Ritsie 11.07.2005 16:32:11 | |
---|
Onkos kenelläkään tietoa/veikkauksia kenet se Keskinen ensi vuonna palkkaa ihmisiä viihdyttämään noin niinkuin päästaraksi sinne? Jossain oli Ac/Dc ainakin mainittu, mutta tästä ei ole mitään varmuutta. Vai vieläkö järkkää koko hommaa enää? Ja haku ei sitten ollut toiminnassa.. Ilkka Kanervan pallia jahtaa neljä vahvaa ehdokasta. |
Janus 11.07.2005 16:37:12 | |
---|
Oltiin siellä bilettä soittamassa -04, ja silloinhan pääesiintyjänä oli Scorpions. Silloin muistan jonkun selittäneen, että Keskisellä on "masterplanina" saada Miljoonarokkiin kaikki lempparibändinsä: 2004 Skorpparit, 2005 Europe, 2006 Bon Jovi (!) ja 2007 (Keskisen 40v-juhlavuotena) AC/DC (!!!!!!). Vielä ei vissiin ole mitään tietoa ensi vuoden suunnitelmista, tänä vuonnahan Deep Purple oli pääesintyjänä (mutta Europehan ravasi toisaalta lahden täällä puolen 2004 tienoilla muutenkin). Ilmeisesti Keskisellä on mahdollisuus ja haluakin siirtää joka vuosi Miljoonarockin ajankohtaa aina sen mukaan, että saisi isoimman artistin mukaan, jos tälle sopii vain tietty aika kesästä. 2004 Miljoonarock oli loppukesästä, tänä vuonna jo kesäkuussa. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Qsysi 11.07.2005 18:13:24 | |
---|
kai se aaseedeesee sinne tulee maailmankiertueellaan kunhan vaan höllätään niitä kukkaronnyörejä tarpeeksi. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma pastilli kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |
Flick 11.07.2005 20:24:20 | |
---|
Oli Keskinen kattomassa Sabbathia areenassa, joten kävinpä kysäisemässä herralta AC/DC:sta ja huhutusta keikasta. Vesa vastasi vain, että asioilla on ollut tapana luonnistua. Yritin kyllä tivata enemmän tietoja, mutta Mr. Kyläkauppa ei kuulemma halunnut/voinut antaa enempää tietoa asiasta. Oli muuten jälleen uusi neitonen kainalossa. Neidolla nahkahousut ja kaikki :) Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
lasol 11.07.2005 22:18:16 | |
---|
Noh kai heitit seiskaan winkin |
Planetist 11.07.2005 22:59:03 | |
---|
Noh kai heitit seiskaan winkin joo: "KYLÄKAUPPIAS ON SATANISTI" |
Mimi 12.07.2005 19:53:32 | |
---|
joo: "KYLÄKAUPPIAS ON SATANISTI" Jos sen muijalla sattuu olemaan nahkahousut jalassa? Joo, sillä on varmaan paidan alla risti väärinpäin ja kaikkee... Ja onhan se Sabbathkin niin saatanallista musiikkia... Jos sitten ihan asiaakin taas... Niin, on se mun mielestäni hienoa, että tuomoinen ns. pienempi taho, eli yksittäinen henkilö järjestää tämmöisiä tapahtumia, kuin miljoona rock, höystettynä tämmöisillä oikeasti isoilla starboilla, niinkin pienellä paikkakunnalla kuin Tuuri on. Ehkä joskus pääsen minäkin paikanpäälle katsomaan, vielä ei ole onnannut. Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
sellisti 12.07.2005 20:08:01 | |
---|
Jos sen muijalla sattuu olemaan nahkahousut jalassa? Joo, sillä on varmaan paidan alla risti väärinpäin ja kaikkee... Ja onhan se Sabbathkin niin saatanallista musiikkia... Mimi, se taisi olla huumoria. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
Aimo 12.07.2005 21:59:15 | |
---|
Mimi, se taisi olla huumoria. Ei saatananpalvonnassa ole mitään huumoria. Taidat olla itse Vanhan Jehnan kätyri! Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Pelsi 12.07.2005 22:05:38 | |
---|
Ei saatananpalvonnassa ole mitään huumoria. Taidat olla itse Vanhan Jehnan kätyri! Tulen ja laitan teille vihtaa housuun jos ei veivuu lopu! Metallican saisi kyllä Keskinen kutsua. Ei se vaan taida joutaa tuolta naisten pyörittämiseltään. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Kapane 13.07.2005 09:48:24 | |
