Aihe: Jeff Watson
1
-Prokitaristi-
04.08.2005 11:29:03
Hoho, meillähän on melkeen sama nimi!!!!
Pande
05.08.2005 10:17:04

Tuolta löytyy tällähetkellä kolmeen Night Rangerin biisiin tablat: http://www.powertabs.net/pta.php?page=artist,412
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
-Kitaristi-
05.08.2005 19:04:36
Tuolta löytyy tällähetkellä kolmeen Night Rangerin biisiin tablat: http://www.powertabs.net/pta.php?page=artist,412

Juu, olen itsekin nuo samat löytänyt mutta kun ei tunnu enempää biisejä löytyvän.
Mauno
-Kitaristi-
05.08.2005 19:04:59
Hoho, meillähän on melkeen sama nimi!!!!

Niin, melkeen.
Mauno
metalking
06.08.2005 23:26:28
Watson ja Gillis huhhuh mikä kaksikko..kai niitä netistä löytää mulla on itsellä guitarworld lehtiä 88-91 vuosilta ja on siinä watsonin 8finger(multi finger tapping) juttu yhdessä..biisi on man in motion eli noita lehtiä kannattaa metsästää..
Sami Pilve
MusikMan
09.08.2005 18:24:12
Vastaus kysymykseesi on, että kyllä materiaalia löytyy, vaikkakaan ei ehkä ns. nettitabulatuureja. Olen itse aikoinaan nuorena miehenä hankkinut 80-luvun lopulla sekä Watsonin että Brad Gillisin (& Carlos Cavazon) Star Licks opetusvideot. Miehet esittelevät n. 40-50 minuuttisissa nauhoissa ensin soittovermeensä, ja sitten opetellaan yhdessä 15-20 soolopätkää eri biiseistä. Lisäksi hyllystäni löytyy Hal Leonardin julkaisema Night Rangerin "7 Wishes" -levyn nuotti-/tabulatuurikirja.

Kannattaa jäljittää noita eBay:sta. Luulen, että uusia painoksia em. materiaaleista ei tultane julkaisemaan.
-Kitaristi-
18.08.2005 19:12:47
Vastaus kysymykseesi on, että kyllä materiaalia löytyy, vaikkakaan ei ehkä ns. nettitabulatuureja. Olen itse aikoinaan nuorena miehenä hankkinut 80-luvun lopulla sekä Watsonin että Brad Gillisin (& Carlos Cavazon) Star Licks opetusvideot. Miehet esittelevät n. 40-50 minuuttisissa nauhoissa ensin soittovermeensä, ja sitten opetellaan yhdessä 15-20 soolopätkää eri biiseistä. Lisäksi hyllystäni löytyy Hal Leonardin julkaisema Night Rangerin "7 Wishes" -levyn nuotti-/tabulatuurikirja.

Kannattaa jäljittää noita eBay:sta. Luulen, että uusia painoksia em. materiaaleista ei tultane julkaisemaan.

Juuri noita videoita ja kirjoja lähinnä haeskelinkin.
Mauno
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)