Aihe: Mistä maalia!?
1
simosiili
04.05.2003 15:51:39
mistä ihmeestä mä löydän tohon maalia?.,ensinnäkää, ei oikee tiedä mistä suomesta, tai mitä on sopivaa tuohon, eka tuli mielee ulkomaalaiset erikoisliikkeet, mut kai sitä suome´sta? ja hienouksia lähden ettimään? onko ehdotuksia!?
poppamies
04.05.2003 16:22:34

mistä ihmeestä mä löydän tohon maalia?.,ensinnäkää, ei oikee tiedä mistä suomesta, tai mitä on sopivaa tuohon, eka tuli mielee ulkomaalaiset erikoisliikkeet, mut kai sitä suome´sta? ja hienouksia lähden ettimään? onko ehdotuksia!?

Oletan että puhut kitaramaalista.
Spraypurkit autotarvikeliikkeestä tai huoltoasemalta. Motip merkki on ihan laadukasta. Jos ei löydy niin kyllä hommaan sopii muutkin spraymaalit mistä tahansa rautakaupasta.
"G-strings are for strippers"
Juzzu
05.05.2003 08:16:16 (muokattu 05.05.2003 08:16:31)
Simosiilillä on asiat levällään kuin Ellun kanalla ;o)
Eikös sulla ollut se runko jotain nättiä mahonkia? Elä laita maalia päälle, lakkaat ja jätät 'el naturel'.

Joko sulla on runko muodoissaan? Kaula katseltu?
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
poppamies
05.05.2003 09:19:12

Eikös sulla ollut se runko jotain nättiä mahonkia? Elä laita maalia päälle, lakkaat ja jätät 'el naturel'.

Makuasioita - mutta minun mielestä mahonki on kyllä sellainen roskapuu, vaikka onkin hyvää soitinpuuta, että vaatii jotain päällensä että näyttäisi kauniilta. Laitoin kerran ytheen rakentamani mahonki teleseen punertavaa petsiä ja tummensin (sunburst) reunat mustalla petsillä. Mahonki ei näy kunnolla mutta kuuluu selvästi. Otelaudan tein wengestä. Kitarasta tuli oikein veikeän näköinen. Mahonkisena olisi kyllä näyttänyt aika aneemiselta.
"G-strings are for strippers"
simosiili
05.05.2003 13:48:42
joo, muutki katteli, et miks ihmees sä maalaat ton?, se on niin kyllä iha hienoa puuta, mut en haluu mitään puunväristä, koska mä en tykkää siitä, olis kuin hienoa sitte tahansa..punamustaksi maalaan..ajattelin oisko sellanen bullseye....:)
Sami Koivisto
05.05.2003 14:17:47

Juu, eikun autotarvikeliikkeeseen ja automaalia (akryyli) kehiin. Osta biltemasta halpa lakkaruisku (yläsäiliö) ja anna palaa.
Tietäjä
05.05.2003 22:56:43
Oman omatekemän skebani maalasin spray maalilla, jonka hain viereisestä rautakaupasta. Kyseinen keppi on tehty mahongista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)