aikavaikea 25.07.2005 08:08:01 | |
---|
Kaikille tarpeeksi tunnetuille artisteille ja bändeille löytyy myös inhoajia. Jos kukaan ei nikottele, niin kyseessä on mitä todennäköisimmin sen verran tuntemattomampi porukka että vain ne, jotka pitävät ko. musiikista ovat sen löytäneet. Toinen vaihtoehto on se, että artisti on niin hajuton ja mauton, ettei aiheuta reaktioita mihinkään suuntaan. Toisaalta: Mistä ketjusta ei juurikaan löydy nikottelua? Jos sellaisen jotain artistia koskevan ketjun löydät, niin vastaus lienee siellä. Kaikesta huolimatta vastaan Nick Lowe tai Jason & The Scorchers, jotta joku saa nikotella tässä ketjussa niitä vastaan. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Chunga 25.07.2005 08:11:56 | |
---|
aika nopeasti löytyi haukkujia vain sen takia että piti päästä haukkumaan ettei missään nimessä vaan kävisi niin että täällä löydetään joku yhtye josta kaikki olisivat samaa mieltä. Paras vastaus on kyllä edelleen tähän kysymykseen Queen. Muusikot arvostavat hyvien biisien ja soundien takia. Ei-muusikot pitävät Queenin monista hiteistä(vanhemmalle väelle queenin kappaleet saattavat jopa muistuttaa vanhoista tapahtumista). Itse olen kaveripiiristäni löytänyt ainoastaan yhden ihmisen jonka mielestä queen on paskaa ja sekin johtuu siitä että hän on kyllästynyt Queenin urheilustadionbiiseihin (kuten we will rock you tai we are the herkkusienet), mutta veikkaan että jos soittaisin hänelle joskus jotain vanhempaa queenia saattaisi hänkin pitää... Mites Toto? "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man |
tigrushka 25.07.2005 08:26:17 | |
---|
aika nopeasti löytyi haukkujia vain sen takia että piti päästä haukkumaan ettei missään nimessä vaan kävisi niin että täällä löydetään joku yhtye josta kaikki olisivat samaa mieltä. Mikä ajatuskukkanen! Tuo alkaa jo olla ns. "naisen logiikkaa". Paras vastaus on kyllä edelleen tähän kysymykseen Queen. Muusikot arvostavat hyvien biisien ja soundien takia. Ei-muusikot pitävät Queenin monista hiteistä(vanhemmalle väelle queenin kappaleet saattavat jopa muistuttaa vanhoista tapahtumista). Itse olen kaveripiiristäni löytänyt ainoastaan yhden ihmisen jonka mielestä queen on paskaa ja sekin johtuu siitä että hän on kyllästynyt Queenin urheilustadionbiiseihin (kuten we will rock you tai we are the herkkusienet), mutta veikkaan että jos soittaisin hänelle joskus jotain vanhempaa queenia saattaisi hänkin pitää... Parempi puolisko juuri hankki kolme vanhempaa Queenin albumia (jotka oli aikoinaan myynyt pois) ja enpä lämmennyt niillekään. I got stripes ^..^ |
Angus 25.07.2005 08:39:14 | |
---|
AC/DC on ehkä huonoin ehdotus. Totaalinen juntti-bändi. "juntti-bändi"? Ei oo tarpeeksi kauniita poikia? Musiikki on liian tinkimätöntä? Mutta en usko, että mikään voi mennäkään läpi, silti ehdotan RHCP:tä. Se on kaikista "ihan ok". Tätä vastaan olen kyllä henkeen ja vereen. Niin helvetin ärsyttävä bändi. U2 ja Radiohead nyt ainakin menevät samaan kastiin, kun niitäkin täällä oli ehdotettu. Barry: "In this sexual jungle, you're a predator, you are, Wayne."
