Aihe: Monipuolinen säro!?!
1 2
Chemo
04.08.2005 15:36:13

Jos hakee vähän edullisempaa vaihtoehtoa, yksi ajatus voisi olla Snarling Dogsin Black Dog, jossa on "Snarl" ja "Bite": http://www.snarlingdogs.com/products/blackdog.html

Mulla on tuommoinen, mutta vanhempaa tuotantoa. Soundi riippuu tietysti siitä minkälaisen vahvistimen kanssa tuota käyttää, ja mitä hakee, joten en kommentoi purkkia hyvä/huono-akselilla. Mutta kokeillahan kandee aina.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
jussimus
04.08.2005 16:08:48
Irtookos Jekyll & Hydestä enemmän alapäätä kuin Bossin SD-1:stä?
slerbis
04.08.2005 16:23:25
Irtookos Jekyll & Hydestä enemmän alapäätä kuin Bossin SD-1:stä?

En ole testannut J&H:ta, mutta luulisin että irtoo. Perus SD-1 nimittäin vain syö sitä alapäätä.
Trying is the first step towards failure THV-klubi #33
Tompsi
04.08.2005 16:50:24
Olis kiva kuulla tommoisesta kommentista perustelujakin?

OD-kanava kuollut ja tukkoinen kaikilla asetuksilla, Distortion-kanava ummettuneen middlescoopattu kaikilla asetuksilla, toisen kanavan ledi rikki.
jussimus
04.08.2005 17:37:07
OD-kanava kuollut ja tukkoinen kaikilla asetuksilla, Distortion-kanava ummettuneen middlescoopattu kaikilla asetuksilla, toisen kanavan ledi rikki.

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että minkä vahvarin (+ kaapin?) kanssa renkutit Jekyll & Hydeä?
N33m0
04.08.2005 18:27:37

+1 Jekyll & Hydelle (omistan)
( 'o')-d[||] More Beer!
McNulty
04.08.2005 19:09:48
OD-kanava kuollut

Täh? Kyllä minulla testissä ollut J&H toimi moitteetta. Overdrive osasto etenkin oli mukavasti tube screamer tyylinen. Mielestäni se oli kaukana kuolleesta, ei ollut edes toinen jalka haudassa. Viriili nuori Overdrive :)

ja tukkoinen kaikilla asetuksilla,

Distortion-kanava ummettuneen middlescoopattu kaikilla asetuksilla,

Minulla toimi ihan hyvin kun vaffarista oli flat-asetukset ja sopivasti leikkimällä tonella, eq:lla ja drivellä, sai säröstä aika paljonkin irti. Toki se voi skoopatulta kuulostaa kun gainit on kaakossa, humbuckerit kitarassa ja vielä kun sattuu olemaan vahvistimesta säädöt "poskellaan" :)

Tuota laitetta testatessa kannattaa pitää silmällä sitä, kuinka esim. tone tai eq vaikuttaa särön luonteeseen. EQ kaakossa ja drive puolivälissä voi olla rankempi kuin esim. drive täysillä ja tone + eq klo 12.

toisen kanavan ledi rikki.

Olisit vienyt takuuseen ja ottanut uuden tilalle.

PS. noista Radial Tonebone-sarjasista... Hot British mallia olen testannut ja olihan se hyvä sellainen Marshall/Vox/Laney-tyyppinen säristin. Hyvä jos sellaista saundia etsii, mutta ei mielestäni yli 300e arvoinen. Oli laitteessa putki tai ei... Mielummin ostan tuolla 300e vaikka Visual Sound Route66:n tai J&H:n... ja vaikka kaveriksi vielä joku TS10 jos Tubea haluaa :))
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Tompsi
04.08.2005 19:13:37
Olisit vienyt takuuseen ja ottanut uuden tilalle.

Palautin laitteen ja kannoin tilalle Boss SD-1:n, jahka Uraltonella tehdään taas modeja niin lähetän palikan sinne hoitoon.
opaa
04.08.2005 19:45:50
PS. noista Radial Tonebone-sarjasista... Hot British mallia olen testannut ja olihan se hyvä sellainen Marshall/Vox/Laney-tyyppinen säristin. Hyvä jos sellaista saundia etsii, mutta ei mielestäni yli 300e arvoinen. Oli laitteessa putki tai ei... Mielummin ostan tuolla 300e vaikka Visual Sound Route66:n tai J&H:n... ja vaikka kaveriksi vielä joku TS10 jos Tubea haluaa :))

Mulle se ainakin tuntui olevan oikea laite kun kokeilin, kohta saan sen käytettynä parilla sadalla. Parasta siinä on niin tarkka hienosäätövara laadukkaan perussaundin lisäksi. Mut se siinä on se pointti musta et jos se perussaundi ei natsaa niin sillä ei sitten ihmeitä tee. Kaikillehan se ei voi varmasti sopia :P Mä kuitenkin suosittelen kokeilemaan ja uskon että se on hintansa väärti monille.
Ze Kink
04.08.2005 19:49:46
Kommentteja Jekyll & Hydestä Classic 30:n eteen? Kitarassa EMG-81:set. Ja pitäis irrota perinne rockklasareista kasarihevien kautta Metallicaan. Mitään ultra hi-gaineja en tarvii. Toki tuo C30:n oma särökanava riittää noihin klasarirockeihin, mutta ei paljoa rankempaan menoon (joka olisi kuitenkin enemmän focuksessa). Yhtenä optiona oon harkinnut myös Boss SD-1 + Uraltone modia. Suhiseeko J&H yhtä paljon kuin tästä 'ominaisuudesta' haukuttu SD-1?

Itselläni juurikin Classic 30 jonka kanssa tuota käyttelen. Hyvin pelittää.
Rölö
kössi
04.08.2005 21:30:38
laittakaas j&h:sta ääninäytteitä ken omistaa ja sd-1:stä joka on modattu olis kiva kuulla miltä ne kuulostaa
gator
04.08.2005 21:41:51
Mulla on kans toi Jekyll&Hyde ja toi tompsin kuvailema laite ei vaikuta samalta peliltä.
Erittäin tyytyväinen olen ollut laatikkoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)