Roger 27.07.2005 04:19:52 | |
---|
Tuli hankittua sitten digiboxi ja avautuivat digiteeveen ihanuudet. Yle Teemalta vaikuttaa tulevan varsin runsaasti musiikkiohjelmia yms. konsertteja ja dokkareita. Onko Teeman musiikkitarjonta kuitenkin rajoittunut tuohon perjantaihin, jolla syksyllä näyttäisi tulevan Kaisaniemi poppia, suomalaisen musikkivideon historiaa sekä Takamaata, vai tuleeko populaaria musiikkia enemmänkin? Rockin klassikkolevyt sarja näyttäisi jo päättyneen (harmi..), toivottavasti tulisi uusintana. "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
Kitarajeesus 27.07.2005 15:27:56 | |
---|
No populaarimusiikkia tulee aika vähän, mutta minulle ainakin jazz1:set ja viikonlopun klassisen musiikin tarjonta riittää varsin hyvin. Musiikki on elämä. |
sellisti 27.07.2005 16:32:16 | |
---|
No populaarimusiikkia tulee aika vähän, mutta minulle ainakin jazz1:set ja viikonlopun klassisen musiikin tarjonta riittää varsin hyvin. Joo, jazzia ja klassista tulee ihan mukavasti. Vois tollasia legendaarisia vanhempia keikkoja tai muita näyttää tietysti vaikka enemmänkin, kun nyt kulttuurikanavaksi tätä kutsutaan. Mutta tuo oli ihan mielenkiintoinen tuo rockin klassikkolevyt, jos ei nyt järin syväluotaava... "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
spank aki 27.07.2005 16:42:42 | |
---|
Vois tollasia legendaarisia vanhempia keikkoja tai muita näyttää tietysti vaikka enemmänkin, kun nyt kulttuurikanavaksi tätä kutsutaan. Keskiviikkona 24.8. klo 22.50 Tietoisku: Tasa-arvo. (1974) Hurriganes-yhtyeen konsertti Tavastia-klubilla Helsingissä. TV-arkiston Iltatähtenä nähdään katsojien toivoma harvinaisuus. Hurriganesin vuoden 1974 Tavastian keikka on koostettu työnauhoista uudelleen. |
Necromuru 27.07.2005 17:33:53 | |
---|
Rockin klassikkolevyt sarja näyttäisi jo päättyneen (harmi..), toivottavasti tulisi uusintana. Nehän löytyvät myös DVD:nä. Näin olen kuullut. "Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta. |
Erinomaiseksi on paljastunut sarja Maista musiikkia, joka tulee tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 19.30. On ollut Salif Keitaa yms. maailmanmusiikin straboja kertomassa musiikistaan. Hieno kanava kaikin puolin - ei ole ollut ikävä sen koommin MTV3, Subia eikä Nelosta. |
tapsali 27.07.2005 18:01:24 (muokattu 27.07.2005 18:02:10) | |
---|
Mä itse asiassa toivoisin myös enemmän rokimpaa tarjontaa. Kuitenkaan tuo klassinen ei ole meikäläiselle just "se" juttu. Maailma on kuitenkin täynnä hienojen rokkibändien hienoja taltiointeja. |
gandar 28.07.2005 11:34:30 | |
---|
FST:ltä tulee myös paikka paikoin kaikenlaista herkkua ja suurimpaan osaan vielä suomiteksteillä. Ceci n'est pas une signature |
gogo 28.07.2005 11:38:16 | |
---|
Eilenä myös Spencer Davis Groupia kun olivat Suomessa keikalla. Alusta asti en nähnyt, onko kellään tietoa miltä vuodelta tuo oli peräisin? oksettaa. |
Kari S 28.07.2005 12:35:15 | |
---|
Eilenä myös Spencer Davis Groupia kun olivat Suomessa keikalla. Alusta asti en nähnyt, onko kellään tietoa miltä vuodelta tuo oli peräisin? 1967. Helvetin kova! Harmi kun en pistänyt nauhalle! |
Roberto 28.07.2005 13:19:05 | |
---|
Eilenä myös Spencer Davis Groupia kun olivat Suomessa keikalla. Alusta asti en nähnyt, onko kellään tietoa miltä vuodelta tuo oli peräisin? Oli kyllä ihan superia! |
The Duke 03.08.2005 08:13:07 | |
---|
Eilenä myös Spencer Davis Groupia kun olivat Suomessa keikalla. Alusta asti en nähnyt, onko kellään tietoa miltä vuodelta tuo oli peräisin? Tuosta on ihan virallinen dvd-julkaisu. It's not another state of mind..It's another mind of state... |