serious 01.08.2005 18:36:13 | |
---|
Vaihdoin tossa Squier 51:sen kaulamikin käytettyyn duncaniin (QP Staggered) ja hyvältä kuulostaa ja toimii, paitsi että mikki poimii muitakin kitaran ääniä kun vaan kielten. Vaikkapa hihnalukon narinat kuuluvat nyt vahvistimesta, jota ei tapahdu tehdashumpparilla. Voisiko olla huono juote vai huono eristys vai mitä? |
fox 01.08.2005 18:47:48 | |
---|
Vaihdoin tossa Squier 51:sen kaulamikin käytettyyn duncaniin (QP Staggered) ja hyvältä kuulostaa ja toimii, paitsi että mikki poimii muitakin kitaran ääniä kun vaan kielten. Vaikkapa hihnalukon narinat kuuluvat nyt vahvistimesta, jota ei tapahdu tehdashumpparilla. Voisiko olla huono juote vai huono eristys vai mitä? Herkkä mikki.. :) Älä rymyä, tai sitte käytä säätöjä pienemmällä. |
serious 01.08.2005 19:01:55 | |
---|
Herkkä mikki.. :) Älä rymyä, tai sitte käytä säätöjä pienemmällä. Tuskinpa mikään mikki, vaikka miten herkkä on, poimii hihnalukkojen narinoita. Yritä siinä soittaa seisaaltaan kun pikkasenkin kun liikkuu nii kaikki narinat kuuluu vahvistimesta yhtä kuvaa kun soitto :D. Ja mitäs murretta tämä "rymyä" mahtaa olla? |
fox 01.08.2005 19:29:46 | |
---|
Tuskinpa mikään mikki, vaikka miten herkkä on, poimii hihnalukkojen narinoita. Yritä siinä soittaa seisaaltaan kun pikkasenkin kun liikkuu nii kaikki narinat kuuluu vahvistimesta yhtä kuvaa kun soitto :D. Ja mitäs murretta tämä "rymyä" mahtaa olla? Hämmeessä voiraan rymytä.. ;) Eikun ihan oikeesti, kovin herkkä mikki, jos gainia on viel vaffistimen puolelta reippaasti, tai etuasteesta, voi aivan hyvin noita nirinöitä ja muita kolahduksia ottaa..saati kanteen naputtelua. Yks konsti olis tietysti sitä mikkiä vähän rungosta eristellä, solukuminpalasia mikkikoloon pohjalle. |
Joees 01.08.2005 20:45:42 | |
---|
Tuskinpa mikään mikki, vaikka miten herkkä on, poimii hihnalukkojen narinoita. Yritä siinä soittaa seisaaltaan kun pikkasenkin kun liikkuu nii kaikki narinat kuuluu vahvistimesta yhtä kuvaa kun soitto :D. Ja mitäs murretta tämä "rymyä" mahtaa olla? Helposti poimii moisia ääniä monetkin. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
Paby 01.08.2005 21:05:01 | |
---|
Jep hyvinkin on mahdollista moinen. Omassa vm. 1984 Tokai stratossa on niin herkät mikit, että esim. kännykän sisäisen kellon (tai minkälie härrävärrän) napsunta kuuluu. Niin ja myös läppärin kovalevyn rutinat ja vikinät kuuluu kivasti. Vois joskus äänittää noita ääniä, sen verta erikoisilta kuuluu. Oli muuten hupainen tilanne kun musaliikkeessä myyjän kanssa etsittiin äänen lähdettä kun putkivahvarista alkoi kuulua outoja. Kännykkähän siellä taskussa oli... Walk Away With Your White - Delta Swing |
sartzan 01.08.2005 21:29:14 | |
---|
Hämmeessä voiraan rymytä.. ;) Aiheeseen mulla ei ole sen kummemmin kommentoitavaa, mutta halusin vain raportoida täysin offina, että kyllä Oulussakin rymytään, ja Kymenlaakson kieppeiltä lähtöisin oleva kaverini myöskin juuri vahvisti, että myös siellä rymytään. Enkä malta olla vielä viisastelematta - edelleenkin varsinaiseen aiheeseen liittymättä - että Suomessa ilmestyi 40 vuotta sarjakuva, nimeltään Rymy-Eetu, 30-luvulta ihan tuonne 70-luvulle saakka, mukaanlukien sotavuodet. Kovin suosittu oli kuulemani mukaan, putkahdin itse vain maailmaan sen verran myöhään, että nuo suosion huippuvuodet jäi näkemättä. Nonniin, jäähyä tämmöisestä offauksesta, puhukaas taas niistä mikeistä... "Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
