Aihe: Monipuolinen säro!?!
1 2
Chemo
04.08.2005 15:36:13

Jos hakee vähän edullisempaa vaihtoehtoa, yksi ajatus voisi olla Snarling Dogsin Black Dog, jossa on "Snarl" ja "Bite": http://www.snarlingdogs.com/products/blackdog.html

Mulla on tuommoinen, mutta vanhempaa tuotantoa. Soundi riippuu tietysti siitä minkälaisen vahvistimen kanssa tuota käyttää, ja mitä hakee, joten en kommentoi purkkia hyvä/huono-akselilla. Mutta kokeillahan kandee aina.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
jussimus
04.08.2005 16:08:48
Irtookos Jekyll & Hydestä enemmän alapäätä kuin Bossin SD-1:stä?
slerbis
04.08.2005 16:23:25
Irtookos Jekyll & Hydestä enemmän alapäätä kuin Bossin SD-1:stä?

En ole testannut J&H:ta, mutta luulisin että irtoo. Perus SD-1 nimittäin vain syö sitä alapäätä.
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33
Tompsi
04.08.2005 16:50:24
Olis kiva kuulla tommoisesta kommentista perustelujakin?

OD-kanava kuollut ja tukkoinen kaikilla asetuksilla, Distortion-kanava ummettuneen middlescoopattu kaikilla asetuksilla, toisen kanavan ledi rikki.
jussimus
04.08.2005 17:37:07
OD-kanava kuollut ja tukkoinen kaikilla asetuksilla, Distortion-kanava ummettuneen middlescoopattu kaikilla asetuksilla, toisen kanavan ledi rikki.

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että minkä vahvarin (+ kaapin?) kanssa renkutit Jekyll & Hydeä?
N33m0
04.08.2005 18:27:37

+1 Jekyll & Hydelle (omistan)
( 'o')-d[||] More Beer!
Tompsi
04.08.2005 18:50:50
Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että minkä vahvarin (+ kaapin?) kanssa renkutit Jekyll & Hydeä?

Marshall TSL100 ja 4x12" 1984 kaappi sekä Fenderin Hot Rod Deluxe, humpparillisia Stratoja sitten vatkaimina.
McNulty
04.08.2005 19:09:48
OD-kanava kuollut

Täh? Kyllä minulla testissä ollut J&H toimi moitteetta. Overdrive osasto etenkin oli mukavasti tube screamer tyylinen. Mielestäni se oli kaukana kuolleesta, ei ollut edes toinen jalka haudassa. Viriili nuori Overdrive :)

ja tukkoinen kaikilla asetuksilla,

Distortion-kanava ummettuneen middlescoopattu kaikilla asetuksilla,

Minulla toimi ihan hyvin kun vaffarista oli flat-asetukset ja sopivasti leikkimällä tonella, eq:lla ja drivellä, sai säröstä aika paljonkin irti. Toki se voi skoopatulta kuulostaa kun gainit on kaakossa, humbuckerit kitarassa ja vielä kun sattuu olemaan vahvistimesta säädöt "poskellaan" :)

Tuota laitetta testatessa kannattaa pitää silmällä sitä, kuinka esim. tone tai eq vaikuttaa särön luonteeseen. EQ kaakossa ja drive puolivälissä voi olla rankempi kuin esim. drive täysillä ja tone + eq klo 12.

toisen kanavan ledi rikki.

Olisit vienyt takuuseen ja ottanut uuden tilalle.

PS. noista Radial Tonebone-sarjasista... Hot British mallia olen testannut ja olihan se hyvä sellainen Marshall/Vox/Laney-tyyppinen säristin. Hyvä jos sellaista saundia etsii, mutta ei mielestäni yli 300e arvoinen. Oli laitteessa putki tai ei... Mielummin ostan tuolla 300e vaikka Visual Sound Route66:n tai J&H:n... ja vaikka kaveriksi vielä joku TS10 jos Tubea haluaa :))
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Tompsi
04.08.2005 19:13:37
Olisit vienyt takuuseen ja ottanut uuden tilalle.

Palautin laitteen ja kannoin tilalle Boss SD-1:n, jahka Uraltonella tehdään taas modeja niin lähetän palikan sinne hoitoon.
Ze Kink
04.08.2005 19:49:46
Kommentteja Jekyll & Hydestä Classic 30:n eteen? Kitarassa EMG-81:set. Ja pitäis irrota perinne rockklasareista kasarihevien kautta Metallicaan. Mitään ultra hi-gaineja en tarvii. Toki tuo C30:n oma särökanava riittää noihin klasarirockeihin, mutta ei paljoa rankempaan menoon (joka olisi kuitenkin enemmän focuksessa). Yhtenä optiona oon harkinnut myös Boss SD-1 + Uraltone modia. Suhiseeko J&H yhtä paljon kuin tästä 'ominaisuudesta' haukuttu SD-1?

Itselläni juurikin Classic 30 jonka kanssa tuota käyttelen. Hyvin pelittää.
Rölö
kössi
04.08.2005 21:30:38
laittakaas j&h:sta ääninäytteitä ken omistaa ja sd-1:stä joka on modattu olis kiva kuulla miltä ne kuulostaa
gator
04.08.2005 21:41:51
Mulla on kans toi Jekyll&Hyde ja toi tompsin kuvailema laite ei vaikuta samalta peliltä.
Erittäin tyytyväinen olen ollut laatikkoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)