Aihe: Läppäri musavääntöön..?
1
neutrik
13.07.2005 12:14:20
pitäisi hommata kannettava musaohjelmia (Reason, Cubase..etc..) pyörittämään. minkälaisia vaatimuksia asettaa koneelle? kenelläkään suosituksia ? varmaankin PC kun nuo Applet tuppaa olemaan melko hintavia..
sami_sumea
13.07.2005 17:11:11 (muokattu 13.07.2005 17:12:03)

pitäisi hommata kannettava musaohjelmia (Reason, Cubase..etc..) pyörittämään. minkälaisia vaatimuksia asettaa koneelle? kenelläkään suosituksia ? varmaankin PC kun nuo Applet tuppaa olemaan melko hintavia..

Mulla on Dellin Latitude D600 1.6ghz Pentium M-prossulla ja gigan muistilla, kyllä tällä vääntää jo isompaakin projektia.. Näyttö on todella hyvä ja latenssit saa sisäänrakennetullakin äänikortilla todella alas (1.5ms).

Ainoa huono puoli jonka olen keksinyt on se, että tää käy selvästi kuumempana kuin mun vanha 1.4ghz Pentium M.

...
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v.
HK
13.07.2005 23:41:10
Mulla on Dellin Latitude D600 1.6ghz Pentium M-prossulla ja gigan muistilla, kyllä tällä vääntää jo isompaakin projektia.. Näyttö on todella hyvä ja latenssit saa sisäänrakennetullakin äänikortilla todella alas (1.5ms).

Ainoa huono puoli jonka olen keksinyt on se, että tää käy selvästi kuumempana kuin mun vanha 1.4ghz Pentium M.

...

Voisi kuvitella firewire-liitännän olevan hyödyllinen, ja lisämuistista ei koskaan ole haittaa.
Peltikorva puupäässä.
sami_sumea
15.07.2005 00:30:04

Voisi kuvitella firewire-liitännän olevan hyödyllinen, ja lisämuistista ei koskaan ole haittaa.

Mulla on PCMCIA-firewirekortti.. Ja perusvääntöön piisaa kyllä tuo mega. Jos tulee raskaampaa niin sitten pöytäkoneelle..

...
32788
15.07.2005 19:20:33
Mulla on PCMCIA-firewirekortti.. Ja perusvääntöön piisaa kyllä tuo mega. Jos tulee raskaampaa niin sitten pöytäkoneelle..

Niin varmaan 80-luvulla riittikin...
sami_sumea
16.07.2005 20:20:48

Niin varmaan 80-luvulla riittikin...

Ah, katos prkle, gigaa tarkoitin ;)

80-luvulla mega olis muuten ollut ihan hemmetisti :)

...
Landola59
16.07.2005 20:31:04
Reason,

On muute siinä mielessä hyvä että tulee kivasti koneella ja saa heitettyä guitar prolla tehdyt midit yms sinne.
Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)