Hakki 12.07.2005 09:18:30 | |
---|
Paradise Lost @ Ruisrock 10.7. Oli loppupeleissä hieno keika, vaikka yleisön ja bändin fiilikset ei ehkä ihan katossa olleetkaan. Piti myös lähteä kesken keikan kun kuski päätti sairastua. Soittivat kuitenkin paljon vanhempaa matskua, josta iso plussa. Mulla on soinu soittimessa ton jälkeen Draconian times aika monta kertaa. True belief oli myös parhautta. while(true) {metal.play(örörör);} |
Bassovadelma 12.07.2005 09:21:02 | |
---|
Kyllä, Ruisrockissa minäkin. Taisipa olla tuo HIM kun viimeisenä näkyi.. "Huumorin määrä on kääntäen verrannollinen hauskuuden neliöön." |
JOO100 12.07.2005 09:58:00 | |
---|
Slayer Tampereella. Ja se oli myös hieno keikka. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
Dead Star 12.07.2005 10:14:21 | |
---|
7.7.2005 Fantômas @ Tavastia Täytyy sanoa vaatimattomasti, että paras keikka jolla olen ollut. Bändi veti niin uskomattomalla ammattitaidolla (vaikka Bozziokin on mukana "vain tuuraamassa"), että oksat pois. Patton ohjasi showta ja bändiä kuin kapellimestari, sitä oli mieletöntä seurata, lähinnä suu auki ja silmät pyöreinä. Dinsdale? IMIK #14 |
arancia 12.07.2005 11:02:51 | |
---|
Flogging molly Ruisrockissa. Oli kyllä loistava keikka ja aivan mahtava meininki. |
Flogging molly Ruisrockissa. Oli kyllä loistava keikka ja aivan mahtava meininki. Poppamies #2 |
Pitkavirta 12.07.2005 13:57:24 (muokattu 12.07.2005 13:58:35) | |
---|
Ruisrok paketissa. Pe 8.7 -Rammstein (GER) - Mainio lavashöy, kuulosti hyvältä. La 9.7 -Damn Seagulls - Toimii aina, aamuinen ajankohta söi vähän tehoa. -Soul Tattoo - Ei oikein napannu, sori -Teräsbetoni - "seuraava kappale kertoo metallisotureista! Sen nimi on *korkea falsettikirkaisu jonka sisällöstä ei oikein saa selvää*" ;D Tää oli hauska nähdä. -Disco Ensemble - Vtun kova meno, diggasin kynpillä. -Negative - Sain keikan aikana jonku känni-angstikohtauksen, ei keikka napannu. -Zen Cafe - Meni vähän huti, mutta muistaakseni olin jonkin aikaa tätä kattomassa. -HIM - Hiton kiva keikka nähdä, vaikka en mitään nähnytkään. Yleisössä liikaa epäkohteliasta jengiä, ahistus -> pois -Liekki - Vähän väsynyt keikka, mutta tää on aina kiva nähdä. Loppupuoli tuli tsekattua. Su 10.7 -Maj Karma - Päivän paras ja ainoa veto jonka halusin nähdä. 'tanan hyvät soundit ja meininki kohdallaan. -Apulanta - Ainahan se menee.. Ei napannu, mutta dokattiin toisella korvalla keikkaa kuunnellen. -Hanoi Rocks - Olisin halunnu nähdä, mutta olin syömässä just. Kuului paviljonkiin kuitenki hyvin. -Teenage Fanclub (UK) - Vähän heikossa hapessa kuuntelin nurmella istuskellen. Aika mitäänsanomaton pumppu, stemmalaulut epiksessä. ;) -Poets Of The Fall - Katoin kaljateltasta, kun väsytti niin saatanasti, kaveri oli eturivissä ja energiajuomat sekä kofutabut oli sillä. -The Hives (SWE) - Kuunneltiin pari biisiä mutta siirryttiin nurmikoille tumuttamaan kun aloin piristyä. Ihan kiva bändi. -Egotrippi - Alettiin olla sen verran gänässä, että ihan kivat bileet pidettiin tässä vaiheessa. :) -The Hellacopters (SWE) - Katottiin vähän, mainio meininki. -Jonna Tervomaa - Tsiikailin ohimennen nurmikolla istuen. Ei mikään must-keikka, mutta ihan kivastihan se veti. joku 30vee -mimmi flirttaili ja kirjotteli kivoja asioita mun viinakassiin. -Within Temptation (NED) - Keikka ei napannu paljonkaan, mutta oma meininki oli ihan huipussaan. Naurettiin ja käkätettiin lähes tauotta koko keikan ajan. Nyt ku tarkemmin ajattelee, tuli nähtyä harvinaisen vähän bändejä tuolla.. |
tähtivaeltaja 12.07.2005 15:38:28 | |
---|
BÄNDI: Melrose AIKA: IBBF-viikon alussa PAIKKA: fckn' kesäkatu FIILIKSET: Odotin jotain menevämpää. Hirveän itseään täynnä oleva makeileva kitaristi joka oikeasti puistatti. Tylsä livebändi, ei asennetta. Levyllä sitten jo nukutaan? MUUTA: Onneksi oli ilmaiskonsertti ja sai kävellä pois koskipuistoon juomaan lämmintä punkkua ystävien kanssa ja katsomaan iänikuisia koskinäytöksiä. |
Tetsuo 12.07.2005 18:48:10 | |
---|
BLS Pakkahuoneella Tissot
