MV 02.08.2005 09:18:54 | |
---|
Tänään oli kanssa ihan hyvä. On muuten julkaistu niinä legendaarisina x-files pokkareinakin. Ihan ok, mutta ennenkaikkea jännä...Säpsähtelin sohvalla aina kun joku katsoi näyttöön:) Ens viikolla tuleekin sitten kaksin kappalein mytologiajaksoja... "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Tympee Huttunen 02.08.2005 09:59:01 | |
---|
Aika kamala jakso tämä digitaalinäyttö-hommeli:) Myy minulle polkupyörä! Hinta max. 40e, mielellään Turusta. Ilmoita , jos löydät vihreän T-siipi-merkkisen pyöräni. Varastettu DBTL:ssä 29-30.7 välisenä yönä. |
kingdom 02.08.2005 20:21:57 | |
---|
Aika kamala jakso tämä digitaalinäyttö-hommeli:) Niin oli aika huono. En tajunnut, kuvitteliko ne ihmiset sen kemikaalin vaikutuksesta ne tekstit? Joka tapauksessa, aika huono jakso. Tämän päivän jakso kuulostaa paremmalta: Uneton mies. Amerikkalainen scifi-sarja. Mulder etsii Vietnam-veteraania, joka on päättänyt kostaa kaikille vuosien takaisessa verilöylyssä osallisina olleille. |
Chrissie 02.08.2005 22:16:55 (muokattu 02.08.2005 22:24:59) | |
---|
Uneton mies. Amerikkalainen scifi-sarja. Mulder etsii Vietnam-veteraania, joka on päättänyt kostaa kaikille vuosien takaisessa verilöylyssä osallisina olleille. Argh! Damn you, Krycek! Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
Argh! Damn you, Krycek! Enpäs tiennytkään että hänkin astui mukaan kuvioihin jo näin aikaisessa vaiheessa. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
aikavaikea 03.08.2005 06:50:11 | |
---|
Enpäs tiennytkään että hänkin astui mukaan kuvioihin jo näin aikaisessa vaiheessa. En muistanut minäkään. Sanoin sohvan pohjalla ääneen tv:lle: "Kato perkele, Kraitsekki!". Muuten tuo eilinen ei niin ihmeellinen ollutkaan. I can’t stop the music I could stop it before Now I don’t wanna hear it Don’t wanna hear it no more |
Osmo 03.08.2005 11:18:34 | |
---|
En muistanut minäkään. Sanoin sohvan pohjalla ääneen tv:lle: "Kato perkele, Kraitsekki!". Muuten tuo eilinen ei niin ihmeellinen ollutkaan. Sehän oli jo siinä jaksossa Genderbender sen seksimaanikkolahkolaisen uhrina. Ei kyllä esitelty mitenkään, mutta sama näyttelijä oli. Pixies. |
aikavaikea 03.08.2005 11:21:53 | |
---|
Sehän oli jo siinä jaksossa Genderbender sen seksimaanikkolahkolaisen uhrina. Ei kyllä esitelty mitenkään, mutta sama näyttelijä oli. Okei. Mulla jäi tuo jakso näkemättä. I can’t stop the music I could stop it before Now I don’t wanna hear it Don’t wanna hear it no more |
sellisti 03.08.2005 23:24:48 | |
---|
Sehän oli jo siinä jaksossa Genderbender sen seksimaanikkolahkolaisen uhrina. Ei kyllä esitelty mitenkään, mutta sama näyttelijä oli. Jaa jaa. Mahtoikohan olla kumminkaan "Krycekina" vai satunnaisena sivuosaesittäjänä..? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
aikavaikea 04.08.2005 07:36:04 | |
---|
Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
Osmo 04.08.2005 10:53:34 | |
---|
Piti käydä tarkastamassa. Kyllä toi Sleepless-jakso oli Krycekin ensimmäinen. Tosa -> http://gamma.nic.fi/~xfiles1/char/akrycek.htm Samaa linkkiä käyttäen: http://gamma.nic.fi/~xfiles1/seasons/s1.htm Lainaus: "Nicholas Lea teki ensi esiintymisen tässä jaksossa Martyn uhrina. Myöhemmin hänet tunnetaan Alex Krycekina." Eli en tiedä oliko hänestä jo tuolloin kaavailtu Alex Krycekiä, vai ei, mutta siellä mies hiippaili. Eli Krycekin eka oli tuo Sleepless, mutta näyttelijän ensimmäinen Genderbender. Hassua. Pixies. |
