rautayrtti 05.07.2005 16:25:19 | |
---|
Älkää ny saatana tapelko,ettei mee itse tarkoitus. alunperinkään en tarkottanu pahottaa kenenkään mieltä, enkä aiheuttaa yleistä pahennusta =) Niin ja arvon Naiset älkää tosiaan aliarvioiko itseänne soittajina laulajina tai minään muunakaan. arvid on hyvä jätkä. "It's just a minor thing and i'm a minor king. He knows everything." |
että tällaista. muusikko tuskin olen, koska soittoharrastus tuottaa tällä hetkellä enemmän tappiota kuin voittoa, mutta nainen, kyllä, heteroseksuaali, kun sitä joku kysyi, en blondi enkä ihan hevarikaan, helsingissä asun, omistan miltei rumpusetin, djemben, erinäisiä huiluja, laulumikrofonin, akustisen kitaran, humppasähköpianon ja yhden paskan trumpetin, mutta enhän mä mitään soittaa osaa, tietenkään. |
Annaliini 05.07.2005 17:35:20 | |
---|
Teitä täältä löytyy ja mitä soitatte. Niinpä löytyy ja soitan koskettimia pämpyn kanssa samassa bändissä www.lume.cjb.net (ottakaa yhteyttä saman tyyliset bändit niin järkätään yhteiskeikkaa!) Kotona soittelen kitaraa omaksi iloksi silloin kun on aikaa ja inspiraatiota, viulu on taakse jäänyttä elämää mutta siitä oli tosi paljon hyötyä aikoinaan kyllä :) |
arvid70 05.07.2005 18:47:12 (muokattu 05.07.2005 18:49:13) | |
---|
arvid on hyvä jätkä. Kiitos sinulle! Hyvä etten punastu, =o) KAUPPIAAN PUHETTA!! |
sartzan 05.07.2005 19:32:49 | |
---|
Miten pystyisikään? Rakennekynnet ja kaikki on edessä, treenikämppärahoilla maksellaan gynekologia ja kielirahat menee e-pillereihin. HOho! + Pakko vielä sanoa,että ärsyttää kun täälläkin moni NAISmuusikko tuntuu vähättelevän itseään ja soittotaitojaan. Ei ihme, jos kukaan muukaan ei sitten arvosta muusikkona. Monilla naisilla on kyllä taipumusta vähätellä taitojaan, kun taas joskus joillakin miehillä on havaittavissa päinvastaista oiretta.:) Ehkä naispuolisia muusikoita on sen verran vähemmän, ettei aloittelevilla tylleröillä ole sellaista "isona mustakin voi tulla tommonen"-esikuvaa naispuolisena. Joskin, kävin eilen Lennyn keikalla (omaan musamakuhaarukkaan ei oikein osu, mutta pääsin avecceeraamaan kamua), ja se neiti-ihminen siellä rumpujen takana kyllä ansaitsi kaikki aplodeeraukset mitkä keikan aikana kirvoitti. Sillä maltillisesti sanottuna irtos soolot aika kivasti. Mutta arvostuksesta vielä, että joskus - ei jatkuvasti, mutta joskus - näin naisena särähtää korvaan/silmään nämä joskus suht ulkomusiikilliset arviointiperusteet naismuusikoiden kohdalla. Toki täälläkin osa läählääh-kommenteista on ihan puhdasta huumoriakin eikä niissä mitään vikaa. Mutta täälläkin on keskusteltu aiheesta parhaat jonkin soittimen naispuoliset soittajat, ja osa vastauksista on ollut luokkaa "sejase ko sillon verkkosukkikset ja tekis mieli tuupata sitä", ilman että ovat edes vaikuttaneet vitseiltä. Tuosta asenteesta saattaa jollekin musiikista kiinnostuneelle nuorelle typsylle tulla fiilis, että paskaaks tässä sitten sen kunnianhimoisemmin reenaamaan, ku en kuitenkaan omista tarpeeksi hyvää hanuria ollakseni hyvä skittaaja. Ts. reenausinto saattaa lopahtaa, jos tuntuu että naisena soittajasta arvostellaan