jamppamies 20.07.2005 19:06:08 | |
---|
Kuulin radiosta waspin jonkun slovari biisin eikä mitään hajua mikä se on en muista edes sanoja. Joten help me out!! |
Sarko 20.07.2005 19:13:51 | |
---|
Oisko Sleeping in the Fire? Show No Mercy |
-Mickill- 20.07.2005 19:15:07 | |
---|
The Idol? Hold On To My Heart? Sleeping (In The Fire)? It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
ozz3 20.07.2005 19:26:57 | |
---|
Sleeping In The Fire taitaa olla ilmeisin vaihtoehto. Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
gogo 20.07.2005 21:01:23 | |
---|
Helevetti että toi hold on to my heart onkin hyvä biisi. WASP:lla on paljo hyviä "herkempiäkin" biisejä, jos sallitte tuota adjektiivia käytettävän. oksettaa. |
Vai olisiko Forever Free? Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
-septimisti- 20.07.2005 23:31:28 | |
---|
Itse kuulin vähän aikaa sitten radio ykkösellä (!!!) Breathe biisin. Toinen slovari tuolta levyltä olis keep holding on. Mitäs muita mahdollisuuksia olisi jo mainittujen lisäksi. Cries in the night ainakin. Voisikohan joku laskea wild childin slowariksi? Onhan noilla uudemmillakin useampiakin slowareita. Wasp lähes järjestäen onnistunut parhaiten juuri noissa balladimaisissa viisuissa. |
sellisti 20.07.2005 23:51:34 | |
---|
Voisikohan joku laskea wild childin slowariksi? No epäilen kyllä aika lailla. Tai sitten puolet Waspin tuotannosta on slovareita. =) Riippuu tietysti mihin on tottunut. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
jackcrow 21.07.2005 02:17:01 | |
---|
tässä aikas monta slowaria W.A.S.P.ilta. Top5 - Hallowed ground - Sleeping in the fire - Cries in the night - The Idol - Hold on to my heart Damnation angels Forever free Breathe Keep holding on What ill never find The Raging storm The Titanic overture ~slowari. The Great misconceptions of me (9 minuuttiin mahtuu muutama todella upea slowari kohta). Trail of tears tyylisiä hitaita biisejä on toki, mutta ne eivät mielestäni ole ihan sitä slowari kamaa mitä tässä haetaan !? Evermore muuten kuulostaa todella paljon forever free biisiltä, toki paljon huonommalta. Hyvä juttu ettei waspia kuitenkaan muisteta vaan jonkun slowarin takia... |