huonommin kun mun ukki. |
Leevo 06.08.2005 18:32:18 | |
---|
Ei sssäääh, Ilkka Kanerva osaa puhua englantia huonommin kun mun ukki. Joo niin osaa, vaikken ukkiasi tunnekaan. Esiintyjälistan perusteella suomalaiset nolataan sitten jo avajaisissa. Nolaus oli ihan tarpeeksi suuri jo tossa nesimmäisessä osassa. Ensin Ilkka Kanerva, sitten ne kaikki hirveät vaaleansiniset lakanat, joilla myös puhujanpönttö oli päällystetty ruttuun. Ja viimeisenä vielä kaupunginorkesterin puvut, miehillä vaaleansiniset t-paidat ja rumat laivastonsiniset puvut, naisilla joku oranssi huivi. Osoittivat taas suomalaisen tyylitajun Halosen kanssa. Eikä ollut kummonen se kisahymnikään. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
Henkka Hevimies 06.08.2005 18:42:01 (muokattu 06.08.2005 18:43:39) | |
---|
Impaled Nazarene Tuo. Todellakin. Olisi ollut hubaa. "Floikka on ihan turha vehje ja nauhojen määrä on aika vitun yhdentekevä."
-Leather Rebel |
Mimi 06.08.2005 20:20:27 | |
---|
Laatumusiikkia soittaavat tuollakin, noinniinkuin taukomusiikkina. Tai sit ne laittaa sitä vaan telkun katsojille... Kirkaa nimittäin... Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
ozz3 06.08.2005 20:28:39 | |
---|
Rednex on sitten tämä suuri kansainvälinen rock-yhtye. Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
No voihan vitura. Tarja Turunen sano just kymppiuutisissa, että yhdestä biisistä on kyse. Perkele, olisin suonut heidän esittävän useammankin zipaleen. Playbackina tulee siis, en jaksa uskoa että yhden biisin takia soittaavat livenä. Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
sellisti 06.08.2005 22:47:21 | |
---|
Nolaus oli ihan tarpeeksi suuri jo tossa nesimmäisessä osassa. Ensin Ilkka Kanerva, sitten ne kaikki hirveät vaaleansiniset lakanat, joilla myös puhujanpönttö oli päällystetty ruttuun. Ja viimeisenä vielä kaupunginorkesterin puvut, miehillä vaaleansiniset t-paidat ja rumat laivastonsiniset puvut, naisilla joku oranssi huivi. Osoittivat taas suomalaisen tyylitajun Halosen kanssa. Eikä ollut kummonen se kisahymnikään. Mitä noloa noissa nyt oli? Kanerva puhui hyvin ja selkeällä äänellä. Avajaiset olivat muutenkin komeat. Varmasti kelpasi oikein hyvin kaikille katsojille maailmalla. Salosen hymni oli komea, kerrankin jotain uutta ja raikasta verrattuna siihen samaan leffamusahuttuun mitä näissä yleensä tarjotaan. Kumma vimma suomalaisilla löytää aina jotain häpeämisen aihetta omista tekemisistä. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
ozz3 07.08.2005 00:11:04 | |
---|
Hyvin vieritettiin kaikki häpeä ruotsalaisten niskoille tuomalla Rednexit mukaan. Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Tee 07.08.2005 00:36:54 | |
---|
Vitun tylsät avajaiset, kestää liian pitkään nuo väliaikajuttuhommelit sun muut, lisäksi tuo playback toiminta vähän harmittaa mutta tuossa sateessa vissiin ei ilman suojia ole vaihtoehtojakaan. Tuo kyllä on ilmeisesti etukäteen päätetty asia. Kun avajaiset kuitenkin pohjaa musiikkiin niin tuommonen playback homma on vähän ankeaa. :K |
sellisti 07.08.2005 00:39:31 (muokattu 07.08.2005 00:39:54) | |
---|
Vitun tylsät avajaiset, kestää liian pitkään nuo väliaikajuttuhommelit sun muut, lisäksi tuo playback toiminta vähän harmittaa mutta tuossa sateessa vissiin ei ilman suojia ole vaihtoehtojakaan. Tuo kyllä on ilmeisesti etukäteen päätetty asia. Kun avajaiset kuitenkin pohjaa musiikkiin niin tuommonen playback homma on vähän ankeaa. Niinpä. Olisivat nyt sentään antaneet sinfoniaorkesterin soittaa livenä, kun päivällä ei vielä satanut. Oli se aika hupaisaa katseltavaa kun viulistit on vetelevinään jousella vähän vaan ja perkussionistit yrittivät osua nauhan iskuihin. Salonenkin näytti vähän vaivaantuneelta. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
KoRn88. 07.08.2005 01:04:10 | |
---|
Hyvin vieritettiin kaikki häpeä ruotsalaisten niskoille tuomalla Rednexit mukaan. loistavaa oli kun oikein ruotsin lippukin oli kavereilla mukana. Tuli kyllä melkonen myötähäpeän tunne. |
gh n 07.08.2005 09:58:07 | |
---|
Kaikista paras oli kyllä kun Värttinän Kontrabasso (olikohan se?) oli kääritty muoviin :) Suojeltiin kyllä soitinta turhan näkyvästi, mutta hauska se kyllä oli ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
sirdickyj 07.08.2005 11:53:05 | |
---|
Hyvin vieritettiin kaikki häpeä ruotsalaisten niskoille tuomalla Rednexit mukaan. Nooooh, se tytsy siinä Rednexissä herättää ihan muunlaisia tunteita. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
N_Bates 07.08.2005 12:08:41 | |
---|
Kaikista paras oli kyllä kun Värttinän Kontrabasso (olikohan se?) oli kääritty muoviin :) Suojeltiin kyllä soitinta turhan näkyvästi, mutta hauska se kyllä oli Joo, se oli tyylikästä. Oikeaa playback-meininkiä! Kun ei kerran soiteta oikeasti niin ollaan sitten ihan rehellisesti soittamatta! Olisin kyllä mielummin nähnyt avajaiset joissa olisi vedetty ihan reilusti kotiinpäin, kun kerran mahdollisuus oli. Tuntuu oudolta että tonne raahattiin jotain väsyneitä ö-luokan tähtiä ulkomailta, kun kerrankin olisi ollut mainio tilaisuus hankkia julkisuutta maailmanvalloitusta yrittäville kotimaisille artisteille. Everything I know is wrong
Everything I do, it just comes undone |