joka tapauksessa ensin ja pääasiallisesti ulkonäkö, eikä niinkään se soittotaito. Enkä viittaa tällä nyt siis muusikoiden.nettiin, vaan suhtautumiseen naismuusikoihin ylipäänsä. Irtoaakohan tuolla feministilesbolehmäleima mullekin? No, sitä odotellessa.:) No mutta, ettei avautumiseksi menis, niin siis akkahan se miekii, jos ei edellisestä vielä selvinnyt. Muusikko en kylläkään, mitä jotain vähä koitan harrastella. Roviksella kotokolo, soittimina kitara&sbasso, joista viimeaikoina enempi tuo sbasso. Niitä rakennekynsiä tuhoan ja gynisrahoja tuhlaan lisäksi soitinrakennuksessa, siellä syntynyt sbasso on tuolla omassa kuvassa. Sori räpöstyksen pituudesta, jos nukahitte lukiessa, niin nyt voisitte heräillä, ollaan vikarivillä.:) "Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu" |
arvid70 05.07.2005 20:48:14 (muokattu 05.07.2005 21:15:10) | |
---|
Voi harmien harmi, jos vain saisin elämääni muutaman päivän takaisin, niin voitte olla aivan varmoja että tuon Otsikon muokkaisin PALJONKO NAISPUOLISIA SOITTAJIA? ei olis monenkaan tarvinnut vähätellä itseään, puhumattakaan siitä, jos jollekulle tullu pahamieli. Minusta jos joku instrumentti nyt ylipäätään pysyy kädessä (tahi laulajilla hampaat suussa =) ja sitä tykkää pitää siinä on LUOVUUDEN/KEHITTYMISHALUN-merkki. eihän kukaan voi mitään osata jos ei opettele. Yhtäkaikki olen iloinen saamistani vastauksista ja PLUSSASTA. Terppa taas: Arvid70 Niin ja minä en ole muusikko, haluaisin olla, mutta kyyyllä mä viälä täs kerkiän =)tai sitten en, mutta omaa kivaa riittää. Häntää pystyyn ja uuttamatoa koukkuun vaan!! KAUPPIAAN PUHETTA!! |
coffeemaker 06.07.2005 11:42:09 | |
---|
Juu, kovasti tämä neiti tykkää soittaa ja kuunnella rokkia! 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
moderndrummer88 06.07.2005 15:49:10 (muokattu 06.07.2005 15:49:42) | |
---|
täällä taitaa olla ehkä kaksi naispuolista rumpalia??? vähissä ovat enivei ei taida niitten suosiossa olla rumpujen soitto Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Black widow 06.07.2005 16:57:12 | |
---|
täällä taitaa olla ehkä kaksi naispuolista rumpalia??? vähissä ovat enivei ei taida niitten suosiossa olla rumpujen soitto Petän välillä koskettimia rumpujen kanssa. Jos aina jauhaa paskaa, eikö hengitys ala haista? |
aiiT 07.07.2005 09:23:55 | |
---|
Lasketaanko parinkymmenen biisin kitaransoittotaito, tai ~viiden biisin bassolinjojen hallinta? Tai ala-asteella käydyt parin vuoden pianotunnit? Pakonomainen tarve laulaa mukana AINA, kun tuttu biisi soi? .. No, ei sitte. :D We are accidents waiting to happen. |
Alicia 07.07.2005 12:09:28 | |
---|
täällä taitaa olla ehkä kaksi naispuolista rumpalia??? vähissä ovat enivei ei taida niitten suosiossa olla rumpujen soitto rumpujen soitto on hauskaa, mutta hitto kun se setti maksaa "pikkusen".. ja mihin laitat rummut? :/ ..osaan ruhtinaalliset 2 komppia jotka oon opetellu koulun rummuilla ;) |
bonsaicat 07.07.2005 17:49:15 | |
---|
rumpujen soitto on hauskaa, mutta hitto kun se setti maksaa "pikkusen".. ja mihin laitat rummut? :/ Munkin rumpujen soitto loppu rahan ja tilan puutteeseen. Ehdin kyllä yhdessä bändissä niitä soittaa ja hauskaa oli! "I enjoy looking like a tart and thinking like a politician"
