-Kitaristi- 03.08.2005 18:28:57 | |
---|
Tietääkö kukaan löytyykö mistään Jeff Watsonin Tapping-juttuja ja muutenkin Night Rangerin biisejä tablatuureina? Joko netistä tai sitten vaikka kirjana? Mauno |
-Prokitaristi- 04.08.2005 11:29:03 | |
---|
Hoho, meillähän on melkeen sama nimi!!!! |
Pande 05.08.2005 10:17:04 | |
---|
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness." |
Mauno |
-Kitaristi- 05.08.2005 19:04:59 | |
---|
Hoho, meillähän on melkeen sama nimi!!!! Niin, melkeen. Mauno |
metalking 06.08.2005 23:26:28 | |
---|
Watson ja Gillis huhhuh mikä kaksikko..kai niitä netistä löytää mulla on itsellä guitarworld lehtiä 88-91 vuosilta ja on siinä watsonin 8finger(multi finger tapping) juttu yhdessä..biisi on man in motion eli noita lehtiä kannattaa metsästää.. Sami Pilve |
MusikMan 09.08.2005 18:24:12 | |
---|
Vastaus kysymykseesi on, että kyllä materiaalia löytyy, vaikkakaan ei ehkä ns. nettitabulatuureja. Olen itse aikoinaan nuorena miehenä hankkinut 80-luvun lopulla sekä Watsonin että Brad Gillisin (& Carlos Cavazon) Star Licks opetusvideot. Miehet esittelevät n. 40-50 minuuttisissa nauhoissa ensin soittovermeensä, ja sitten opetellaan yhdessä 15-20 soolopätkää eri biiseistä. Lisäksi hyllystäni löytyy Hal Leonardin julkaisema Night Rangerin "7 Wishes" -levyn nuotti-/tabulatuurikirja. Kannattaa jäljittää noita eBay:sta. Luulen, että uusia painoksia em. materiaaleista ei tultane julkaisemaan. |
-Kitaristi- 18.08.2005 19:12:47 | |
---|
Vastaus kysymykseesi on, että kyllä materiaalia löytyy, vaikkakaan ei ehkä ns. nettitabulatuureja. Olen itse aikoinaan nuorena miehenä hankkinut 80-luvun lopulla sekä Watsonin että Brad Gillisin (& Carlos Cavazon) Star Licks opetusvideot. Miehet esittelevät n. 40-50 minuuttisissa nauhoissa ensin soittovermeensä, ja sitten opetellaan yhdessä 15-20 soolopätkää eri biiseistä. Lisäksi hyllystäni löytyy Hal Leonardin julkaisema Night Rangerin "7 Wishes" -levyn nuotti-/tabulatuurikirja. Kannattaa jäljittää noita eBay:sta. Luulen, että uusia painoksia em. materiaaleista ei tultane julkaisemaan. Juuri noita videoita ja kirjoja lähinnä haeskelinkin. Mauno |