Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 524 25 26 27 28122 123 124 125 126
ojukka
28.07.2005 21:47:47
Se Viilis mainos jossa pikku penikka juoksee urheilukentällä ja leikkii urheilijaa. Käsittämättömän ärsyttävä, älisevä nulikka.
Apupappien seksiteeseistä: 11.Kehosi on omasi, Jumalan luoma, r*nkkaa rauhassa.
Mufasa
28.07.2005 22:09:36
Se Viilis mainos jossa pikku penikka juoksee urheilukentällä ja leikkii urheilijaa. Käsittämättömän ärsyttävä, älisevä nulikka.

Totta, mutta hän on uusi maailmanennätysukkeli.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Von Härskiburg
29.07.2005 00:15:56

" Ostit sitten tonttuja...."

Ei tämä tähän ketjuun kuulu, tämä on mainio.
I live to function.
Jormaz
29.07.2005 00:55:05
Siis tuossahan ne syyttää saunalahtea jostain? Ei kommentoi omia paskasia mainoksia.

Vaikuttaa kusipäältä, pysyn Saunalahden asiakkaana.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Tempura
29.07.2005 07:10:25
Mulle Soneralta soittivat oikein ja yrittivät selittää että verkot vaihtuu ja mitäs luulet että miten kuuluvuuspuoli on sitten, ja plaaplaa.

Mä olen saunalahden mies saatana ja mulle ei tommosia soitella.
THV-Klubi #7
Hakki
29.07.2005 10:40:00 (muokattu 29.07.2005 10:41:26)
Mulle Soneralta soittivat oikein ja yrittivät selittää että verkot vaihtuu ja mitäs luulet että miten kuuluvuuspuoli on sitten, ja plaaplaa.

Mä olen saunalahden mies saatana ja mulle ei tommosia soitella.

Vaihdoin itse saunalahdesta tele finlandiin. Mua alkoi nyppimään ihan todenteolla saunalahden mainostyyli mitä sai hesarin etusivultakin lukea. Suosi suomalaista. Laittakaa vielä perään että potki pakolaista niin avot.

Faijan firmassa vaihtoivat sopparin elisalle ja sen jälkeen on kuulemma reissatessa saanut sanoa hyvästi kuuluvuudelle. Taajamissa kuuluu ok, mutta vähänkin korvessa ei tarvitse olla kumoinenkaan risu edessä niin katveessa ollaan.

Niin, ja kaiken huipuksi olen Soneralla töissä. Olen siis ruotsalainen petturipaska. Haistakaa ***** ja pitäkää rätinäverkkonne.
while(true) {metal.play(örörör);}
Tempura
29.07.2005 10:43:32
Niin, ja kaiken huipuksi olen Soneralla töissä. Olen siis ruotsalainen petturipaska. Haistakaa ***** ja pitäkää rätinäverkkonne.

Jos mulla olis kolme omenaa ja sulla ei yhtään, niin söisin itse kaikki ja jäisit ilman!
THV-Klubi #7
Tmp
29.07.2005 10:49:43
Suosi suomalaista. Laittakaa vielä perään että potki pakolaista niin avot.

Tuossa argumentaatiossa taas ei ole mitään järkeä. Mielestäni Saunalahden mainostustyyli on ollut ihan mallikas. Samaa ei voi sanoa Tele Finlandista. Hyvin on Saunalahti toiminut. En ole huomannut eroa Soneran ja Elisan verkon välillä.
Kuuntele oikeaa musiikkia - www.penelopeband.net
Hakki
29.07.2005 11:31:28 (muokattu 29.07.2005 11:32:39)
Tuossa argumentaatiossa taas ei ole mitään järkeä. Mielestäni Saunalahden mainostustyyli on ollut ihan mallikas. Samaa ei voi sanoa Tele Finlandista. Hyvin on Saunalahti toiminut. En ole huomannut eroa Soneran ja Elisan verkon välillä.

Nojoo, kärkevästihän asiani ilmaisin eikä tuolla mitään pohjaa sen enempää ollut kuin mulle syntyvä mielikuva. Siihen varmaankin olen oikeutettu? Vaihdetaanko vaikka pakolaisen tilalle ruotsalainen niin ollaan asian ytimessä? :)

Isän kanssa puhuessa poikkimenneiden puheluiden prosentti kasvoi eksponentiaalisesti kun liittymä vaihtui Elisaan. Tästä ja muutamasta muusta kaverin kokemuksesta olen johtopäätökseni vetänyt.