Olen Eemilin chat-sisko. |
Taika-Jim 12.07.2005 19:17:29 (muokattu 12.07.2005 19:17:50) | |
---|
Flogging molly Ruisrockissa. Oli kyllä loistava keikka ja aivan mahtava meininki. Jep. Ei hirveästi huvittanut enää mitään Paradise Lostia tai Peer Güntiä jäädä kattomaan. Se oli aika mielenkiintoista löytää ittensä keikan loppupuolella noin 3 ihmisen päästä lavan reunasta vasemmalta, kun keikan alussa oli sijainti ollut aika lailla keskellä, jolloin allekirjoittaneen ja lavan väliin oli mahtunut 10-20 katsojaa/kuuntelijaa. |
Jani The Rock 12.07.2005 19:34:15 | |
---|
Slim Jim Phantom Hesassa Rock `n Roll Stationilla 9.7. Samalla tuli nähtyä myös Helgators ja Nine Lives. Livearvio artikkeleihin tulee kun ehtii. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Tarkastaja 12.07.2005 21:03:34 | |
---|
Jep. Ei hirveästi huvittanut enää mitään Paradise Lostia tai Peer Güntiä jäädä kattomaan. Se oli aika mielenkiintoista löytää ittensä keikan loppupuolella noin 3 ihmisen päästä lavan reunasta vasemmalta, kun keikan alussa oli sijainti ollut aika lailla keskellä, jolloin allekirjoittaneen ja lavan väliin oli mahtunut 10-20 katsojaa/kuuntelijaa. No Peer Güntiä jäin katsomaan, mutta Flogging Molly kyllä pisti päivän parhaan vedon. Itse en ollut menossa edes koko keikalle, mutta kun oli kehuttu niin kovaksi live bändiksi niin ajattelin mennä anniskelualueen puolelle kuuntelemaan muutaman biisin. Keikan lopuksi löysin itseni kuitenkin eturivistä. |
Angus 12.07.2005 22:30:13 | |
---|
Peer Günt Aitoon Kirkastusjuhlilla 11.7 Jumalauta kun oli kova taas! |
wavelength 13.07.2005 05:32:42 | |
---|
Ilmiliekki Quartet 9.7. Vilppulan satamassa. En tiedä mistä puhun. |
Edy 13.07.2005 12:17:00 (muokattu 13.07.2005 22:19:57) | |
---|
BÄNDI: Metallica AIKA: perjantai 28.05.2004 20-22 ja vähä päälle PAIKKA: Helsinki, Olympia stadioni FIILIKSET: Oli mahtavaa olla täpötäydellä stadionilla, kun Metallica palas Suomeen taas pitkän tauon jälkeen. Ja vielä hyvät paikat katsomossa ihan lavan vieressä, niin kyllä oli mahtava keikka (James: "Do u understand English?") MUUTA: Valaistus ja muutenki tunnelma pääsi vauhtiin vasta illan loppu puollella, ku tuli pimeämpää. Niin, ja lämppäreistä ehdittiin vain Slipknotti näkemään, josta ei kyllä saanut mitään selvää, paitti siitä kuinka ne heilu siellä lavalla. Me ihmiset olemme luonnonkappaleita, joten meillä jokaisella on todennäköisesti erilainen maku.Täten on turhaa kiistellä hyvästä ja huonosta musiikista, koska musiikki on makuasia.Mutta jos olisimme robotteja, voisimme arvuutella kumpi on hajalla. |
Pelsi 13.07.2005 16:28:21 | |
---|
BÄNDI: Metallica AIKA: perjantai 28.05.2005 20-22 ja vähä päälle PAIKKA: Helsinki, Olympia stadioni Nyt on joko väärä vuosi tuossa tai sitten olen missannut jotain olennaista. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Beowulf 13.07.2005 17:30:35 | |
---|
BÄNDI: Iron Maiden AIKA: Torstai 7.7.2005 PAIKKA: Hartwall Areena/Helsinki FIILIKSET: Mahtava meininki. Tosin viimeinen biisi oli kyllä minun makuuni aivan turha. Mutta menihän tuo noinkin. Muuten keikka oli aivan diamondi. MUUTA: Ensi vuonna sitten stadikalle. *Ei hyvää päivää* |
jussiohman 13.07.2005 17:44:46 | |
---|
Nyt on joko väärä vuosi tuossa tai sitten olen missannut jotain olennaista. ite tuumin samaa. |
Edy 13.07.2005 22:17:34 | |
---|
Nyt on joko väärä vuosi tuossa tai sitten olen missannut jotain olennaista. Hehe, joo, niin paljon on siitä aikaa jo... Me ihmiset olemme luonnonkappaleita, joten meillä jokaisella on todennäköisesti erilainen maku.Täten on turhaa kiistellä hyvästä ja huonosta musiikista, koska musiikki on makuasia.Mutta jos olisimme robotteja, voisimme arvuutella kumpi on hajalla. |
STT 13.07.2005 22:34:24 (muokattu 13.07.2005 22:35:47) | |
---|
ke 6.7.2005: Iron Maiden (Hartwall Areena, HELSINKI) to 7.7.2005: Iron Maiden (Hartwall Areena, HELSINKI) pe 8.7.2005: Stam1na, Fantomas, COB & Rammstein (Ruisrock, TURKU) la 9.7.2005: YUP (Ruisrock, TURKU) |