---|
Sen verran hyvin keskisen pätäkkävarat arvaten veikkaan, että se on joko Faith no More, Beatles tai Nirvana. |
Planetist 13.07.2005 13:18:39 | |
---|
Sen verran hyvin keskisen pätäkkävarat arvaten veikkaan, että se on joko Faith no More, Beatles tai Nirvana. Kaikki edelliset, lämppäävät porukalla Kirkaa. |
Eiköhän tuo AC/DC ole hieman tasokkaampi bändi kuin ne hasbeen kehäraakit mitä Keskinen on puljunsa pihaan saanut aiemmin soittamaan. Lyön vaikka vetoa että bändiä ei tulla Keskisen järkkäämillä juhlilla näkemään. Tuon tason bändit vaativat hieman vakaammalla pohjalla olevia keikkajärjestäjiä ja keikkapaikkoja ennenkuin edes harkitsevat asiaa. Kyllä se niin on, että bändi ei tässä maassa soita kuin Hartwallilla tai Stadikalla. "What would we be without wishful thinking" |
kingdom 13.07.2005 18:04:08 | |
---|
Eiköhän tuo AC/DC ole hieman tasokkaampi bändi kuin ne hasbeen kehäraakit mitä Keskinen on puljunsa pihaan saanut aiemmin soittamaan. Lyön vaikka vetoa että bändiä ei tulla Keskisen järkkäämillä juhlilla näkemään. Tuon tason bändit vaativat hieman vakaammalla pohjalla olevia keikkajärjestäjiä ja keikkapaikkoja ennenkuin edes harkitsevat asiaa. Kyllä se niin on, että bändi ei tässä maassa soita kuin Hartwallilla tai Stadikalla. Deep Purple, kehäraakki? Jos olisit käynyt sen keikan katsomassa niin olisit luultavasti toista mieltä. Itse ainakin olen. Ja luulenpa että AC/DC tulee soittamaan jos vaan tarpeeksi rahnoo löytyy. |
Mimi 13.07.2005 19:31:16 | |
---|
Mimi, se taisi olla huumoria. Sellisti, kuinka idioottina minua oikein pidät? Ehkäpä se meikäläisen heitto ei kovin huumoripitoiselle vaikuttanut, mutta kai sen nyt huomaa, jos kommentoidaan ilmiselvää läppää, että se kommenttikin on heitetty ihan vaan huumorilla...? En tiedä sitten... lisätään nyt sitten =) etten vaikuta liian tosikolle Pitko tollotti, hiiri vikisi, ja minä karjuin vieressä että "et perkele syö sitä"! -Jani The Rock |
Flick 13.07.2005 20:40:51 | |
---|
On kuulemma AC/DC:n keikka palkkio miljoona euroa/keikka. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
sellisti 13.07.2005 23:12:34 | |
---|
Sellisti, kuinka idioottina minua oikein pidät? Ehkäpä se meikäläisen heitto ei kovin huumoripitoiselle vaikuttanut, mutta kai sen nyt huomaa, jos kommentoidaan ilmiselvää läppää, että se kommenttikin on heitetty ihan vaan huumorilla...? En tiedä sitten... lisätään nyt sitten =) etten vaikuta liian tosikolle Kunhan varmistin. =) No enpä itsekään haudanvakavissani ollut. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
tiukkapipo 14.07.2005 16:31:38 | |
---|
Eiköhän tuo AC/DC ole hieman tasokkaampi bändi kuin ne hasbeen kehäraakit mitä Keskinen on puljunsa pihaan saanut aiemmin soittamaan. Lyön vaikka vetoa että bändiä ei tulla Keskisen järkkäämillä juhlilla näkemään. Tuon tason bändit vaativat hieman vakaammalla pohjalla olevia keikkajärjestäjiä ja keikkapaikkoja ennenkuin edes harkitsevat asiaa. Kyllä se niin on, että bändi ei tässä maassa soita kuin Hartwallilla tai Stadikalla. Tai sitten Porin Jazzeilla. |
mrk 14.07.2005 18:51:19 | |
---|
Tai sitten Porin Jazzeilla. Keskinen saisi bändin varmaan halvalla samalta promoottorilta joka bändiä jazzeille myi :) "What would we be without wishful thinking" |
Angus 14.07.2005 23:51:51 | |
---|
Keskinen saisi bändin varmaan halvalla samalta promoottorilta joka bändiä jazzeille myi :) Jep :) |