85423321 04.08.2005 14:20:20 (muokattu 04.08.2005 14:20:38) | |
---|
"Keväällä 2000 Krycek surmasi kostoksi Tupakkamiehen, joka oli aiheuttanut hänelle monasti vaikeuksia." Mitenkäs tämä on mahdollista, kun muistelen että Tupakkamies olisi ollut mukana viimeisessä X-Files jaksossa? |
Sir Härö 05.08.2005 00:22:21 (muokattu 05.08.2005 00:22:50) | |
---|
"Keväällä 2000 Krycek surmasi kostoksi Tupakkamiehen, joka oli aiheuttanut hänelle monasti vaikeuksia." Mitenkäs tämä on mahdollista, kun muistelen että Tupakkamies olisi ollut mukana viimeisessä X-Files jaksossa? Tupakkamieshän ei ollut täysin ihminen. Kö? E. Eikös se liittynyt intensiivisesti niihin humanoideihin? Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. |
aikavaikea 05.08.2005 06:59:15 | |
---|
"Keväällä 2000... ... mukana viimeisessä X-Files jaksossa? Mä olen kyllä nähnyt sarjan aiemminkin, mutta pitäisikö jättää tällaiset postaukset pois ajatellen heitä jotka nyt katsovat ensimmäistä kierrosta? Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
Osmo 05.08.2005 12:04:14 | |
---|
Mä olen kyllä nähnyt sarjan aiemminkin, mutta pitäisikö jättää tällaiset postaukset pois ajatellen heitä jotka nyt katsovat ensimmäistä kierrosta? Ehdottomasti pitäisi! Poistakaa nuo! Pixies. |
kingdom 05.08.2005 15:54:54 (muokattu 05.08.2005 15:55:09) | |
---|
Vittu. Varottakaa saatana edes jos spoilaatte. |
Schnowotski 05.08.2005 17:57:16 (muokattu 05.08.2005 17:57:44) | |
---|
Niin oli aika huono. En tajunnut, kuvitteliko ne ihmiset sen kemikaalin vaikutuksesta ne tekstit? Joka tapauksessa, aika huono jakso. Valtio oli piilottanut viestejä sinne ja ne näki vain kemikaalin vaikutuksesta.... Tai sitten ei... tai sitten he kuvittelivat... kuka tietää... Hyvä jakso oli tuo. Joitain lemppareitani on vielä tulematta. Tai toivon etteivät ne ole lipsuneet silmieni ohi. edit: ja varsinkin ne pianomusiikit tuossa sekoamis-jaksossa olivat mahtavia. Uujee. "Tuleeko sinulle huono omatunto jos syöt karkkeja, jotka esittävät hedelmiä?"
-Dutteri
"anteeksi, mie en tajua... ei hitto. tuntuu kosmiselta. siinä on viestisi. mutta en vain tajua" -kokarek |
Ed_Guy 07.08.2005 12:16:46 | |
---|
Valtio oli piilottanut viestejä sinne ja ne näki vain kemikaalin vaikutuksesta.... Tai sitten ei... tai sitten he kuvittelivat... kuka tietää... Hyvä jakso oli tuo. Joitain lemppareitani on vielä tulematta. Tai toivon etteivät ne ole lipsuneet silmieni ohi. edit: ja varsinkin ne pianomusiikit tuossa sekoamis-jaksossa olivat mahtavia. Uujee. Tuo jakso oli paras tähän asti toisena tulee jättimato... THV-Klubi #27 |
MV 07.08.2005 23:39:57 | |
---|
Helvetin hyvä jakso (ylläri), huomenna odotukset korkeella! Aika lepposasti lähti äijä kipittämään karkuun kriittisessä tilassa:) "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
juuso a 07.08.2005 23:45:40 | |
---|
Hyvä jakso taas joo. Nuo kaksijaksoiset on yleensä olleet aina hyviä. Nytkin oli itse Chris Carter käsikirjoittanut ja ohjannut. Elämä on kivaa, jippii!!! |