-Pj Harvey |
codiath 08.07.2005 01:49:19 | |
---|
Munkin rumpujen soitto loppu rahan ja tilan puutteeseen. Ehdin kyllä yhdessä bändissä niitä soittaa ja hauskaa oli! Rumpuja on meikäläisellä kyllä käytettävissä, mutta mun rumpujen soitto on aina vähän kärsiny motivaation puutteesta, kun ei jaksa keskittyä rudimentteihin ja tuplabasareihin (heti mulle kaikki nyt!)... ja muutenkin lopulta tuntuu, että on ehkä parempi jättää se rumpuhifistely mieluummin omalle ukolle, sillä useampi kuin yksi rumpali taloudessa on liikaa! Mutta omaksi iloksi on hauska soitella. |
rautayrtti 08.07.2005 21:51:57 | |
---|
Kiitos sinulle! Hyvä etten punastu, =o) no aaarvi! :) "these smiling eyes are just a mirror for" |
arvid70 09.07.2005 08:53:21 (muokattu 10.07.2005 16:34:03) | |
---|
no aaarvi! :) =) Noo . HIENOA JOKU YSTÄVÄLLINEN HENKILÖ ON MUUTTANUT MINUN OTSIKON! Kiitoos!!Sinulle KAUPPIAAN PUHETTA!! |
arvid70 14.07.2005 20:44:28 | |
---|
Do di! nyt on vissiin jo kaikki ilmoittautuneet niin saan ruveta puimaan yhteenvetoa =O) Eli kiitos kaikille osallistujille ja lämmintä lämmintä Kessee. KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Hot RedX 15.07.2005 15:49:59 (muokattu 15.07.2005 15:52:26) | |
---|
kyllä vielä allekirjoittaisin. rumpuja,kitaraa, pianoa ja laulua ja yhtä itseään väheksyvästi kuin kaikki muutkin naiset täällä ;) viimeisin tosissaan otettava projeksti kaatui juuri naisrunpaliolin puutokseen So What? Who Cares? |
arvid70 15.07.2005 21:08:00 | |
---|
kyllä vielä allekirjoittaisin. rumpuja,kitaraa, pianoa ja laulua ja yhtä itseään väheksyvästi kuin kaikki muutkin naiset täällä ;) viimeisin tosissaan otettava projeksti kaatui juuri naisrunpaliolin puutokseen Joo ei mitään hätää, just siksi kaikkien kiusaksi nostin että kyllä saa allekirjoittaa=) Ja eiku uutta rojektia peliin Sulle. KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Mia 17.07.2005 19:26:38 | |
---|
Ihminen tykkää kuulua joukkoihin. Minä kuulun tähän. Terve. In the world where you can be anything - be yourself. |
mhh 21.09.2005 16:49:41 | |
---|
Täältä löytyy Nainen, mutta uskomatonta kyllä, mua ei toistaiseksi ole huolittu bändeihin soittamaan sukupuoleni vuoksi. Muutin juuri Jyväskylään ja kun olen yrittänyt tässä aloitella uusia projekteja. Aluksi ollaan kiinnostuneita kunnes selviää, et mul on tissit. Ja se siitä sit. Olen äimänä. En olisi ikinä kuvitellut törmääväni tällaiseen syrjintään nykypäivänä enää. Kotipaikkakunnalla ei ollut ongelmaa, vaikka paikka on pienempi, enkä ollut edes soittanut kauaa alkujaan. Mut täällä J-kylässä ainakin osa soittajista on ilmeisen takapajuisia. Kun olisi edes kaatunut siihen, etten osaa soittaa tarpeeksi hyvin tai heidän haluamallaan tavalla, se olis ok, mut kun ketään ei ole edes kiinnostanut se. Sukupuoli on näemmä soittotaitoa tärkeämpi kriteeri. Sanokaapa miessoittajat, ettekö oikeasti usko, et naiset pystyisi oppimaan soittamista? Voiko joku täällä oikeasti enää luulla jotain tuollaista p''kaa? |