Sanottakoon vielä, että olin ihan tyytyväinen saunalahden asiakas ja mielestäni elisan pikkupiikit mainonnassa teliasoneralle olivat suhteellisen onnistuneita. Se yksi hesarin etusivun suosi suomalaista- mainos liehuvalla siniristilipulla vaan poltti mulla jonkun sulakkeen takaraivossa.

e. typottaa kun kirjoittaa nopeasti
while(true) {metal.play(örörör);}
85423321
29.07.2005 18:06:51 (muokattu 29.07.2005 18:07:31)
Tämä ei ole kyllä TV -mainos, mutta sen verran paska kuitenkin että ansaitsee maininnan. Eli se Volkswagen Golf lehtimainos, jossa poseeraa Ellen Jokikunnas ym. Miksi helvetissä sillä on peukku pystyssä kun vieressä on tyhjä Golffi? Vai yrittääkö mainos kertoa että Golffi on niin romu auto että jättää tielle?
ten
29.07.2005 18:26:57
Totta, mutta hän on uusi maailmanennätysukkeli.

Mielestäni aivan loistava maailmanennätysukkeli tuo poika! Tykkäsin tosta mainoksesta kuin hullu puurosta!
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
HaloOfFlies
29.07.2005 18:50:00 (muokattu 29.07.2005 18:51:49)

Onkos Telefinlandin tv-mainonta kenenkään muun mielestä alkanut olemaan jo aika todella ärsyttävää? Ja myös sangen TÖRKEÄÄ, nehän jo suoraan Saunalahden asiakkaille vittuilevat. Jotenkin tuntuu siltä, ettei mainoksissa saisi tehdä noin.

Ihmettelen tuota että TeleFinlandilla on sanottu Saunalahden väitteitä perättömiksi. Siis se TeleFinlandin mainoshan alkaa: "Arvoisa SAUNALAHDEN asiakas." Jos tuo ei anna aihetta kanteluun niin mikä sitten?. Itse vaihdoin alkukesästä TeleFinlandille ja ihan hyvin on toiminut, mutta tuo mainonta on kyllä suoraan sanottuna ala-arvoista.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Jag
29.07.2005 21:06:31 (muokattu 29.07.2005 21:12:22)

Onkos Telefinlandin tv-mainonta kenenkään muun mielestä alkanut olemaan jo aika todella ärsyttävää? Ja myös sangen TÖRKEÄÄ, nehän jo suoraan Saunalahden asiakkaille vittuilevat. Jotenkin tuntuu siltä, ettei mainoksissa saisi tehdä noin.

Ihmettelen tuota että TeleFinlandilla on sanottu Saunalahden väitteitä perättömiksi. Siis se TeleFinlandin mainoshan alkaa: "Arvoisa SAUNALAHDEN asiakas." Jos tuo ei anna aihetta kanteluun niin mikä sitten?. Itse vaihdoin alkukesästä TeleFinlandille ja ihan hyvin on toiminut, mutta tuo mainonta on kyllä suoraan sanottuna ala-arvoista.

Noniin lyödäänpä nyt sitten ihan "asiantuntijan" kommenttia kehiin:
Itse "työskentelen Teke Finlandin" leiviin (siis aivan alimmalla portaalla myyn vaan niit liittymii) ja tiedän aika paljon näistä asioista kun joudun niitä aina käsittelemään. Yritän silti rakentaa tekstini puoluuttemolta näkökohdalta. (siis tää ei oo mulle mikää haudan vakava juttu ku enmä sitä elääkseni tee). Minulla ei ole minkäänlaista osuutta TF:n tuotteeseen, että millainen se on ja miten se toimii/ miten sitä mainostetaan. Täyttelen vain vaihto/liittymäsopimuksia.

Oma mielipiteeni (korostetaa nyt sanaa oma) TF:n (=tele finland) mainonnasta: Mainokset ovat sisällötään erittäinki huonoja..Siis minun mielestäni. Aikaisempi mainonta on ollut vielä ihan OK tasolla. Se on keskittynyt nuorisoon. Siellähän on puhuttu salarakkaista yms.
Nykyinen mainonta onkin sitten aivav eri asia. Saunalahtelaiset raukat. Ihan tottahan ne siellä mainoksessa puhuvat. Se ei vain sovi Suomalaiselle mentaliteetille, että suoraan hyökätää toista yhtiötä kohtaan. Suomessa ei olla totuttu tuollaiseen, koska se on laitonta. Esim. jenkeissä se on täysin laillista että Coca cola haukkuu mainoksissaa Pepsiä. Siis ilmeisesti lailliseksi tuossa mainonnassa näin Suomen oloissa tekee sen, että se on totta. ( Tuo äsköinen lause on ihan mutu tuntuma tietoa. Siis se saattaa olla ihan täyttä paskaa mutta se on käsitys mikä minulle on jäänyt: olen nyt kesälomalla, joten en pysty edes tarkistamaan asiaa.)

Saunalahti vs. tele finland

-tele finland on mielestäni reiluiten toiminut operaattori, kautta aikojen näin Suomen markkonioilla. En tiedä sitten ACN: ästä josta vähän kaikilla tuntuu olevan oma mielipiteesä.--->niin miksi TF on reilu. Esim, siksi että kun kerran sen asiakkaaksi siirtyy niin loppuu operaattori vaihokset hintakilpailun perässä. Jos sitten ei halua ns. kylkiäisten perässä juosta.
-TF:n KAiKKi hinnanalennukset ovat koskeneet sen kaikkia asiakkaita. Eipä oo Suomen maassa toista operaattoria, joka näin olisi toiminut. Ei kaikki jaksa juosta nuiden hintakilpailun myötä laskevien hintojen perässä. Siis muut liittymäthän yleensä tekevät aina uuden liittymätyypin. Esim. DNA-onni viime syksynä (jos oikein muistin) perusteettii. Hirveet mainoksest joka puolel et nyt super halpaa Dna-lla. Niin jos vaihdat DNA liittymään. Mut vieläpä sinne jäi pyörimään nuita vvanhan hintaisiakin liittymiä. Vieläkin DNA alla on esim. vakio M liittymiä joista maksetaan: kk.maksu 3.95 puh .012€/min ja txt. 0.09€/kpl. Ei kaikki asiakka ole tietoisia mitä heidän phelunsa maksavat yms. Tai ei jaksa/kiinnosta kys. toimenpidettä suorittaa... Sama pätee myös saunalahteen. Sieltäkin löytyy noita vanhooja "päivittämättömiä" liittymiä. TF n asiakkaana sinun ei tarvitse mitään tehdä vaan edut tulevat automaattisesti.

-Lisäksi Tf n asiakkaana voit vaihtaa liittymätyyppiä ilmaiseksi neljä kertaa vuodessa tuolta TF n sivuilta. Että jos haluaa vaikka puhepaketti liittymän, mikä on oiva vaihtoehto pikkasenki enemmä puhelinta käyttävälle. Toki Saunalahdellakin liittymätyyppiä voi vaihtaa. ja melekeinpä saman hintaisia liittymiä on sielläkin. (ihan pikkueroja aina siellä täällä)
-Saunalahdelta löytyy todalla kilpailukykyset hinnat. Se on totta, mutta liittymää saa aina silloin tällön päivitellä. Ja yhtä kilpailukykyiset ne on TF lläkin
-Kuuluvuus
-Saunalahdella oli mielestäni iso + kun sai valita Elisan ja Soneran verkon väliltä. Nythän se ei enää ole sitte mahollista jos ne ei soneran verkkoo käytä.
-Tele Finlandhan on Telia Sonera Finlandin tytäryhtiö. TF (olkoon nyt teiän mielestä + tai - ) Tele Finland käyttää täydeltä laajuudeltaan Soneran verkkoa. Eli sieltä on varmasti jok ikinen tolppa käytössä. Saunalaheden ja Soneran sopimushan oli salainen ja ei tiedetä missä laajuudessaan se toimi.
- tuo kuuluvuus hommahan vaihtelee paikoittain. Eli on paikkoja missä ei Sonera kuulu ja on paikkoja joissa Elisa ei kuulu. Ja jopa paikkoja jossa pelkä DNA eli Finnetin verkko pelittää. Mutta yleisesti ottaen Soneralla on maan laajin kuuluvuus. Toimii mm. n.190 ulkomaassa. Täältä löytyy kuuluvuuskartta http://217.78.192.38/dna/peittokartta.asp?language=FI

