Aihe: Onko Mewiin tutustuneita..?
1
amos
06.05.2003 17:48:49
niin että onkohan täällä kyseiseen yhtyeeseen tutustuneita ihmisiä?
itse pidän paljon, tutustuin vasta tuon uuden levyn, frengersin, kautta..kannattaako hankkia vanhempaakin tuotantoa..?
tony.wirtanen
07.05.2003 11:24:38

niin että onkohan täällä kyseiseen yhtyeeseen tutustuneita ihmisiä?

Tony tykkää. Kuullut vain muutamia biisejä, mutta esim. Snow Brigade (jonka kuuli ruotsin P3 -radiosta) oli ihan KILLERI!

Varmastikin tutustumisen arvoista koko tuotanto, uskoisin. :)
Live fast, die young - www.the2short.tk
Tommi/Copter
07.05.2003 11:55:27

Tommi tykkää myöskin Mew:stä kovasti. En ole vanhempaan materiaaliin päässyt käsiksi mutta tuo mainitsemasi levy kyllä kolahti. Pitkästä aikaa jotain tuoreen oloista pop/rokkia. Kyllähän sieltä Radiohead ym. kuuluu läpi mutta mukava kokonaisuus levy kuitenkin on. Hieman valtavirrasta poikkeavia sovituksia ja hyviä sävellyksiä. Suosittelen.

Niin ja Tanskan pojathan soittelee Tavastialla ensi maanantaina.
nii-i
schism
07.05.2003 13:21:43

Vanhempaa tuotantoa kannattaa hankkia, jos vain jossain törmää siihen.

"Frengers"hän on nimittäin virallisesti bändin debyyttilevy, vaikka yhtyeeltä pari aikaisempaa julkaisua on tullutkin. Sellaista huhua myös olen kuullut, että Mewin aikaisempia levyjä ei tahdo löytyä edes kotimaan Tanskan kaupoista.

Ja osa "Frengers"in biiseistä on sitten uudelleen äänitettyjä versioita aikaisemmalta levyltä.

Mutta joo, maanantaina tavastialle hienoutta kuulemaan.
hukkam.
amos
08.05.2003 20:35:46
minä en pääse keikalle. harmittaa älyttömästi..mutta kerro ihmeessä keikan tunnelmia, kun ehdit :) olen jäänyt ihan koukkuun frengers levyyn...ollut levysoittimessa jo viikon putkeen... :)
Medication
09.05.2003 11:31:40
Hieman valtavirrasta poikkeavia sovituksia ja hyviä sävellyksiä. .

- "Hieman" :)
Tommi/Copter
12.05.2003 10:39:00

- "Hieman" :)

No onhan sitä paljon pahempiakin vääntöjä kuultu :)
nii-i
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)