Aihe: Onko Mewiin tutustuneita..?
1
amos
06.05.2003 17:48:49
niin että onkohan täällä kyseiseen yhtyeeseen tutustuneita ihmisiä?
itse pidän paljon, tutustuin vasta tuon uuden levyn, frengersin, kautta..kannattaako hankkia vanhempaakin tuotantoa..?
tony.wirtanen
07.05.2003 11:24:38

niin että onkohan täällä kyseiseen yhtyeeseen tutustuneita ihmisiä?

Tony tykkää. Kuullut vain muutamia biisejä, mutta esim. Snow Brigade (jonka kuuli ruotsin P3 -radiosta) oli ihan KILLERI!

Varmastikin tutustumisen arvoista koko tuotanto, uskoisin. :)
Live fast, die young - www.the2short.tk
Tommi/Copter
07.05.2003 11:55:27

Tommi tykkää myöskin Mew:stä kovasti. En ole vanhempaan materiaaliin päässyt käsiksi mutta tuo mainitsemasi levy kyllä kolahti. Pitkästä aikaa jotain tuoreen oloista pop/rokkia. Kyllähän sieltä Radiohead ym. kuuluu läpi mutta mukava kokonaisuus levy kuitenkin on. Hieman valtavirrasta poikkeavia sovituksia ja hyviä sävellyksiä. Suosittelen.

Niin ja Tanskan pojathan soittelee Tavastialla ensi maanantaina.
nii-i
amos
08.05.2003 20:35:46
minä en pääse keikalle. harmittaa älyttömästi..mutta kerro ihmeessä keikan tunnelmia, kun ehdit :) olen jäänyt ihan koukkuun frengers levyyn...ollut levysoittimessa jo viikon putkeen... :)
Medication
09.05.2003 11:31:40
Hieman valtavirrasta poikkeavia sovituksia ja hyviä sävellyksiä. .

- "Hieman" :)
Tommi/Copter
12.05.2003 10:39:00

- "Hieman" :)

No onhan sitä paljon pahempiakin vääntöjä kuultu :)
nii-i
jlounash
13.05.2003 16:33:17
12.5. Tavastia... huh huh veljet, aivan tajuton (ei tajua, ei tajuntaa; kaikki räjähti eilen...) veto Tanskan pojilta!!!
Kokonaisvaltainen elämys sai tästä vähän liikaakin kyynistyneestä soittajajäärästä kertaheitolla liikuttuneen musafanin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)