Fortune 01.08.2005 21:30:52 | |
---|
Aiheeseen mulla ei ole sen kummemmin kommentoitavaa, mutta halusin vain raportoida täysin offina, että kyllä Oulussakin rymytään, ja Kymenlaakson kieppeiltä lähtöisin oleva kaverini myöskin juuri vahvisti, että myös siellä rymytään. Enkä malta olla vielä viisastelematta - edelleenkin varsinaiseen aiheeseen liittymättä - että Suomessa ilmestyi 40 vuotta sarjakuva, nimeltään Rymy-Eetu, 30-luvulta ihan tuonne 70-luvulle saakka, mukaanlukien sotavuodet. Kovin suosittu oli kuulemani mukaan, putkahdin itse vain maailmaan sen verran myöhään, että nuo suosion huippuvuodet jäi näkemättä. Nonniin, jäähyä tämmöisestä offauksesta, puhukaas taas niistä mikeistä... Kainuussakin rymytään, samoin ilmeisesti Pohjois-Karjalassa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
LaXu 01.08.2005 21:51:11 | |
---|
Enkä malta olla vielä viisastelematta - edelleenkin varsinaiseen aiheeseen liittymättä - että Suomessa ilmestyi 40 vuotta sarjakuva, nimeltään Rymy-Eetu, 30-luvulta ihan tuonne 70-luvulle saakka, mukaanlukien sotavuodet. Kovin suosittu oli kuulemani mukaan, putkahdin itse vain maailmaan sen verran myöhään, että nuo suosion huippuvuodet jäi näkemättä. http://www.byterapers.com/~grendel/scan/rymy-eetu/ Hoho! Tuo kansi on aivan paras! :D |
broken soul 02.08.2005 23:14:46 | |
---|
kai se rymytä on ihan yleinen sana. hei mulla tuli, tai no tulee vieläkin ylimäärästä surinaa ja kierto ongelmia jos soitteleepi kännykkä taskussa. ja täälläpä ei ole kuuluvuutta edes. mutta tosin tätä tulee vain harvoin, mutta ärsyttävää se on kun pitää ottaa käsikoruja, sormuksia, ja kännykin pois ennen kun voi soitella. Can you see that I'm only a broken soul....? |
saha 02.08.2005 23:27:19 | |
---|
Emg 81 myös päästää läpi noita hihnan natinoita. ei pidä melskata. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
momo 03.08.2005 03:45:10 | |
---|
"Raha on vain vaihdon väline" |
Joees 03.08.2005 08:12:06 | |
---|
kai se rymytä on ihan yleinen sana. hei mulla tuli, tai no tulee vieläkin ylimäärästä surinaa ja kierto ongelmia jos soitteleepi kännykkä taskussa. ja täälläpä ei ole kuuluvuutta edes. mutta tosin tätä tulee vain harvoin, mutta ärsyttävää se on kun pitää ottaa käsikoruja, sormuksia, ja kännykin pois ennen kun voi soitella. En mä ikinä ole ottanut yhtäkään korua pois jotta voisin soitella. Hyvin luonnistuu niidenkin kera. Eikä mulla niistä mitään ylimäärästä kolina ole tullu? Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
broken soul 03.08.2005 12:04:26 | |
---|
en meinannu kolinaa mutta sormukset häiritsee kummasti, ja käsikorut oikeassa kädessä ku tahtoo tulla kielien päällä (jos on jotain löysiä ketjuja) Can you see that I'm only a broken soul....? |
Mrezzye 03.08.2005 19:34:32 | |
---|
Hämmeessä voiraan rymytä.. ;) Kyllä savossakin rymytään. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
trih 03.08.2005 19:39:22 | |
---|
Helsingissäkin rymytään. Täällä on myös rymyryhmiä. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
pohojammaalla rymytähä "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |