Aihe: Metallia Squierilla
1 2 3
LassiÖ
25.07.2005 11:58:35
http://www.thomann.de/thoiw3_shadow_sh661_prodinfo.html

Tuokin on ihan hyvä mikki, testattu on.
IMIK #26 kalamies#17 >-)))>
Teemu K.
29.07.2005 16:37:58

joo joku tehokas humbucker tallaan ja ehkä vielä himpun verran paksummat kielet niin kyllä se siitä

Paksut kielet? Hahaha. sanosin et mitä ohuemmat kielet, ni sitä rajummat demppaus-soundit. Ohuemmilla kielillä myös terävämpi metal-ääni! (metallica käytti "...And Justice for All"-levyllä Dean Markleyn 09-42-kieliä) ne on ihan pätevät, kokeile
Mitä mieltä oot? - Ihan sama...
opaa
30.07.2005 17:43:29
Paksut kielet? Hahaha. sanosin et mitä ohuemmat kielet, ni sitä rajummat demppaus-soundit. Ohuemmilla kielillä myös terävämpi metal-ääni! (metallica käytti "...And Justice for All"-levyllä Dean Markleyn 09-42-kieliä) ne on ihan pätevät, kokeile

Mut metallicahan soittaa perus E virityksellä. Jos soittais D tai C virityksellä nii mä en uskalla kuvitellakaan miten ysisetti käyttäytyis siinä tapauksessa...
Jackson Dinky
30.07.2005 20:12:49 (muokattu 30.07.2005 20:13:52)
Maalauta vielä squierisi kermankeltaiseksi ja koverra otelauta ja eikun tiluttamaan Eb ;)

Mut metallicahan soittaa perus E virityksellä. Jos soittais D tai C virityksellä nii mä en uskalla kuvitellakaan miten ysisetti käyttäytyis siinä tapauksessa...ireestä ;)

09 setti ei ole liian löysä D vireeseen. Ne soi hyvin vielä mutta se on eriasia onko tottunut soittamaan normaalijäykkyys kielillä vai jollain vaijereilla.
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Lutkare
02.08.2005 19:20:48
Mulla ainaki lähti squierista ihan kivat hevisaundit ku ostin bossin metal-zonen :) ...vakio mikeillä siis
Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)