Marlowe 28.07.2005 17:23:45 | |
---|
Tom Waits ja Bob Dylan eivät ole listalla, koska tässä etsittiin kaikkien aikojen parasta amerikkalaista bändiä, ei sooloartistia. Luultavasti Zappa jäi osittain samasta syystä ulos listalta, sillä eiköhän hänetkin mielletä etupäässä yksittäiseksi artistiksi: voisin kuvitella ettei the Mothers of Invention sano Joe Averagelle juuri mitään. Lisäksi miehen musiikki on ehkä vähän liian vaikeaa tavalliselle tallaajalle (joihin muuten lasken myös itseni). Olen aina yhtä ällistynyt siitä, miten tällaiset helkkarin tyhjänpäiväiset lukijaäänestystulokset saavat joka kerta aikaan niin älyttömästi sitä samaa, tyhjänpäiväistä jaarittelua. Mitä sitten, että olette eri mieltä? Mitä sitten, että olisitte tehneet erilaisen listan? Listaukset herättävät parhaimmillaan keskustelua ("yllättävää, että Nirvana on näin alhaalla, jos ottaa huomioon..."), niistä voi löytää jotakin uutta ("mikäs se tälläinen Replacements on, jota kaikki kehuvat"?) ja sitä rataa. Lisäksi on mielenkiintoista lukea toisten käyttäjien mielipiteitä ja kommentteja. Perusteluja tietysti kaipaisi monesti lisää. Ja jos kärjistetään vähän, niin eikö valtaosa keskustelusta tälläkin foorumilla ole enemmän tai vähemmän tyhjänpäiväistä: piruakos ketään oikeasti kiinnostaa, mitä mieltä olin Pink Floydista Live 8- konsertissa tai mistä Stevie Wonderin levystä kannattaisi minun mielestäni aloittaa souliin tutustuminen. Loppuun se perinteinen foorumiklisee: ei ole pakko lukea tai osallistua. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
sellisti 28.07.2005 19:25:30 | |
---|
Olen aina yhtä ällistynyt siitä, miten tällaiset helkkarin tyhjänpäiväiset lukijaäänestystulokset saavat joka kerta aikaan niin älyttömästi sitä samaa, tyhjänpäiväistä jaarittelua. Mitä sitten, että olette eri mieltä? Mitä sitten, että olisitte tehneet erilaisen listan? Mitä sitten, että Pearl Jam on paska ja Journey nyt ainakin ja hyi helkkari eihän kukaan tommosia voi äänestää ja siinäs nähdään miten tyhmiä ne jenkitkin on ja miksei MUN suosikki päässyt listalle kun se on ihan oikeesti paras? Niin mutta miksei W.A.S.P. ollut listalla..? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
aikavaikea 28.07.2005 19:41:36 | |
---|
2541: Kyllähän minäkin Pearl Jamista tykkään (sori vaan Lauri!;) ) mutta aika yllätys nähdä se ykkösenä. No hei, aatteleppa ite. Se on ameriikkalaisten äänestämä lista. Sama porukka joka äänesti George W:n toista kertaa pressaksi. :-) What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Faith no more? Nine Inch Nails? rikollista. ainakin tuo fnm, nin nyt onkin ihan sama |
käsi 28.07.2005 20:59:22 | |
---|
taas yksi turha lista listojen maailmaan. kai joku näistä saa jotain irti, minä en. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
oulukyllosa 28.07.2005 22:44:55 | |
---|
Mielenkiintoista. Taas yksi lista, jonka kärjessä on bändi josta en tiedä yhtään mitään. Haa!Minäpä tiedän, tää on se bändi joka 90-luvun alussa lauloi jonkunnimisestä pojasta MTV:llä -play some skynyrd, man!- |
Stradlin 29.07.2005 00:31:38 | |
---|
PEARL JAM! Bändi vei voiton, koska on pysynyt itselleen uskollisena, heidän musiikkinsa rokkaa, on myynyt rutosti levyjä, imitaattoreita on runsaasti, ja keikkansa ovat halpoja Mitä ihmettä toi itselleen uskollisena pysyminen tarkoittaa? Sitäkö, että tekee jatkuvasti samanlaisia biisejä? En nyt tiedä, onko se sitten mitenkään hyvä juttu. Toisaalta, se selittäisi Bon Jovin pääsyn listalle. Ain't It Fun? |
Tempura 29.07.2005 05:29:01 (muokattu 29.07.2005 05:29:40) | |
---|
Mitä ihmettä toi itselleen uskollisena pysyminen tarkoittaa? Sitäkö, että tekee jatkuvasti samanlaisia biisejä? Samanlaisia? Täytyy sanoa, että kaikkia PJ:n levyä rutosti kuunnelleena en ymmärrä mitä tarkoitat. Pelästyin muuten saatanasti kun joku heitti että ne olisi lopettaneet. Tuli hetkeksi epäuskoinen olo ja epäilin kaiken olemassaoloa. Tuosta listasta sikäli en välitä, aivan samojahan tuollaiset ovat. Enkä nyt Jammia olisi kärjessä odottanut näkeväni jos ollenkaan. THV-Klubi #7 |
disarm 29.07.2005 10:06:24 | |
---|
En minäkään valittaisi Pearl Jamin ykkössijasta. Jos ei kaikkien aikojen paras jenkkibändi niin ainakin yksi parhaista.. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Ronnie James 29.07.2005 10:14:28 (muokattu 29.07.2005 22:44:29) | |
---|
Tosi outo valinta ykköseksi, samoin tuo Queensrychen korkea sijoitus... Tom Petty and the Heartbreakers on myös ollut aikoinaan kova juttu Ameriikassa, mutta ehkä se on jäänyt vain niukasti pois listalta. |
Ronnie James 29.07.2005 10:18:12 (muokattu 29.07.2005 22:53:46) | |
---|
EDIT: okei, tämä oli turha, poistetaan |
Prome 29.07.2005 12:50:35 | |
---|
Voi pojat. |
Tapani L 29.07.2005 13:15:54 (muokattu 29.07.2005 13:17:49) | |
---|
Editoin koko paskan pois. Ihan tyhmää ja turhaa provoilua. |