Wayne: "I work alone if that's what you mean" |
Pluto 25.07.2005 08:43:27 | |
---|
Minä en pidä Jimi Hendrixistä enkä Kingston Wallista yhtään. Dillon, you son of a bitch! |
Chrissie 25.07.2005 10:11:33 (muokattu 25.07.2005 10:13:24) | |
---|
Minä en pidä Jimi Hendrixistä enkä Kingston Wallista yhtään. Ei kai tässä siitä ollutkaan kyse, vaan siitä mistä harvemmin kuulee negatiivista sanottavaa. Toto, Dire Straits, Pink Floyd, Jimi Hendrix voisi listata aika kevyesti. EDIT: Niin, ja Beatles voi minun puolestani painua sohvan taa piiloon. Pelkkä nimen kuuleminen saa karvat nousemaan pystyyn, ja se ei todellakaan ole hyvä asia! Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
aikavaikea 25.07.2005 10:19:59 | |
---|
Mites Toto? *pursk!* What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
blastoff 25.07.2005 10:27:02 (muokattu 25.07.2005 10:32:05) | |
---|
Tom Waits? e: Nick Drake |
Planetist 25.07.2005 10:27:46 | |
---|
Tom Waits? Mainitsin jo edellisellä sivulla! *voitontanssi* |
Prome 25.07.2005 10:28:41 | |
---|
Metallica |
Jani The Rock 25.07.2005 10:29:26 | |
---|
Tuomari Nurmiosta ja Agentsista ei juuri pahaa sanaa kuule. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
sartzan 25.07.2005 10:48:40 | |
---|
Agentsista ei juuri pahaa sanaa kuule. Tämä. Ja Annikki Tähti. "Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
tigrushka 25.07.2005 10:49:33 | |
---|
Olavi Virta I got stripes ^..^ |
Keke Urlaub 25.07.2005 10:52:44 | |
---|
Entäs Lynyrd Skynyrd? Voiko sitä vihata? Mielestäni kuuluu ihan hyvin näitten Straitsien yms. rinnalle. Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |
M-Juhana 25.07.2005 11:04:14 | |
---|
Rolling Stones. En ainakaan ite ole kuullut kenenkään haukkuvan Rollareita. Niin, ei ehkä Rollareita, mutta esim. Keith Richardsin persoona ja habitus maailman parhaana "riffi-kitaristina" on kyllä aiheuttanut "veret seisauttavaa" kinaa tälläkin foorumilla. You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
sartzan 25.07.2005 11:06:04 | |
---|
aika nopeasti löytyi haukkujia vain sen takia että piti päästä haukkumaan ettei missään nimessä vaan kävisi niin että täällä löydetään joku yhtye josta kaikki olisivat samaa mieltä. Tuotatuota, asia taitaa olla paremminkin niin, että on aikalailla mahdoton keksiä artistia josta _kaikki_ olisivat samaa mieltä. Ei negatiiviset kommentit ole asiasta tehden haukkumista, vaan oman mielipiteen ilmaisua ja osoitus vain siitä, että musiikkimaut ovat erilaisia, eikä kukaan voi koskaan mitenkään miellyttää kaikkia. Ei edes musiikissa. En itse ole minkäänlaisen velvollisuustykkäämisen kannalla, ts. "en tykkää bändin X musasta sitten pätkääkään, mutta pakkohan mun on olla sitä mieltä että se on aiwan mahtawa koska nii moni muu tykkää"-asenteesta. Mulle henk.koht. ei kolahda esim. U2 sitten pätkääkään, tasapaksua oman genrensä celinedionia munsta. Joidenkin mielestä kiistatta eräs huimimmista poppoista, mulle täysin merkityksetön. Muusikot arvostavat hyvien biisien ja soundien takia. Ei-muusikot pitävät Queenin monista hiteistä(vanhemmalle väelle queenin kappaleet saattavat jopa muistuttaa vanhoista tapahtumista). Ei passaa yleistää. On myös muusikoita, jotka eivät pidä Queenin biiseistä tai soundeista. On myös ei-muusikoita, jotka eivät pidä edes Queenin hiteistä saati sitten muista piiseistä, ja myös vanhempia ei-muusikoita, joille Queenin kappaleilla ei ole mitään henkilökohtaista historiallista merkitystä. Se, että joku bändi/artisti on "iso" ja menestynyt, ei tarkoita sitä, etteikö artistista kuulisi negatiivista kommenttia. Paremminkin asia on just päinvastoin. Mitä useampi immeinen on kuullut artistin tuotantoa, sitä todennäköisemmin löytyy myös niitä jotka ei diggaa. "Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
M-Juhana 25.07.2005 11:06:05 | |
---|
Tuomari Nurmiosta ja Agentsista ei juuri pahaa sanaa kuule. Agentsien kohdalakin kritiikki menee usein vain vokalistien vertailuun. Siis akselilla Sorsakoski / Kääriäinen. Badding on kaikkien suosikki, niikuin kuuluukin. You know we ain’t too good looking,
But we are satisfied -LEMMY- |
Stevie Wonder. Aika universaalisesti hyvää musaa, jos on vastaanottopäässä vähääkään musikaalisuutta. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Chrissie 25.07.2005 12:08:51 (muokattu 25.07.2005 12:09:33) | |
---|
Stevie Wonder. Aika universaalisesti hyvää musaa, jos on vastaanottopäässä vähääkään musikaalisuutta. Leonard Cohen tuli jostain syystä tästä mieleen. Niin ja se italialainen sokea mies, jonka nimi on aivan kielen päällä... Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
tigrushka 25.07.2005 12:09:59 | |
---|
Niin ja se italialainen sokea mies, jonka nimi on aivan kielen päällä... Andrea "Con Te Partiro" Bocelli? I got stripes ^..^ |