Aihe: Trioli yms. termejä.
1 2
HCW
14.07.2005 15:51:18 (muokattu 14.07.2005 15:53:41)
Pelottaa ajatella, mitä se basisti sitten tekee... :)

Pasisti soittaa pelkkää yköstä. Kato, kun mää meen keikalle niin ne on niinku mun keikkoja. Mää teen heti alussa kaikille selväksi, että mää on niinkö rumpali. Aina kun tulee vähän tilaa niin tulee filli (symmetriset aika-arvot on niin tylsiä, paukutan mielummin kvintoleita ja septoleita, jaloilla poljen aina jotain esim. 7/4 poly.sekvenssejä), jos on mahdollista venyttää lopetuksia kasari mittoihin niin silloin venytetään, kääntelen komppeja vähän väliä, näytän biisien välissä kuinka nopeasti pysty soittamaan single stroke rollia ja kuinka viime viikolla treenasin sikasiistin tuplapasari jutun. Neuvon mielelläni myös muita kokemattomia soittajia mutta en ota neuvoja vastaan biisien suhteen koska mä oikeasti tiedän miten nää jutut menee (s******n puusilmät).

Et silleen, mä kumminkin tierän että mä oon aika hyvä ja tyylitajunen kaveri. Sen takia mulla on noita keikkoja. Viime vuonna oli yks, tänä vuonna on ollu vähä hiljasempaa.
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
Sardonc
14.07.2005 23:58:36
Näitä sitten kun laittaa sisäkkäin niin avot. Iso trioli alla vaikka, kahdeksasosa, heikolla isontriolionkahdeksasosalla alkava 16-osakvintoli + täydentävä 8-osa. jeeee!!½½½

Olisi kyllä hienoa kuulla miten tuollainen soitetaan. Joskus jollain sivulla kovastikin pällistelin moisia. Itse tykkään kyllä soitella trioleita välillä, kvintolit ja septolit ovat kanssa oikein kivoja kun häiritsee kanssa soittajia.
Päärynä
15.07.2005 02:15:09 (muokattu 15.07.2005 02:15:37)
Pasisti soittaa pelkkää yköstä. Kato, kun mää meen keikalle niin ne on niinku mun keikkoja. Mää teen heti alussa kaikille selväksi, että mää on niinkö rumpali. Aina kun tulee vähän tilaa niin tulee filli (symmetriset aika-arvot on niin tylsiä, paukutan mielummin kvintoleita ja septoleita, jaloilla poljen aina jotain esim. 7/4 poly.sekvenssejä), jos on mahdollista venyttää lopetuksia kasari mittoihin niin silloin venytetään, kääntelen komppeja vähän väliä, näytän biisien välissä kuinka nopeasti pysty soittamaan single stroke rollia ja kuinka viime viikolla treenasin sikasiistin tuplapasari jutun. Neuvon mielelläni myös muita kokemattomia soittajia mutta en ota neuvoja vastaan biisien suhteen koska mä oikeasti tiedän miten nää jutut menee (s******n puusilmät).

Pelottaa jo nyt se meidän ens viikon keikka...
Tyhmästä päästäisestä kärsii koko kettupopulaatio.
arse
20.07.2005 01:10:35 (muokattu 20.07.2005 01:11:15)

Duolilla isdudaan, se on sidä varden.

Sori.
el maraquero
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)