Aihe: Piano, rumpu ja kukka
1
Zarmo
19.05.2003 12:15:12

Löysinpä divarista tuon 22-pistepirkon suomenkielistä materiaalia sisältävän levyn. Aika hassu.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa.
jPekka
20.05.2003 13:48:23

Löysinpä divarista tuon 22-pistepirkon suomenkielistä materiaalia sisältävän levyn. Aika hassu.

Hieno! Vaikka itse olen aina diggaillut eniten sitä tuolle cd-versiolle mukaan otettua esikois-EP:tä.

Sitten kun bändi siirtyi englanninkieliseen kamaan, minun mielenkiintoni katosi moneksi vuodeksi.

Ensikokemus bändistä ei kyllä unohdu: soittivat kolmisen biisiä Härmä-Rock-konsertissa hetipian SM-kisavoittonsa jälkeen. Minä olin yksi niitä, joiden leuka roikkui puoli settiä jossakin nilkkojen tietämissä: "MITÄ tämä oikein on????"

Mutta pikkuhiljaa lämpö ja ymmärtäväinen huumori alkoivat täyttää mielen... sen jälkeen oli hauska seurata erinäisten snobbailevampien tuttujen naaman punehtumista kun 22-Pistepirkko mainittiin: "Jumalauta, siellä kisoissa oli sentään sellaisiakin bändejä jotka oli TREENANNU ja OSAS SOITTAA....!!!!"

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Tellervo
21.05.2003 12:49:54
Kuten olen tällä sivustolla varmaan jo miljoona kertaa eri yhteyksissä maininnut, kyseinen levy oli ensimmäinen levyostokseni. Kallis, suloinen aarre.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)