Feggy 22.07.2005 11:36:51 | |
---|
24.7. klo 13-19 Päälava 13.00 Ilmiliekki 14.30 Soul Captain Band 16.00 Flaming Sideburns 17.30 Ismo Alanko Säätiö Rytmilava 13.00 Bruunin jengi 14.00 Sväng 15.00 Sydän, sydän 16.30 London Philharmonic Skiffle Orchestra 18.00 Tuomari Nurmio
Nosturilla 24.7. klo 18.00, liput 6e (sis. narikka), K-20 THE FLAMING SIDEBURNS -goes acoustic Kaivarin keikan jälkeen styrkkareista sammuu virta ja Fleimarit vetävät akustisen keikan Pikku-Nosturissa. Harvinaista herkkua bändiltä jonka nupit on totuttu näkemään kaakkoon väännettynä keikalla kuin keikalla! HUOM! Lipunmyynti ovelta, kannattaa tulla ajoissa että ehtii saada lipun, kapasiteetti kesäklubilla intiimit 200hlö.. Less is more. |
jPekka 24.07.2005 22:10:18 | |
---|
On tosiaan ilo nähdä, että vanhan kunnon ajan ihkaoikeat Kaivarin konsertit ovat palanneet. Tässähän vanhakin jo nuortuu, etenkin kun Ismo soitti muutamia varsin odottamattomia herkkupaloja Hassisen koneen ja Siekkarien valikoimista (kuten Pelko ja On mulla unelma). Muutenkin vetreä keikka, ja Ismon lisäksi myös minulle tuli mieleen Koneen viimeiseksi (oikeaksi) esiintymiseksi jäänyt keikka samassa paikassa 23 vuotta sitten. Soul Captain Band oli samaten mainio ja sopi kesän lämpöön oivasti. Kunnon groovea, leppoisaa otetta, mainioita koukkuja. Flaming Sideburnsilla kulki komppi kuin höyryveturi, mutta voi kumpa joku a) tekisi niille keskinkertaista parempia biisejä ja b) sovittaisi ne entisetkin joksikin muuksi kuin yksitotiseksi läpipaahtomakkaraksi. Sitten bändi saattaisi saada aikaan jotakin ikimuistoista. Nurmio jäi valitettavasti näkemättä, kun oli koordinaation kukkasena yhtä aikaa Ismon kanssa - ja Ismo on minulle nostalgiasyistä ykkösempi. - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |
Feggy 25.07.2005 11:33:10 | |
---|
On tosiaan ilo nähdä, että vanhan kunnon ajan ihkaoikeat Kaivarin konsertit ovat palanneet. Tässähän vanhakin jo nuortuu, etenkin kun Ismo soitti muutamia varsin odottamattomia herkkupaloja Hassisen koneen ja Siekkarien valikoimista (kuten Pelko ja On mulla unelma). Muutenkin vetreä keikka, ja Ismon lisäksi myös minulle tuli mieleen Koneen viimeiseksi (oikeaksi) esiintymiseksi jäänyt keikka samassa paikassa 23 vuotta sitten. No niin! Olin itsekin tuolla samaisella keikalla silloin ja oli siinä historian havinan tuntua. Eilen tosin olin niin perusteellisen väsynyt edellisillan tupaantuliaisista, että jäi koko Kaivari väliin... Less is more. |
kivi 25.07.2005 18:04:14 | |
---|
Eilen tosin olin niin perusteellisen väsynyt edellisillan tupaantuliaisista, että jäi koko Kaivari väliin... Olisit ny edes Nosturiin tullut. Hauska kun saatiin illan ähräyksen jälkeen PA korjattua, poikettiin sitten rumpalin kanssa hyvin ansaitulle talkoo-oluelle juuri kun Fleimarit alkoi soittaa. Aika kesäsunnuntai. |
Olisit ny edes Nosturiin tullut. Hauska kun saatiin illan ähräyksen jälkeen PA korjattua, poikettiin sitten rumpalin kanssa hyvin ansaitulle talkoo-oluelle juuri kun Fleimarit alkoi soittaa. Aika kesäsunnuntai. Juu, valitan. Ei kannattaisi miksata kevyitä ja väkeviä, näköjään...hyvä kun jaksoin kaupassa käydä. Less is more. |