blondi_rock-basisti 10.06.2005 13:19:26 (muokattu 10.06.2005 14:51:27) | |
---|
Olettekos kuulleet tätä? Ich bin Schnapsi das kleine Alkodil. Ich trinke selten, doch wenn dann oft und viel. Zuerst da kraul ich mich am Ei, dann lass ich Schni Schna Schnäpschen rein. Schni Schna Schnapsi, Schnapsi Schnapsi Schnaps. Schni Schna Schnapsi, Schnapsi Schnapsi Schnaps. Ich bin Schnapsi bin klein und dick und debil, ich nehme Drogen und davon ganz schön viel. Ich sauf und SENSUROITU was ich kann, und manchmal leck ich, weil ich das so gut kann. Schli Schla Schlappi, Schlappi Schlappi Schlapp. Schli Schla Schlappi, Schlappi Schlappi Schlapp. Ich bin Schnapsi und hab`nen langen Stiel, ja der SENSUROITU , das ist mein Lieblingsspiel. Ich schleich von hinten an dich ran, und zeig dir, wie laut das klatschen kann. Kli Kla Klatschi, Klatschi Klatschi Klatsch. Kli Kla Klatschi, Klatschi Klatschi Klatsch. Ich bin Schnapsi der kleine Alkonaut, ich klatsche jeden aufs Maul der sich traut. Ich breche deinem Freund das Bein, dann nehme ich dich gleich zu mir nach Heim. Fli Fla Flatschi, Flatschi Flatschi Flatsch. Fli Fla Flatschi, Flatschi Flatschi Flatsch. Ich schmeiß dich sofort bei mir aufs Bett, und reiß dir die Haar und Höschen weg. Und wehe du bist nicht brav rasiert, dann wird halt ins Gesicht geschmiert. Fi Fa SENSUROITU ... Schni Schna Schnapsi, Schnapsi Schnapsi Schnaps. Schni Schna Schnapsi, Schnapsi Schnapsi Schnaps. Schli Schla... On myös laulu Gerhard Schröderistä (Schri schra Schrödi...) ja K-18-versio joka ei kylläkään näytä paljoa rankemmalta kuin tämä, ainakaan minun saksan kielen ymmärrykselläni. http://mitglied.lycos.de/beta247/schnappi-versionen.html EDIT: Muutama sana sensuroitu etten saa banneja tänne. |
faith 15.06.2005 19:17:35 (muokattu 15.06.2005 19:18:36) | |
---|
Iskää joskus hellästi jalasta puraisen ..laittaisin kyllä mielummin ite nopsasti tai jtn vastaavaa, koska muuten merkitys muuttuu melko radikaalisti.. kurz ja hellä ei oo ihan lähellä toisiaan merkityksellisesti =) Muuten toi näytti aika hyvältä, joskin siinä oli joku kohta mikä jäi kirraamaan, mutta en nyt muista mikä. plopplop =) Edit: Unohtu sanoa kommentit tosta toisesta versiosta. Aivan loistava! *naur* Please, try to understand.. I'm in love. |
Kurpitsa 23.07.2005 16:59:32 | |
---|
Napsu, pikku krokotiili Minä olen Napsu, pikku krokotiili. Tulen Egyptistä, maasta rantamilla Niilin. Munassa mä aluksi yksin makoilin, kunnes itseni vapauteen nips-naps-napsaisin. Nips naps Napsu, Napsu Napsu naps. Nips naps Napsu, Napsu Napsu naps. Minä olen Napsu, pikku krokotiili vaan. On mulla torahampaita paljon kerrassaan. Napsuttelen sitä, minkä suinkin saan mä kii, ja napsuttelen siksi kun oon siinä hyvä niin. Nips naps Napsu... Minä olen Napsu, krokotiilinpoikanen. Tykkään napsutella, se on leikki mieleinen. Äidin luokse hiivin ja pyydän katsomaan kuinka hyvin minä jo napsuttelenkaan. Nips naps Napsu... Minä olen Napsu, pikku krokotiili vaan. Ja napsuttelusta en koskaan tarpeekseni saa. Iskää joskus hellästi jalasta puraisen, ja sitten, sitten nukahdan uudelleen. Tästä kulttuuriteosta annan ensimmäisen plussani (tai ainakin kuvittelen osanneeni tehdä niin). "Vompatti on yksi ihmisen pimeistä puolista." -Paula- |
Jani The Rock 23.07.2005 17:16:12 | |
---|
Tästä kulttuuriteosta annan ensimmäisen plussani (tai ainakin kuvittelen osanneeni tehdä niin). No mutta, kiitoksia! Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Löytyiskös täältä ketään saksankielen taitoista, joka osais suurinpiirtein kääntää nuo Schnappi - das kleine krokodil kipaleen sanat..?? Itse en Saksan kieltä taida, joten aattelin kysästä. Laitan tähän viellä alkup. sanat, näin:
EDIT:Otsikko näköjään kusi valitan.. Miksi se pitää suomentaa..??? Onneks en oo kuullu koko biisiä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |