simosiili 04.05.2003 15:51:39 | |
---|
mistä ihmeestä mä löydän tohon maalia?.,ensinnäkää, ei oikee tiedä mistä suomesta, tai mitä on sopivaa tuohon, eka tuli mielee ulkomaalaiset erikoisliikkeet, mut kai sitä suome´sta? ja hienouksia lähden ettimään? onko ehdotuksia!? |
mistä ihmeestä mä löydän tohon maalia?.,ensinnäkää, ei oikee tiedä mistä suomesta, tai mitä on sopivaa tuohon, eka tuli mielee ulkomaalaiset erikoisliikkeet, mut kai sitä suome´sta? ja hienouksia lähden ettimään? onko ehdotuksia!? Oletan että puhut kitaramaalista. Spraypurkit autotarvikeliikkeestä tai huoltoasemalta. Motip merkki on ihan laadukasta. Jos ei löydy niin kyllä hommaan sopii muutkin spraymaalit mistä tahansa rautakaupasta. "G-strings are for strippers" |
Juzzu 05.05.2003 08:16:16 (muokattu 05.05.2003 08:16:31) | |
---|
Simosiilillä on asiat levällään kuin Ellun kanalla ;o) Eikös sulla ollut se runko jotain nättiä mahonkia? Elä laita maalia päälle, lakkaat ja jätät 'el naturel'. Joko sulla on runko muodoissaan? Kaula katseltu? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
poppamies 05.05.2003 09:19:12 | |
---|
Eikös sulla ollut se runko jotain nättiä mahonkia? Elä laita maalia päälle, lakkaat ja jätät 'el naturel'. Makuasioita - mutta minun mielestä mahonki on kyllä sellainen roskapuu, vaikka onkin hyvää soitinpuuta, että vaatii jotain päällensä että näyttäisi kauniilta. Laitoin kerran ytheen rakentamani mahonki teleseen punertavaa petsiä ja tummensin (sunburst) reunat mustalla petsillä. Mahonki ei näy kunnolla mutta kuuluu selvästi. Otelaudan tein wengestä. Kitarasta tuli oikein veikeän näköinen. Mahonkisena olisi kyllä näyttänyt aika aneemiselta. "G-strings are for strippers" |
simosiili 05.05.2003 13:48:42 | |
---|
joo, muutki katteli, et miks ihmees sä maalaat ton?, se on niin kyllä iha hienoa puuta, mut en haluu mitään puunväristä, koska mä en tykkää siitä, olis kuin hienoa sitte tahansa..punamustaksi maalaan..ajattelin oisko sellanen bullseye....:) |
Sami Koivisto 05.05.2003 14:17:47 | |
---|
Juu, eikun autotarvikeliikkeeseen ja automaalia (akryyli) kehiin. Osta biltemasta halpa lakkaruisku (yläsäiliö) ja anna palaa. |
Tietäjä 05.05.2003 22:56:43 | |
---|
Oman omatekemän skebani maalasin spray maalilla, jonka hain viereisestä rautakaupasta. Kyseinen keppi on tehty mahongista. |
simosiili 09.05.2003 21:06:09 | |
---|
joo, ja siihen tarvii viel kompressorin., mut onneks saan lainaks, et ku se maksaa kuiteki jotain 180egee... nyt tosiaan on kaikki osatkin kitaraanb, paitsi plexi jonka ite joutuu työstämään...enää sairaan kauan työtä, ja sit lopuks nupit kaakkoon, ja styrkkarit suoltamaa kuumaa laavaa, tosin siin vaihees on hyvä huomata, et kaikki juotokset on iha päin ***tua |