-Koti/ukomaalaisuudesta:

-Saunalahti mainostaa kovasti kotimaisuuttaan. Ilmeisesti sekään ei ihan kokonaa kotimainen ole vaan osakkeen omistajina on myös ulkomaanlaisia. sama homma Elisalla.Ja Saunalahteahan on jo pitkään ollut ostamassa joku Irlantilainen yhtiö : Saunalahdesta ostotarjouksen antanut islantilainen Novator rahoittaa irtisanomiskorvauksen korottomalla lainalla, joka muutetaan pääomalainaksi. Pääomalaina voidaan vaihtaa Saunalahden osakkeiksi hintaan 2,05 euroa per osake, yhtiöt kertoivat. Novator ilmoitti samalla luopuvansa ostotarjouksen toteuttamisen edellytyksistä koskien due diligence -tarkastusta, viranomaishyväksymistä ja rahoitusta. http://www.mtv3.fi/uutiset/txt/medi … tml/arkistot/mediait/2005/07/377487
- TF on tosiaan Telia Soneran tytäryhtiö jota kyllä kilpailevat yhtiöt jaksaa haukkua ulkomaalaisuudestaan. Totuus on kumminkin se, että suurin osa Soneran osakkeista on kotimaisessa omistuksessa. Herrat kyllä on Ruotsissa.
-Ainut täysin kotimainen yhtiö on DNA. Mielestäni kyseinen firma ei tarpeeksi tätä tietoa hyödynnä markkinoinnissaan. Toisaalta kyseisen firman kuuluvuudesta/toimivuudesta voidaan olla montaa mieltä.

Joo en enää jaksa kirjottaa...Siis mun mielipide et Hyvö liittymä huonot mainokset...voisin kirjotella tähän vaik loppu yön.

HUOM! en vastaa tekstissä olevista virheistä...on aika lailla mututuntumalla kirjoteltu viesti ku en oo töissäkää kuukauteen ollu. Jos huomaatte virheitä ni korjatkaa ihmeessä.

Edit: täynnä kirjotusvirheitä...on niin paljo että en jaksa korjata.. jos ette ymmärrä jotain kohtaa niin kysykää.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Paperilyhty
30.07.2005 09:53:58
Se joku Ostos-TV:n sekoitusjuttu on aika hölmö:
"I could see myself using this every day!". "Yksi...kaksi...kolme sekuntia!". Siinä menee varmasti ainakin kuusi sekuntia. Ei ne sekunnit sillain kulu, että lasketaan kolmeen. Hahaha.
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
Keimo
30.07.2005 21:32:10
Miksi helvetissä sillä on peukku pystyssä kun vieressä on tyhjä Golffi? Vai yrittääkö mainos kertoa että Golffi on niin romu auto että jättää tielle?

Jos se unohti avaimet sisälle.
THV - Klubi #14
slipkorn
03.08.2005 11:18:26
Hei, kaikki Sotka-mainosten ystävät! Sotkan sivuilla on saamari kaksi (2) uutta Sotka-mainosta!

www.sotka.fi

On taas semmoista herkkua, että.
Shitmanek
03.08.2005 12:48:05
Hei, kaikki Sotka-mainosten ystävät! Sotkan sivuilla on saamari kaksi (2) uutta Sotka-mainosta!

www.sotka.fi

On taas semmoista herkkua, että.

Tuo toinen ainakin oli tullut jo joskus telkkarista :(
slipkorn
03.08.2005 14:03:17
Tuo toinen ainakin oli tullut jo joskus telkkarista :(

Eikös siinä vanhassa ollut joku Gardemeister-potkulauta? En tiedä sitten. Keskustelenko tosissaan Sotka-mainoksista?
Shitmanek
03.08.2005 16:37:40
Eikös siinä vanhassa ollut joku Gardemeister-potkulauta? En tiedä sitten. Keskustelenko tosissaan Sotka-mainoksista?

Kyllä! Mutta tarkoitinkin tuota sänkymainosta, samanlaisen olen nähnyt joskus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)