LassiÖ 25.07.2005 11:58:35 | |
---|
IMIK #26
kalamies#17 >-)))> |
Teemu K. 29.07.2005 16:37:58 | |
---|
joo joku tehokas humbucker tallaan ja ehkä vielä himpun verran paksummat kielet niin kyllä se siitä Paksut kielet? Hahaha. sanosin et mitä ohuemmat kielet, ni sitä rajummat demppaus-soundit. Ohuemmilla kielillä myös terävämpi metal-ääni! (metallica käytti "...And Justice for All"-levyllä Dean Markleyn 09-42-kieliä) ne on ihan pätevät, kokeile Mitä mieltä oot?
- Ihan sama... |
Paksut kielet? Hahaha. sanosin et mitä ohuemmat kielet, ni sitä rajummat demppaus-soundit. Ohuemmilla kielillä myös terävämpi metal-ääni! (metallica käytti "...And Justice for All"-levyllä Dean Markleyn 09-42-kieliä) ne on ihan pätevät, kokeile Mut metallicahan soittaa perus E virityksellä. Jos soittais D tai C virityksellä nii mä en uskalla kuvitellakaan miten ysisetti käyttäytyis siinä tapauksessa... |
Jackson Dinky 30.07.2005 20:12:49 (muokattu 30.07.2005 20:13:52) | |
---|
Maalauta vielä squierisi kermankeltaiseksi ja koverra otelauta ja eikun tiluttamaan Eb ;) Mut metallicahan soittaa perus E virityksellä. Jos soittais D tai C virityksellä nii mä en uskalla kuvitellakaan miten ysisetti käyttäytyis siinä tapauksessa...ireestä ;) 09 setti ei ole liian löysä D vireeseen. Ne soi hyvin vielä mutta se on eriasia onko tottunut soittamaan normaalijäykkyys kielillä vai jollain vaijereilla. Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |
opaa 30.07.2005 22:24:20 | |
---|
09 setti ei ole liian löysä D vireeseen. Ne soi hyvin vielä mutta se on eriasia onko tottunut soittamaan normaalijäykkyys kielillä vai jollain vaijereilla. Niin ja toisaalta heviä paukuttaessa monet varmaan suosii että ne kielet nyt ottais edes jonkun verran jämäkästi vastaan eikä roiku ku löysä nahka. |
Lutkare 02.08.2005 19:20:48 | |
---|
Mulla ainaki lähti squierista ihan kivat hevisaundit ku ostin bossin metal-zonen :) ...vakio mikeillä siis Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |