Aihe: Saga
1
flowerpower
19.05.2003 16:24:57
Kävin katsastamassa Sagan Stokiksella v. 84, kolahti kun metrin halko. Taisi olla Sagan kultavuosia 80-luvun alkupuoli.
Bändi on Kanadan Torontosta ja musiikki tyyli jotain progen ja AOR:n väliltä. Koskettimien ja kitaran vuoropuhelu on jotain ainutlaatuista, Saga tekee musikkinsa tyylillä. Joko siitä pitää tai ei. Laulajan ääni on aika erikoinen se ehkä jakaa mielipiteitä?? Minä pidän. Suosikkilevyni; Heads or tailes(84), In transit(live 82), Worlds apart(81), Silent night(80).Mutta kokeile myös niitä uudempia levyjä.
2541
19.05.2003 16:49:34

Heads Or Tales ja Worlds Apart ovat parhaat levyt, sen jälkeen meni meiniki turhan AOR:ksi ja limaiseksi. Uusimmilla levyillä bändi on palannut takaisin alkuaikojen tyyliin, mutta kuulemani perusteella ei oikein enää vakuuta. Saksassahan ne on vielä ihan kuninkaita!:)

Generation 13 (1995) on aika jännä levy, aika erilaista mitä ovat koskaan tehneet. Jakaa mielipiteitä, mutta minä pidän.
Gaines
20.05.2003 11:53:46
Tässäpä yksi sivusto liittyen Sagaan:
http://www.saga-archive.com/

Itse pidän erittäinkin paljon bändistä, tosin en ole tutustunut kuin alkupään tuotantoon. In Transit on levyhyllyssä ja aika-ajoin tulee sitä pyöritettyäkin levarissa. Monipuolista meininkiä progevaikutteista aina kaupallisempaan menoon.
- Never stop Running -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)