Aihe: Kesämotivaatio ? Ranta vs. Kellari
1 2
limppu
04.07.2005 16:46:27
Lyön kaksi kärpästä yhdellä iskulla... Reeni kämppä sijaitsee kaks metriä rannasta perinteisessä "saunakamarissa".
On se sitä elämää:)
kampela
04.07.2005 17:19:41

Lyön kaksi kärpästä yhdellä iskulla... Reeni kämppä sijaitsee kaks metriä rannasta perinteisessä "saunakamarissa".
On se sitä elämää:)

Wau!! Vähän niinku et käympä välillä uimassa. Pro.
www.endofyou.net
moderndrummer88
04.07.2005 17:21:14
kyllä sitä vaan kummasti löytyy motivaatiota, varsinkin nyt kun on aikaa siihen. toinen hyvä puoli kun nytkin on niin järkyn kuuma niin tuo autotalli on melko viileä verrattuna muihin sisätiloihin tahi ulkolämpötiloihin
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
miän vain
04.07.2005 17:58:43

Kannattaa hommata keikkoja/varata studioaika/äänittää itse, kun on loma. Kummasti tulee treenattua tuollaisia ennen.

Uusien levyjen ostaminen on hyvä keino. TAi uusien tarpeellisten soittokamojen.
Perustetaan sivuprojekti, joka soittaa vierascorea.
Faroband.net - bändi, keikalla Factoryssa 6.7. -05
Semisuper - rumpusivu
kampela
04.07.2005 18:05:04 (muokattu 04.07.2005 18:06:36)

Kannattaa hommata keikkoja/varata studioaika/äänittää itse, kun on loma. Kummasti tulee treenattua tuollaisia ennen.

Uusien levyjen ostaminen on hyvä keino. TAi uusien tarpeellisten soittokamojen.

Itseasiassa oltiin just studiossa vähän aikaa sitten. E.P nauhotettiin, ois tarkotus tulla ulos syksyllä. Keikkojakin on tulossa vähän syksymmällä. No noilla härpäkkeillä mitä just hommasin jaksaa taas. Hieno setti sulla!
www.endofyou.net
HeavyMachinery
04.07.2005 18:22:29

Miten näin kesällä kun aurinko paistelee, jaksatko raahautua kellarin pimentoihin paukuttamaan ? Onko jotain erityisiä motivaation herättäjiä ?)

Jumalauta mieluummin oon viileässä reeniksellä kuin tossa 30 astetta n' rising auringossa.....
Minä tiedän - siis pelkään !
-imp-
04.07.2005 19:06:34
Juu. Löytyy sitä motivaatiota kesälläkin. Ainakin näin kesälomalla.
Ja kun aikaa on, ehtii noita molempia tekemään ihan saman päivän aikana.
Päivällä ensin, kun saa itsensä sängystä ylös, ni soittamaan viileään kellariin sen kaikkein kuumimman ajan, ja iltapäivällä voikin sitte lähteä sinne aurinkoon löhöämään ja palkita vaikka itsensä ja oma uurastuksensa muutamalla pullollisella huurteista...
ketkä vitun muut?
eleeton
04.07.2005 19:18:54
miks me aina käydään studiossa jouluna.. rrkle
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
hyperhamsteri
04.07.2005 19:43:36
Motivaatiota löytyis, mutta oon vaan repinyt tomeista ja basarista kuoren irti ja maalaus on työn alla, niin niitä on astetta vaikeampi soitella.. :D
Verisilmä purskahtaa!!!
wavelength
04.07.2005 20:51:55

Kahdeksan tunnin mittaisen päivittäisen ulkohommarupeaman jälkeen ei jaksa pahemmin ulkoilla, mutta toisaalta puhtia ei riitä harjoitteluunkaan. Siispä kesällä tulee lepäiltyä todella paljon ja treenattua aivan liian vähän. 'kele!
En tiedä mistä puhun.
welho
04.07.2005 21:06:24 (muokattu 04.07.2005 21:07:36)

Tänään oli molemmat. Ensin ranta ja sitten viilee kellari! Mä kyllä tykkään tuosta auringosta:) Kesällä on kyllä tullut oltua paljon studion kätköissä mikä ei oo huono homma, mutta arskan otto jää vähille

Onko vielä kesää jäljellä?
Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!!
KoRn88.
04.07.2005 21:31:55
mulla paistaa reenikämpän ikkunasta suoraan aurinko sisälle ja siellä on aivan helvetin kuuma, mutta kyllä sitä motivaatiota silti löytyy. Voi johtua osittain siitäkin, että en viikkoon päässyt soittamaan ku basarin kalvo oli rikki, niin sit ku sain tossa viime viikolla uuen niin jopas on taas kiva soittaa.
metallia Kemistä: UNIC
Shitmanek
04.07.2005 21:38:08
Enpä erityisemmin rantaihmisiä ole, joten kyllä tuolla rumpusetin takana tulee viihdyttyä. Tosin nyt pari päivää on ollut melko tuskaista kun on ollut niin lämmintä.
Guido
04.07.2005 22:09:08
Onko vielä kesää jäljellä?

Kyllä on, tai sitten kaikki meteoriittilokit voi vetää kölin ali... Kyllä tollanen muutaman tunnin istuminen kuumassa keikka-autossa lisää motivaatiota kummasti. Sitä soittaa hunppaa kuin uusi ihminen... :)
18.06.2005 02:11:14 -ensimmäinen suoritettu TALU.
Jeltz
04.07.2005 22:32:17
Enpä erityisemmin rantaihmisiä ole, joten kyllä tuolla rumpusetin takana tulee viihdyttyä.

Näin. Vielä kun setti on kellarissa, jossa on mukavan viileää, niin kyllä tulee soiteltua.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Magiz
04.07.2005 22:55:05
kyllä sitä tulee paukuteltua enemmän kun rantsulla käytyä. aina kun mahdollista, ni paukuttelen. bändin kaa käytiin tekeen ensimmäinen e.p, ihan omakustenteena tosin. tosin se meni vähän silleen, että mentiin vaan bändin kaa sinne, ja harjoteltiin siellä, ja sitte ku tuntu hyvältä, ni pistettiin vaan äänitys käyntiin, ja täyttä paskaahan sieltä tuli ulos.. :P
Rummut ja niiden soitto on taidetta.
Epämuusikko
04.07.2005 23:06:52
Nyt on treenaus aika kuopassa. Tosin johtuu henkilökohtaisista säädöistä ja ajankäytön hyödyntämisen minimoinnista. Tyhjä olo muutenkin. Kohta tämä tästä. Toivotaan että tämä on huono kausi.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
dictatorsh*t
04.07.2005 23:39:10
mulla paistaa reenikämpän ikkunasta suoraan aurinko sisälle ja siellä on aivan helvetin kuuma,

Sama, sama. Mutta jo iltapäiväkolmelta voi soittaa varjossa, tosin silloinkin järkyttävän kuuma.
Mutta nyt on tullut soiteltua paljon enemmän kuin muuten, kun kerran on muka enemmän aikaakin.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
JeeVes
04.07.2005 23:42:46
Intti alkaa maanantaina. Nyt olen tiiviisti töissä ja sit muutama päivä aikaa, ehkä siinä kerkee käydä soittaakkin.
Kalamies #15 >-)))> ESTR #3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)